חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » איך לקדם אתר בצורה אופטימלית?

איך לקדם אתר בצורה אופטימלית?

כולנו יודעים שכדי להניב רווחים מאתר לא מספיק לבנות אותו. צריך גם לקדם אותו בגוגל. כשרוצים לקדם אתר בגוגל יש דברים שצריכים לדעת כדי שאכן האתר יקודם. כאן בכתבה נסקור בקצרה איך ניתן לקדם אתרים בצורה יעילה וטובה. אז אם אתם בעלי אתר משלכם, המידע שכאן הוא במיוחד בשבילכם.

 

השקיעו בקוד האתר

כבר בזמן בניית האתר חשוב לבנות את כל התשתית בצורה נכונה כדי שתוכלו לקדם אותו בהמשך. לא חוכמה להקים אתר בפלטפורמת WIX ולאחר מכן לחפש איש מקצועי העוסק בתחום קידום אתרים בגוגל.

לא כל אתר ניתן לקדם בגוגל ולכן קיימת משמעות רבה לבניית קוד אתר תקין ואולטימטיבי. לצורך כך חשוב לחפש חברה המתמחה לא רק בבניית אתרים אלא גם בקידומם.

 

עדכנו את תכני האתר

כל אתר מכיל תכנים משלו. לתכנים יש זכויות יוצרים ואם בעל אתר יעתיק תוכן מאתר אחר, סורקי מנוע החיפוש יקלטו זאת והאתר לא יקודם. חשוב להשקיע בתכנים העולים לאתר. אם יש לכם ידע בכתיבה העדיפו לכתוב את התוכן בעצמכם. תוכן שאתם תכתבו יהיה מקצועי יותר מכל תוכן שמישהו אחר יכתוב.

למרות זאת, חשוב להיעזר באנשי COPY שיעברו על תכני האתר וידייקו נקודות לדרבון הגולשים ולדיוק ההנעה לפעולה. תמיד תוכלו להיעזר בכותבי תוכן לכתיבת התכנים של האתר שלכם. הדבר ממנו חשוב להימנע לחלוטין הוא העלאת תוכן מועתק ולא מקצועי.

 

הקפידו על מהירות ההטענה של האתר

כל אתר נזקק לאחסון. בחרו חברת אחסון יעילה כדי למנוע אחוזי נטישה גבוהים מהאתר. הרבה פעמים נכנסים לאתר אינטרנט ומריות ההטענה כל כך איטית שהגולשים נוטשים אותו לטובת אתר מתחרה. כדי למנוע מצב כזה, חשוב להקפיד על קוד אתר תקין ועל מהירות הטענה מקסימלית.

 

שלבו קישורים באתר

כל אתר יכול להמליץ על אתרים אחרים. ברגע שאתר אחר מוביל מפנה קישור לאתר שלכם, האתר שלכם זוכה לדירוג גבוה יותר. בנוסף, גם קישורים פנימיים באתר מוסיפים לקידום האתר בגוגל ומעלים את דירוג האתר. סורקי גוגל רואים שיש קשר בין עמודי האתר השונים וממילא אם עמוד אחד מדורג גבוה יותר מהאחרים, קישור ביניהם יכול להעלות את הדירוג שלהם.

ראינו שיש עניין לשלב גם קישורים חיצוניים לאתר וגם קישורים פנימיים, בתוך האתר. קישורים חיצוניים ידועים ביעילותם לקידום אתרים בגוגל. ברגע שסורקי גוגל מזהים שהרבה אתרים מפנים לאתר מסוים, הם מסיקים שהאתר הוא אכן אתר מעניין ומוביל ואוטומטית האתר מקודם.

 

שלבו מילות מפתח רלוונטיות

מילות מפתח הן הבסיס לקידום אתרים יעיל בגוגל. ברגע שיש לאתר שלכם טקסט עם מילות מפתח רלוונטיות, האתר יעלה במנוע החיפוש כשגולש מזין את מילת החיפוש הספציפית.

 

לסיכום

קידום אתרים בגוגל הוא תהליך המצריך ידע ומקצועיות רבה כפי שסיכמנו כאן. כדי לקדם אתר בצורה אופטימלית חשוב להכיר את כל הנתונים ולהיעזר באנשי מקצוע מומחים בתחום.

מסך

 

אולי יעניין אותך גם