חיפוש
עמוד הבית » אחסון אתרים » בעלי אתר? הנה כמה דברים שחשוב שתזכרו

בעלי אתר? הנה כמה דברים שחשוב שתזכרו

אחרי ימים, חודשים ושנים של הרהורים, סוף סוף הגעתם להחלטה ליצור אתר לעסק שלכם או לעדכן את הקיים שלכם. מזל טוב! זה צעד גדול באסטרטגיה שלך להרחיב את העסק שלך. להלן רשימת בדיקה שתמיד תהיה בהישג יד בעת יצירת אתר לעסק שלך. אלה יעזרו לך ליצור אתרים יציבים ומקצועיים, והם הבסיס לעסק אתרים חוזר ואפקטיבי.

 

אופטימיזציה

ודאו שהאתר שלכם מגיב לשינויים בגודל המסך ומתאים כראוי לכמה סוגי מכשירים שונים (מחשב שולחן עבודה, לפטופ, טאבלט, טלפון). מכשירים ניידים מהווים יותר ממחצית מתעבורת האינטרנט ברחבי העולם. זה מראה שהשימוש במכשירים ניידים ממשיך לעלות משנה לשנה, מה שמעיד על כך שיותר משתמשים מחפשים תוך כדי תנועה.

בנוסף, עם האלגוריתם האחרון של גוגל, האתר שלכם חייב להיות ידידותי למכשירים ניידים, אחרת הוא ייענש באמצעות תוצאות חיפוש נמוכות יותר.

אחסון אתרים

אחסון אתרים

כשזה נוגע לתחום של אחסון אתרים בישראל, חשוב שתעבדו עם מומחים מקצועיים שידעו לבצע את ההתאמה הדרושה לצרכים שלכם. חשוב שתדעו לבחור את השירות הנכון שתומך בשפה העברית, ורצוי שינוהל בידי ישראלים שמכירים את הצרכים של השוק הישראלי.

 

הגדירו ותזמנו גיבויים

חשוב מאוד לנהל גיבויים קבועים לאתר שלכם. זה אחד השלבים הכי מכריעים ביצירת אתר לעסק שלכם שאסור לכם לפספס או שתלמדו בדרך הקשה, מה זה להפסיד את כל הנתונים של האתר שלכם בין רגע. תמיד צריך שיהיה לכם עותק של קבצי האתר ומסד הנתונים שלכם איפשהו.

למרבה המזל, רוב פלטפורמות האירוח מציעות כיום שירותי גיבוי בחינם בענן. במקרים של בחירה בשירותי אחסון וירטואליים בענן, המערכת תבצע את העדכונים עבורכם ללא כל מאמץ.

 

תמיד השתמשו באחסון מותאם לאתרי -HTTPS

היום זה מאוד פשוט לקבל תעודת אבטחה של SSL בחינם. כאשר ספקי אחסון שונים מציעים תעודת SSL בחינם. חשוב שתדעו לשים לב שהאתר שלכם מתחיל באותיות הללו. זה משדר למבקרים באתר שלכם ולמנוע החיפוש של גוגל, שלאתר שלכם מערכת ההגנה הבסיסית כנגד פריצות.

אחסון אתרים

ודאו התאמה למגוון מערכות הפעלה

בין אם אתם חובבי מערכת ההפעלה של אפל או של אנדרואיד, אתם רוצים לוודא שהאתר שלכם תומך בשתי סוגי המערכות הפופולאריות ביותר בעולם הסמארטפונים. על כן, עליכם לבדוק את האתר שלכם במכשיר נייד של אפל מסוג אנדרואיד על מנת לוודא שאתם לא מפספסים נתח גדול מהשוק שלכם.

 

חיסכון לטווח הקצר יכול לעלות לכם הרבה בטווח הרחוק

זה נוגע לכל אלמנט וחלק באתר שלכם. אם תנסו לחסוך בעלויות של דברים חיוניים אתם עלולים לשלם על כך בעתיד. צריכים עיצוב לאתר שלכם? על תחסכו בהוצאות. יש לכם חנות מקוונת ואתם צריכים לבחור תוכנית אחסון? בחרו באופציה הטובה ביותר.

 

שרת וירטואלי פרטי

בשמו השני, שרת VPS הוא מחשב וירטואלי ופרטי עם אינטרנט מהיר הפועל 24 שעות ביממה, וניתן לגשת אליו בכל זמן ומכל מקום.

אחסון אתרים

אולי יעניין אותך גם