חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » בניית אתר עריכת דין שמנצח בגוגל

בניית אתר עריכת דין שמנצח בגוגל

בימים אלו, מעבר לקוחות מפה לאוזן הוא לא דבר שמספיק בשביל להחזיק עסק משגשג. בעידן הדיגיטלי, לא משנה כמה המוניטין של משרד עורכי הדין שלכם גבוה, אם לא תמשכו מבקרים חדשים לאתר שלכם יהיה לכם קשה מאוד להגדיל את העסק. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להגדיל את החשיפה של האתר שלכם בגוגל, וכך להרחיב את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

אתר מעוצב היטב לא מספיק כדי להביא לקוחות חדשים לצפות באתר שלכם מדי שבוע. הדבר הטוב ביותר בנוגע לחשיפה אינטרנטית היא שיש דרכים רבות להשיג נוכחות וירטואלית גדולה, ולהגיע ללקוחות אפשריים. ניתן כאן כמה טיפים מנצחים בשביל כל זה, שיעלו משמעותית את כמות הגולשים באתרכם.

 

עשו רק מה שאתם מסוגלים למדוד

זהו הטיפ הראשון ממספר סיבות, כאשר החשובה ביותר היא – אם אתם לא יכולים לעקוב, לנתח או למדוד משהו, אל תעשו אותו. תחסכו לעצמכם את כאב הראש של לבזבז זמן וכסף על משהו כאשר אינכם יודעים בוודאות שהוא עובד.

כשאתם מקדמים את המשרד שלכם, אתם רוצים לוודא שאתם מרכזים את המאמצים שלכם בדברים שבטוח יעבדו, וכאן נכנסים לתמונה המדידה והדיווח. בין אם אתם משתמשים בפלטפורמה מסוימת, שוכרים שירותים של חברה, או מוסיפים תוכן לאתר בעצמכם, עליכם להיות מסוגלים לקבל נתונים מדויקים שמראים האם הפעולה שנעשתה הובילה להתקדמות או לשינוי משמעותי בכמות הגולשים.

 

בקשו ביקורות אונליין

אם אתם מספקים שירות מעולה על תיק של לקוח, זה רעיון מעולה לבקש משהו קטן בתמורה. בקשו מהם להשאיר ביקורת על המשרד שלכם בגוגל, זאת דרך מעולה לקדם את המוניטין של המשרד ברשת, ובונה את המעמד שלכם כמשרד מוביל.

תוכלו, בסיום התהליך המשפטי, לשלוח לכל לקוח מכתב תודה עם קישור לכתיבת ביקורת בגוגל. חשוב גם להכניס לאתר האינטרנט שלכם את הביקורות של הלקוחות. אתר משרד עורכי הדין דוד פייל עשה זאת בהצלחה באתר שלו, מומלץ להיכנס ולהתרשם.

 

קידום ממומן

64% מהאנשים שלוחצים על מודעות גוגל מחפשים לקנות מוצר או שירות וירטואלי. נצלו את המידע הזה וקדמו את הנוכחות הווירטואלית שלכם עוד יותר על ידי פרסום בשיטת PPC (pay per click). שיטה זו תיתן למשרד שלכם תיתן לכם פוש בתחרות מול משרדי עורכי דין אחרים שמתעסקים בתחום שלכם.

 

כתבו תוכן משפטי מעולה

ל- 97% ממשרדי עורכי הדין אין תוכן מותאם אישית, כלומר התוכן הוא כללי מאוד ולא פונה לקהל ספציפי. התוכן שלכם צריך להיות מסוגל להשפיע על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, ולגרום להם לרכוש את שירותיכם. כתבו תוכן ממוקד בנושא בו אתם מתמחים, לדוגמה תביעות ספורט או רשלנות רפואית. כך תוכלו להגיע לקבל המסוים שמחפש את השירות אותו אתם מציעים.

בהצלחה!

 

לוגו עריכת דין

 

אולי יעניין אותך גם