חיפוש
עמוד הבית » כללי » כך תתכננו אירוע מיוחד במינו עם מג'יק בן

כך תתכננו אירוע מיוחד במינו עם מג'יק בן

אם אתם עומדים להפיק אירוע מרגש אז קודם על מזל טוב! חתונה, בר מצווה, מסיבת רווקות או אפילו יום הולדת מיוחד הם אינם אירועים שקורים כל יום וחשוב לדעת לחגוג אותם! אם נשכיל להרים אירוע מיוחד שבאמת ישמח אותנו ואת מי שאנחנו חוגגים לו נדע לייצר זכרונות מדהימים. חוץ מזה מסיבה מעולה עם אטרקציות מגניבות זה פשוט כיף וחשוב לקחת את ההזדמנויות בחיים על מנת להנות ולחגוג עם החברים, הקרובים והאהובים שלנו!

 

אז איך הופכים אירוע לחוויה בלתי נשכחת? הלכנו לחקור וחזרנו עם תשובות מעניינות!

לקראת אירוע רוב האנשים מתכננים מה יהיה האוכל, מה יהיה המקום, איזה מוזיקה תנוגן וכדומה. אך בשנים האחרונות כולם מחפשים גם את האטרקציות המיוחדות שירימו את האירוע לרמה אחרת.

נכון, כולנו מכירים את המגנטים שכבר הפכו לעניין שגור, אבל היום כבר אפשר למצוא אטרקציות יותר מיוחדות שיגרמו לאורחים שלכם להנות ויהפכו את האירוע לבלתי נשכח.

האטרקציות הלוהטות ביותר בתחום הפקת האירועים היום יהיו דברים יחודיים שנותנים לאורחים ערך מוסף. לדוגמא: גרפיטי. גרפיטי הוא סגנון ציור טרנדי ואורבני והכי חשוב ממש מגניב. דוגמא נוספת היא כל עולם הקריקטורות שהופך כל מסיבה למצחיקה וקצת היתולית. עוד להיט שתופס מקום של כבוד במסיבות הוא איפור פול מון. את שלושת אלה תוכלו למצוא אצל מג׳יק בן – חברה מגניבה במיוחד לאטרקציות לאירוע!

 

מג׳יק בן – קסם אמיתי

בן, האמן שעומד מאחורי מג׳יק בן מצייר מאז שהיה ילד. עם אהבה ענקית וכשרון עצום לתחום הוא גדל והתפתח והתמקד בעיקר בגרפיטי וקריקטורות. היום הוא בעל החברה מג׳יק בן והוא מביא לאירועים שמחה ואטרקציות בלתי נשכחות. ידי האמן של בן וחשיבה הייחודית והאמנותית שלו מייצרות אירועים מרגשיים עם פעילות ומתנות שמשמחות את כולם!

 

אז מה מציעים לכם במג׳יק בן ואיך זה יהפוך את האירוע שלכם למדהים?

קיר גרפיטי

קיר גרפיטי הוא אחד הדברים הטובים שתוכלו לבקש לאירוע שלכם. מדובר בעצם בבד ענק המתוח בצורה מקצועית וחכמה עליו יש ציור או כיתוב של בעל או בעלי האירוע.

לקיר גרפיטי כמה יתרונות נהדרים:

  • צילומים – תוכלו לצלם את עצמכם ואת האורחים שלכם ליד הקיר – ככה תקבלו תמונות מגניבות ומעניינות עם אווירה אורבנית מדליקה.
  • ברכות – האורחים באירוע יכולים להוסיף בעצמם עם הקיר ברכות, איחולים ואפילו ציורים חמודים
  • מזכרת – בסוף האירוע תוכלו לקחת אותו הבית ותוכל לתלות אותו בבית, או להשתמש בו בתור סדין או אפילו שמיכה ממש מגניבה לפיקניק.

 

פעילות גרפיטי

במג׳יק בן מציעים לכם גם פעילות גרפיטי מושקעת ומרתקת. תוכלו ללמוד איך לצייר מגוון דברים, איך נכון לצייר גרפיטי ובכלל להתלכלך קצת בציור וצבע. הפעילות מומלצת בעיקר לבני נוער או ילדים אך גם מבוגרים שאוהבים להשתעשע יכולים ממש להנות מפעילות כזה.

מזכרות מהאירוע

בשנים האחרונות זה מאד טרנדי לתת לאורחים מתנה הביתה. לשלוח את האורחים עם מתנה הביתה, זה מאד כיף ונותן לאורחים הרגשה טובה בסוף האירוע. יש בשוק כל מיני סוגי מתנות לאורחים. מג׳יק בן מציעים לכם מתנות שלא תראו בכל מקום. לא עוד עציץ, פרח או סבון, אלא דווקא מתנה שימושית עם גרפיטי או כיתוב מגניב. למג׳יק בן יש כמה מוצרים כאלה שפשוט תתאהבו בהם – מגבות, חולצות והכי מגניב לדעתנו – גרפיטי על כובעים.

כובעים עם ציור משעשע ועם השם של כל אורח גורמים לאורחים להרגיש שממש חשבתם עליהם ועל מה יכול לשמח אותם בתור האורחים שלכם. כובע הוא מוצר יעיל בעיקר במדינתנו הקופחת והאורחים שלכם לא ישמחו לקבל אותו אלא גם בוודאי ילכו איתו ככה סתם בחיי היום יום שלהם ויזכרו באירוע המקסים ומלא האהבה שהפקתם! לכל כובע יש עיצוב יחודי והוא יכול להגיע עם השם של האורח.

וכאילו שזה לא מספיק מג׳יק בן הם היחידים בארץ שיוצרים כובעים עם אפקט מנצנץ! הצבעים איתם הם מציירים על הכובעים הם ייחודיים והם זורחים באולטרה סגול – אם האירוע בערב או בשקיעה אז הכובעים הנוצצים והיפיפיים שלהם הופכים להיות ההפתעה המתוקה של האירוע. כולם נהנים מהם גם באירוע, כשהם מנצנצים על רחבת הריקודים, וגם אחר כך כשהם לוקחים את הכובעים הביתה. הכובעים ישארו עם האורחים שלכם הרבה זמן, שכן הצבעים הנוצצים של מג׳יק בן בטוחים לשימוש בכביסה ומחזיקים מעמד הרבה זמן.

אם האירוע נעשה במהלך היום, נניח בים או בבריכה ויש סיכוי לשמש אפשר להזמין ממג׳יק בן גם כובעי קש מרהיבים שזוהרים בחושך וגם עליהם אפשר לכתוב את שמות האורחים או בעלי השמחה.

קריקטורות

במג׳יק בן עוסקים באטרקציות הכי טובות לאירועים עם דגש על אומנות וציור. לכן יציעו לכם קריקטורות ממש יפות שיכולות להיות של האורחים שלכם. רק שמג׳יק בן לא נותנים לכם סתם ציור שיעלה אבק בבית, אלא הופכים את הקריקטורה שלכם לדיגיטלית בשביל שיהיה אפשר להדפיס אותן על מגוון מוצרים נניח כוסות, חולצות מגבות תיקים ועוד.

איפור פול מון

אחת ההצעות של מג׳יק בן שהופכות את האירוע לנוצץ, שיקי ואפילו עם נינוח תאילנד הוא איפור פול מון. איפור פול מון הוא איפור שנוצץ וזוהר באור אולטרה סגול והופך את הרחבה ריקודים באירוע לחלום מקסים. האיפור בטוח לחלוטין ואפשר להסיר אותו בקלות ולכן הוא טוב לשימוש גם לילדים שממש נהנים מהפרפרים הלבבות ושלל הצורות שמציירים להם על הפנים. במג׳יק בן לא מסתפקים רק באיפור ויש להם גם קעקועים זמניים זוהרים והם יוצרים ממש מראות יפים על האורחים ועל הרחבה.

אלא הם רק חלק מהדברים הקסומים שמציעים במג׳יק בן. אם אתם מחפשים אטרקציות מעולות, מיוחדות ועם ניחוח אומנותי הקסם של בן הוא בהחלט הכיוון שלכם לאירוע הבא!

לתכנן אירוע ייחודי

אולי יעניין אותך גם