חיפוש
עמוד הבית » כללי » מסתבכים עם מערכת שופיפיי? הגיע הזמן ללמוד!

מסתבכים עם מערכת שופיפיי? הגיע הזמן ללמוד!

שופיפיי היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני שניתן להשתמש בה כדי לנהל חנות מקוונת משלך, או שאתה יכול להשתמש בה כנקודת זינוק לבניית חנות משלך.

לא משנה איך תחליט להשתמש בו, התהליך זהה: העלה את המוצרים שלך, צור את מערכת המלאי שלך והתחל למכור! אבל מה אם אתה רק מתחיל עם מסחר אלקטרוני? או שאולי השתמשת בפלטפורמת מסחר אלקטרוני אחרת אבל אינך בטוח אם שופיפיי טובה יותר. במאמר זה, נדריך אותך בכל מה שאתה צריך לדעת על השימוש בשופיפיי כפלטפורמת מסחר אלקטרוני.

 

מה זה שופיפיי?

שופיפיי היא פלטפורמת מסחר דיגיטלית שבה אתה יכול להשתמש כדי לבנות ולנהל חנות מקוונת. היא שימשה לבנייה ולניהול אתרי מסחר אלקטרוני בלמעלה מ-100 מדינות. במילים פשוטות, שופיפיי היא תוכנה המאפשרת לך לבנות חנות מקוונת, או שאתה יכול להשתמש בה כדי לנהל חנות מקוונת קיימת. זה מאפשר לך לעצב את החנות שלך, לנהל את המלאי שלך ואפילו ליצור שער תשלום מקוון.

מסתבכים עם מערכת שופיפיי? הגיע הזמן ללמוד!

כיצד להגדיר את שופיפיי

כדי להשתמש ב-שופיפיי, תצטרך ליצור חשבון. תצטרך ליצור חנות, מקוונת או באפליקציית שופיפיי. לאחר שתגדיר את זה, תצטרך להחליט על תוכנית. ישנן מספר תוכניות שונות המבוססות על מנויים, כמו גם תוכניות לשימוש אישי.

אם תחליט ללכת עם התוכנית מבוססת המנוי, תחויב בהתאם למספר המוצרים שתחזק, כאשר התוכנית הפופולרית ביותר היא חידוש אוטומטי כיוון שכך החנות ממשיכה לפעול אוטומטית גם אם שכחת להמשיך את השימוש, יש לשים לב במידה ואינך מעוניין במנוי תיאלץ לבטל אותו ידנית אם מוגדר על חידוש אוטומטי.

 

למה כדאי לך לקחת קורס שופיפיי

אם אתה לא אדם פעיל יותר מדי באינטרנט ולא מתחבר לעולם הזה מומלץ מאוד לקחת קורס שופיפיי שיעזור לך למקסם את העסק שלך גם במרחב האינטרנטי, כמובן שיש עוד מאות אם לא אלפי פלטפורמות לניהול עסקים באינטרנט אבל שופיפיי היא אחת הפשוטות ביותר ועם חווית משתמש קלה גם לאנשים שאינם מתכנתים.

בנוסף לאחר קורס על השימוש בפלטפורמה תוכל לנצל את כל האפשרויות הניתנות מהפלטפורמה של שופיפיי בקלות רבה ותוכל לגשת לכלים שרוב המשתמשים אינם מכירים או יודעים כיצד להשתמש בהם ובכך למקסם את מה שאתה מוציא מהכסף ששילמת על המנוי באתר. למציאת קורס שופיפיי חפש באינטרנט, יש אופציות רבות בכל שפה ואנחנו בטוחים שתמצא את האחד שיתאים לך.

 

סיכום

תעשיית המסחר האלקטרוני עדיין בחיתוליה, ועדיין יש הרבה מקום לצמיחה. כדי להתחרות בשוק הזה, אתה צריך להיות בעל נוכחות מקוונת חזקה ואסטרטגיית מסחר אלקטרוני מיושמת היטב. שופיפיי היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני קלה מאוד לשימוש שניתן להשתמש בה כדי להפעיל כמעט כל סוג של חנות מקוונת.

עם יותר מ-1,300,000+ חנויות המשתמשות בשופיפיי, זוהי דרך מצוינת להרטיב את הרגליים בתחום מבלי להתחייב יותר מדי ע"י רכישת אתר עצמאי ותכנות.

מסתבכים עם מערכת שופיפיי? הגיע הזמן ללמוד!

אולי יעניין אותך גם