חיפוש
עמוד הבית » אפליקציות » 4 אפליקציות שבהם תמצאו מנעולנים

4 אפליקציות שבהם תמצאו מנעולנים

היום כשננעלים מחוץ לבית לא צריך להתאמץ לחפש מנעולן, או מגנטים על דלתות שמפרסמים אותם.

פשוט מאוד, נכנסים לאפליקציה.

אבל איזו אפליקציה? מי אמין ומי כדאי? כדי לחסוך לכם הרבה כאב ראש, הנה ארבע אפליקציות למציאת מנעולנים ושאר אנשי מקצוע בקלות וביעילות.

 

כבר מאוחר ואתם חוזרים מיום ארוך, אחרי עבודה, קניות והסתובבויות בעיר. ואז קורה הנורא מכל –אתם לא מוצאים את המפתח. עייפים ומותשים אתם הופכים את כל התיק בלי למצוא את האבדה ובלי שום מושג מתי ראיתם אותו בפעם האחרונה. והרזרבי? הוא כמובן בתוך הבית. מה הבעיה, תוציאו את הסלולרי ובתוך דקה תמצאו מנעולן קרוב לביתכם. איך? ככה:

Easy

אפליקציה פופולרית ונוחה שמציעה בעלי מקצוע ממגוון תחומים, כאשר מנעולנים הוא בין המבוקשים שבהם. כנראה שהרבה אנשים הם כמוכם, מאבדי מפתחות. באיזי אפשר לבחור מה חשוב יותר, בעל מקצוע טוב או קרוב, ולקבל את התוצאות המובילות על פי דירוג של משתמשים אחרים. מה שכן, בעלי המקצוע הראשונים שמופיעים הם בדרך כלל ממומנים ולאו דווקא קיבלו ביקורות טובות.

 

המקצוענים

המקצוענים, לפני היותה אפליקציה, היא חברה שמאגדת בעלי מקצוע ומפקחת על עבודתם לטובת הלקוחות שלהם. החברה דואגת להציג רק בעלי מקצוע מורשים ומוסמכים, וכן מעניקה שירותי גישור במקרה של חוויה לא טובה מול בעל המקצוע. האפליקציה מציעה חיפוש נוח ומהיר של בעלי מקצוע קרובים אליכם ומתבססים על GPS הנייד שלכם כדי לזהות את מיקומכם. באפליקציה תוכלו לראות את הדירוג הכולל של המנעולן, דירוג מתוך חמישה כוכבים, תמונה שלו ואת מספר ביקורות שנכתבו עליו. מתוך הביקורות האלגוריתם יראה לכם את רמת הדיוק בזמנים של בעל המקצוע, רמת המקצועיות שלו ודירוג המחיר מתוך 100.

 

מידרג

אפליקציה נוחה שמאפשרת חיפוש לפי בעל מקצוע ולפי עיר, אך אינה מזהה את מיקומכם. היא מציגה קודם כל את בעלי הדירוג הגבוה, ולא את אלה שהכי קרובם אליכם, לכן אם תחפשו מנעולן בדרום האפליקציה תציע לכם את ויטלי המנעולן האמין, גם אם הוא לא הכי קרוב. מידרג הינה חברה מוכרת וידועה ולכן באפליקציה תמצאו הרבה יותר חוות דעת מאשר שתי האחרות. בנוסף, מידרג מפורטים יותר ומסווגים לכם תחומים כמו מנעולים לרכב, או לבית, לכספת או לממ"ד, פריצה או תיקון.

 

Spetz

האפליקציה היחידה שבה המנעולן יתקשר אליכם, ולא ההפך. ספץ מבקשים מכם את פרטי התקלה עד הפרט האחרון, היכן התקלה, מתי אפשר להתקשר, לאיזה טלפון ואפילו ישנה אופציה לתיאור התקלה והוספת תמונה, ככה שהמנעולן יראה את הצילינדר השבור עוד לפני שיצא לדרך. האפליקציה תשאל האם ברצונכם לקבל הצעה ממנעולן אחד או מכמה, כדי לבחור ביניהם. אנשי המקצוע מוצעים לפי דירוג משתמשים וגם אתם יכולים לדרג לאחר השירות, למען משתמשים אחרים.

 

מנעול פתוח