חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » 3 דברים מגניבים שאפשר לעשות עם אוטומציות

3 דברים מגניבים שאפשר לעשות עם אוטומציות

בתור כאלו שיש להם עסקים אחד הדברים שאולי עוזרים לנו יותר מכל להתייעל הוא להגדיר אוטומציות שיעזרו לנו להפוך כל מיני דברים לאוטומטיים שיחסכו לנו מלא זמן.

ברשת מסתובבות הרבה תוכנות מגניבות, אך בפוסט היום לא נתמקד באחת אלא נציג רעיונות מגניבים שאפשר לעשות עם אוטומציות.

 

אוטומציות לשירות לקוחות

רבים מבעלי העסקים ובעיקר אלו שהם העסק של עצמם ואין להם עובדים תחתם לא מצליחים למצוא את הזמן לחזור לכל הלקוחות שלהם במיוחד בעידן של היום שהעסק פועל בכמה מישורים ועם המרחב הדיגיטלי יכול להיווצר מצב שאין לנו את היכולת לחזור לאנשים שדורשים את שירותנו, לא מגיבים להם וכתוצאה מכך יכולים להסב נזק כלכלי אדיר לעסק שאותו אנו מנהלים. אחת האוטומציות המעניינות יכולה לעזור לנו בכך: אם ישנה שיחה שלא נענתה אוטומטית נשלח SMS ללקוח עם ניסוח שקבענו מראש. בנוסף, אוטומציה זו תתעד את כל השיחות שנכנסו לטלפון ותעביר אותם באופן מסודר לקובץ גוגל. רלוונטי בעיקר לאלו שרוצים לנתח באופן כמותי את אורך השיחות, כמה שיחות חוזרות התבצעו וכו'. כל שיחה נכנסת לאקסל בצורה מסודרת ומאפשרת מעקב קל ויעיל אחרי הלקוחות שחיפשו אותי.

ניתן לבחון אופציות אלו באתר אונליין שמונליין.

 

אוטומציות מעדכנות

הרשתות החברתיות הפכו להיות מרחב פורה ליצירת קשר עם לקוחות, ולכן כחלק מהעבודה השוטפת צריך גם לתחזק עמודי אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר ולהישאר עדכניים במה שקורה. אוטומציה זו תעדכן אתכם אם עולים פוסטים חדשים באינסטגרם מה שחשוב במיוחד לאלו מבננו שחשוב להם תזמון הפוסטים מראש ורוצים לקבל תזכורות שהפוסט עלה, כדי להיכנס ולהגיב. כנ"ל לגבי תמונות בפייסבוק שאם תייגו אותי אז הם ישמרו בגוגל דרייב באופן אוטומטי. זה שימושי אם יש לכם הרצאות וסדנאות שלקוחות מתייגים אתכם ואתם רוצים שישמרו את התמונה שלכם. כמו כן, אפשר להוסיף אוטומציה שבה אתם יוצרים טלגרם אישי ומגדירים עדכונים שיבוצעו מאתרי חדשות בנושא שמעניין אתכם או הודעה כזו או אחרת של ערוץ מסוים. מה שיגרום לדף שלכם לנוע, להתעדכן וההרגשה שהוא ייצור היא שיש תנועה מתמדת וערנית של העסק שלכם.

 

אוטומציות לאיזון הבית מול העבודה

לפעמים אנחנו מרגישים שהעסק שלנו הפך לקח שליטה על חיינו ואנו כבר לא יודעים להבחין מתי התעסקנו בעבודה ומתי היינו עם המשפחה. מצב כזה יכול להוביל לצרות לצרות משני הכיוונים ולחוסר איזון משווע בכל הקשור לניהול חיינו. אוטומציה זו תוכל להקנות לכם שקט ותחבר אתכם לרשת אלחוטית מסוימת אם קורה משהו כמו למשל: טלפון שיעבור למצב שקט כאשר נכנסתם הבייתה או למשל עדכון אוטומציה שאם לא עניתם לשיחה אחרי שעות העבודה אז אוטומטית היא תיצור לכם משימה ביומן או בתוכנות הניהול שלכם ולא תפריע לכם אחרי שעות העבודה בשיחות מיותרות כאלו או אחרות שיעיבו על חיי המשפחה שלכם.

 

מחשב

אולי יעניין אותך גם