חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » בניית אתר שמוכן לקידום

בניית אתר שמוכן לקידום

קידום אתרים הוא תחום שבוודאי שמעתם עליו לפחות פעם או פעמיים במהלך החיים שלכם, ואולי אפילו יותר. זאת מסבה פשוטה מאוד – קידום אתרים הוא אחת הדרכים החכמות והיעילות היום למינוף עסק על ידי קידום אתר האינטרנט שלו בגוגל, ובמאמר הקרוב נעסוק בנושא בניית אתר שמוכן לקידום. אז איך עושים את זה? בואו נתחיל לבדוק.

 

מה זה בכלל קידום אתרים ולמה הוא כל כך חשוב?

לפני שנגיע לנושא בניית אתר שמוכן לקידום, כדאי להבין למה מתייחסת המילה קידום. אם אתם מבין האנשים שעוד לא שמעו על תחום קידום האתרים, ברוכים הבאים! אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.

כשאנחנו מדברים על קידום אתרים אנחנו מדבירם בעצם על אחת הדרכים הנפוצות והחשובות היום שיכולות לקחת את האתר שלכם ולהרים אותו. קידום אתרים מתבצע בשתי דרכים – האחת ממומנת והשניה אורגנית.

קידום ממומן הוא קידום שבו בית העסק מוצב על ידי גוגל במעלה תוצאות החיפוש כשלצידו מופיעה המילה "מודעה", ובעבור כל קליק על אתר האינטרנט של בית העסק הוא מפריש כסף לגוגל.

 

ומהו קידום אורגני?

קידום אורגני לעומת זאת הוא קידום שבו בית העסק מרבה בהעלאת תכנים אינפורמטיבים לאתר האינטרנט שלו בצורת בלוג או עמוד כתבות ומאמרים, ובשילוב מילות חיפוש נפוצות גורם לגוגל לעשות את הקשר בין מילות החיפוש לאתר האינטרנט. בצורה זו גוגל מציב את אתר האינטרנט במיקומים גבוהים יותר ויותר בתוצאות החיפוש, מבלי שבית העסק ישלם לגוגל כסף. איך כל זה קשור לבניית אתר שמוכן לקידום? בואו נראה.

 

בניית אתר שמוכן לקידום

כשמדברים על בניית אתר שמוכן לקידום חשוב להכיר קצת את עולם בניית האתרים. בעבר בניית אתרים היתה משימה פשוטה ביותר, זאת בגלל שלא היתה תחרות גדולה ולא היו הרבה טכניקות ליצירת האתר המושלם.

היום, כשהאינטרנט הפך לצלחת פטרי אחת גדולה של בתי עסק, אתם רוצים שהעסק שלכם יהיה מהאתרים הבולטים, המקודמים והמצליחים. למה? פשוט מאוד – זה ישפיע על בית העסק שלכם באופן ישיר, יגרום לחשיפה גדולה ולתנועה גדולה באתר שלכם, ובהתאם – יגדיל את ההכנסות והביקורים בחנות.

 

איך עושים את זה?

בניית אתר שמוכן לקידום צריך לכלול בתוכו כמה דברים – תוכן רלוונטי, מילות חיפוש רלוונטיות, שילוב מדיה כמו תמונות, קטעי וידאו ועוד, קישורים פנימיים, מבנה אתר הגיוני, נכון ומועיל ועוד. אם כל המילים האלו נשמעות לכם כמו סינית, המשיכו לפסקה הבאה.

 

חברה לבניית אתרים

כדי לא להסתבך ולתת למקצוענים לעשות בשבילכם את העבודה, הכירו את חברת CraftWeb. החברה מציעה בניית אתרים תדמיתיים מעוצבים ויצירתיים, ומכירה את כל הכלים של בניית אתר שמוכן לקידום. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא ליצור קשר עם החברה באתר האינטרנט, בטלפון 073-7831988 או לקפוץ לבקר במשרדי החברה שברחוב חכמי לובלין 39 בירושלים. בהצלחה!

אתר בנוי

אולי יעניין אותך גם