חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » איך עבודה עם אופיס תקל עליכם בצורה משמעותית את העבודה במחשב

איך עבודה עם אופיס תקל עליכם בצורה משמעותית את העבודה במחשב

כיום מרבית העבודה בשווקים השונים מתבצעת על המחשב. זה נכון לגביי עסקים המתמקדים במוצרים דיגיטליים וגם לגביי עסקים שעובדים בשטח, אבל צריכים תיעוד ממוחשב של הפיננסיים שלהם. על מנת שהעובדים שלנו ואנחנו נוכל לעשות את העבודה שלנו בקלות, כל מה שצריך זה לדאוג שיהיה לנו את סט אפליקציות האופיס והידע לעבוד עמן.

לפני שנסביר איך אופיס יכול להקל על החיים שלכם בעבודה, נזכיר שאופיס זה סט אפליקציות מיוחדות של חברת מייקרוסופט, אשר פועלות על מערכת ההפעלה הידועה שלה, ווינדוס. בעצם אופיס מלווה את כל משתמשי המחשבים כבר מעל לשני עשורים ולכן כולנו מכירים את וורד, אקסל ועוד. בעוד שבפי אלו שלא מתמצאים בהן הן נחשבות לפשוטות, בפועל עבור אלו שיודעים כיצד לעבוד איתן מדובר באחד בכלים החזקים ביותר.

 

קודם כל – איך נשיג את מוצרי אופיס

על מנת שנוכל לעשות שימוש נוח ועקבי במוצרי של אופיס לעבודה, לדוגמא אם אתה מפתח מוצר לווינדוס 10 home וצריך שכל המסמכים יישמרו ויעבדו היטב וללא תקלות, אנחנו חייבים לרכוש באופן תקני את ווינדוס 10 הום, או ווינדוס 10 פרו. הסיבה לכך היא שכמובן מדובר במוצר לכל דבר ועניין ועל מנת שנוכל לעשות בו שימוש כהוגן יש לרכוש אותו.

ישנה האופציה לא לבצע רכישה ולעשות שימוש במוצר פרוץ, כפי שרבים עושים, אבל במהרה אותם האנשים מגלים שיש תקלות במסמכים שלהם, מוצרי האופיס שלהם לא פועלים כראוי וכמובן שלאחר זמן מה כבר לא ניתן יותר לעשות שימוש בהן כלל. לכן, עם רכישה חד פעמית במחיר שלא עולה על מאה שקלים, נגלה כי יש לנו את כל מוצרי האופיס וכל היתרונות של ווינדוס לכל החיים ואפילו אם נעבור בין מכשירים.

 

אז איך אופיס יכול לעזור לנו

אפליקציות אופיס הן בין האפליקציות הבסיסיות והחשובות ביותר בכל מחשב. הן עוזרות לנו לבצע את הפעולות הכי רגילות ומובנות מאליו, כמו לכתוב מסמך פשוט או עבודת סמינר, לתכנן את ההוצאות החודשיות שלנו בעזרת נוסחאות באקסל, להכין מצגות יוצאות דופן לקראת פגישה עסקית חשובה ועוד. אבל, מה שיעזור לנו באמת לעשות בהן שימוש טוב ופרקטי זה העדכון של מערכת ההפעלה ווינדוס.

הסיבה לכך היא העובדה שעדכון למערכת הפעלה חדשה מעדכנת עבורנו את האפליקציות אופיס, שעם השנים שודרגו וכיום מכילות כלים שבכלל לא יכולתם לתאר שקיימים ושעד כה היו נמצאים באפליקציות רשת בתשלום. לכן, אם יהיה לנו ווינדוס 10 מעודכן אנחנו נקבל ישירות את כל הכלים המדהימים והמשודרגים של אופיס.

 

לסיכום

אפליקציות אופיס הן בסיסיות וחשובות לעבודה ולחיים הפרטיים של כולנו. אבל, כדיי באמת לעשות בהן שימוש פרקטי ונרחב אנחנו צריכים לרכוש את הגרסה החוקית של ווינדוס 10 למחשב שלנו.

עובדים

 

אולי יעניין אותך גם