חיפוש
עמוד הבית » אוטומציות » איך לשלב אוטומציה באתר שלך?

איך לשלב אוטומציה באתר שלך?

אוטומציה מעניקה ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר גם כאשר אתם בדיוק נמצאים בחופשה, ומפחיתה את הצורך השוטף בעובדים שעובדים סביב

השעון.

כיצד ממנפים את העסק בעזרת אוטומציה וכיצד משלבים אותה בצורה אידיאלית?

שילוב אוטומציה בעסק הדיגיטלי חוסך זמן יקר והוצאות כספיות כבדות, ומשדרגות את חווית הלקוח בעסק שלכם. איך עושים זאת בצורה הטובה ביותר וכיצד המערכת יודעת להעניק את הפתרון האידיאלי?

אוטומציה אומנם יכולה להישמע כמילה מעט מאיימת, למי שאינו מכיר את המשמעות שלה. רובנו אולי לא יודעים, אך היא תופסת חלק בלתי נפרד מחיינו כבר שנים רבות.

בעבר תהליכים פשוטים ביותר היו מורכבים ויקרים מאוד עבור עסקים דיגיטליים, ורק עסקים גדולים ותאגידים של ממש יכלו להרשות לעצמם שימוש באוטומציה, אך בשנים האחרונות היא נגישה הרבה יותר גם לעסקים קטנים יותר.

 

מהי מערכת אוטומציה?

" אוטומציה " הינה מילה נפוצה מאוד בתחום השיווק הדיגיטלי. למעשה, מדובר במונח די עתיק המתייחס לשימוש באביזרים על מנת לבצע סדרת פעולות ללא מגע ושימוש בידי אדם.

מפעלים רבים ברחבי העולם עושים שימוש באוטומציות כבר מאות שנים, אך רק בעשור האחרון התחלנו לראות יותר ויותר עסקים דיגיטליים משתמשים באוטומציות על מנת לשדרג את פעילותיהן ברחבי האינטרנט וייעול העסק בצורה אידיאלית עבור הלקוחות.

אחת מן הפעולות החשובות ביותר שהאוטומציה עושה, היא למקסם פוטנציאל רכישה בקרב לקוחות, כלומר, האוטומציה יודעת לזרז תהליך מכירה בקרב מתעניינים.

ברגע שלקוח נקלט במערכת אוטומציה, המערכת מזניקה את " מסת הלקוח " שלו ומשתמשת בה בהזדמנויות רלוונטיות.

 

למה כדאי לי לשלב אוטומציה בעסק שלי?

בעלי עסקים רבים מבינים שבשוק הרחב שיש לנו כיום, הצורך להשיג יתרון ובידול בקרב המתחרים הוא מהותי.

האוטומציה בתהליך השיווק מאפשרת לעסק למצות את הפוטנציאל העסקי של לקוחות פוטנציאלים ולקוחות קיימים בעסק באופן מקסימאלי.

מערכת האוטומציה מחברת בין אפיקי השיווק השונים המשרתים את העסק שלך באופן שוטף, היא עושה זאת דרך הרשתות החברתיות הרלוונטיות לעסק, דרך ניוזלטר שנשלח לרשימת התפוצה של העסק על בסיס קבוע, וכן בהודעות SMS ועוד.

 

כיצד אוכל לשלב אוטומציה בעסק?

רבים טועים ונוטים לחשוב כי יש צורך במתכנת או שירות של חברה טכנולוגית על מנת לשלב אוטומציה בעסק. למעשה, האוטומציה נגישה ביותר. תוך דקות ספורות תוכלו לשלב באתר שלכם אוטומציה מתפקדת, ותוכלו לעשות זאת תוך שימוש בשירות בניית אתרים.

בעזרת האוטומציה תוכלו לקבוע מי יהיו הלקוחות אשר יקבלו מכם דואר אלקטרוני וניוזלטר באופן קבוע, מי יקבל ומתי הודעת SMS ומה יהיה הניסוח של אותה ההודעה וכן הלאה.

שימוש במערכת האוטומציה תאפשר לכם לקבל תובנות בזמן אמת אודות לקוחות העסק שלכם, כך תוכלו למקסם את הפעילות השיווקית שלכם כעסק דיגיטלי. משרד הפרסום של ירדן דיגיטל יעזור לכם למקסם רווחים ולמפות את המטרות שלכם כעסק מצליח בשוק.

 

איש בונה אתר