חיפוש
עמוד הבית » כללי » אתה מחפש טכנאי טלפונים מקצועי? כדאי שתכיר את דיל פיקס!

אתה מחפש טכנאי טלפונים מקצועי? כדאי שתכיר את דיל פיקס!

יש לא מעט מעבדות וטכנאי טלפונים, ולמרות שהכי קל לבחור לפי מי שהכי קרוב לבית – בחירה במעבדה עם ניסיון, אמינות ואחריות זה קצת יותר חשוב. הסמארטפון שלנו חשוב לנו, ולתת אותו בידיים הלא נכונות, זה צעד שיכול להוביל לבעיות ועוגמת נפש מיותרת. אז בין אם הטלפון נפל מהמרפסת או שהילד הכניס את האייפד לקערת המים של הכלב, כדאי שתכיר את דיל פיקס.

 

כשאתה לא זמין לכולם – המעבדה חייבת להיות זמינה עבורך

מעבדת פלאפונים טובה היא כזאת שמבינה את הקושי שלך בלאבד זמינות, אפילו אם זה רק לרגע. בדיוק בגלל שאתה לא יכול לפספס אימייל, נוטיפיקציה או שיחה, יש מעבדות שזמינות עבורך מסביב לשעון 24/7. אתה רק צריך לפנות לטובה ביותר, וכאן נכנסת דיל פיקס לתמונה עם שירות איכותי במיוחד.

כשאתה לא זמין לכולם – המעבדה חייבת להיות זמינה עבורך

אמינות ומקצוענות – מהטכנאי ועד לחלקי החילוף

בכל תיקון טלפון יש שני חלקים, אמינות החלק החליפי, והמומחיות של הטכנאי שלך. בחירה בדיל פיקס היא בחירה בטכנאי מוכשר ומנוסה שמשתמש אך ורק בחלקים איכותיים ואמינים. כך ייחסכו ממך תיקונים חוזרים ובעיות מיותרות, וכשמדובר בפריט כל כך קריטי כמו הטלפון שלך – אין מקום להתפשר.

 

שירות וי.איי.פי עד הבית באיסוף והחזרה

בין הריצות והילדים, הקניות והכביסה, הדבר האחרון שמתאים לך עכשיו זה לעצור הכל ולנסוע במיוחד למעבדה. אפילו חמש דקות של תור יכולות להיות מטלה בלתי נסבלת ביום עמוס. בדיל פיקס תיהנה משירות איסוף ומסירה עד הבית. טכנאי מקצועי יגיע במיוחד ויחסוך לך זמן וכאב ראש מיותרים כאשר יבצע בדיקה ולפעמים אפילו תיקון מלא, מבלי שתצטרך לצאת מהבית.

 

מאייפון ועד שיואמי, סמסונג או כל מכשיר אחר

מעבדה רצינית ומנוסה כמו דיל פיקס לא חוששת משום מותג – זה ההבדל המרכזי בין המקצוענים לחובבנים. גם אם הטלפון שלך נפוץ מאוד ועוד לא נתקלת במעבדה שתסרב לו – גם אז יש הבדל גדול בין מקומות שמנוסים בשלל סוגי תיקונים, לאלו שמכירים רק את הנפוץ והמוכר. אל תחשוב פעמיים – טלפון מתקנים רק אצל המומחים של דיל פיקס.

 

מכירת מכשירים וציוד נלווה

לפעמים מתקנים, לפעמים משדרגים, ולפעמים צריך עוד משהו קטן. בדיל פיקס יש את הכל מוכן וזמין עבורך: ממכשירים חדשים, חליפיים, מטענים כבלים וציוד נלווה ברמות הגבוהות ביותר. ככה תוכל לדעת שאתה מכוסה לכל צורך שעלול לעלות, ושלא חסר לך דבר, לפני, אחרי או במהלך זמני התיקון.

 

לסיכום

הרבה מעבדות מבטיחות, אבל לא כולן מקיימות. עם דיל פיקס תדע שבחרת במעבדה מנוסה, זמינה, עם טכנאים אמינים, שמסוגלים לתקן בעזרת חלפים איכותיים כל מכשיר, משיאומי ועד האייפון החדש ביותר. בדיל פיקס יודעים כמה מעצבן זה להיות בלי טלפון, וכמה נורא זה להיות לא זמין, ולכן המעבדה פתוחה בשביל לקוחותיה 24/7, כולל שירות מלא עד הבית.

טכנאי טלפון מקצועי