חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » 5 דברים שאתם חייבים לשים בדו"ח שאתם מעבירים ללקוח קידום אתרים

5 דברים שאתם חייבים לשים בדו"ח שאתם מעבירים ללקוח קידום אתרים

האמת היא שהתחרות בכל התחומים עלתה. פעם לא כולם היו עם אתרי אינטרנט או באינסטגרם ובטיקטוק. השיווק העיקרי היה קורה בשלטי חוצות ובפרסומות בטלוויזיה – מי שהיה משקיע יותר כסף, ככה הייתה לא יותר חשיפה לציבור וללקוחות. היום השוק השתנה, כל בעלי העסקים מבינים בשביל שהעסק שלהם הצליח הם צריכים לשווק ברשתות החברתיות ולשכור את שירותיהם של מומחים לקידום אורגני בגוגל.

 

מה המונח SEO בעצם אומר?

קידום אתרים בצורה אורגנית, או בשמו המקצועי SEO, הוא מונח שמתייחס לפועלות שאנחנו מבצעים בשביל לשפר את הדירוג שלנו בתוצאות חיפוש בגוגל. עדיין לא הבנתם? לדוגמא יש בן אדם שמחפש אינסטלטור דחוף, הוא פונה לגוגל וכותב בשורת החיפוש "אינסטלטור דחוף באזור ירושלים" התוצאות שיופיעו לו יהיו האתרים עם הדירוג הגבוה ביותר.
לכן בעלי עסקים לוקחים שירותים של קידום אורגני, הם נותנים למומחים לגרום להם לעלות בדירוג ולהגיע ליותר עיניים.
אז, מה צריך להיות בד"וח קידום אתרים?

 

מה אנשי המקצוע מבינים שאנחנו בעלי העסקים לא?

ההבנה של מנועי החיפוש, ומנוע החיפוש של גוגל בפרט, הם תוצר של פיתוח אנושי. זהו למעשה אלגוריתם שסורק מיליוני אתרים בהתאם למילות החיפוש ויודע לחשוף אותם בהתאם למה שהוזן. בתהליך של קידום אורגני חברות של שיווק וקידום אתרים יודעים לבצע פעולות שיגמרו לאלגוריתם של גוגל לחשוף אתכם יותר בדפים הראשונים ובכך לאפשר ללקוחות פוטנציאלים להגיע אליכם לפני שהם מגיעים לאחרים.

 

אילו פרמטרים הכי משפיעים על החשיפה של גוגל?

אז למען האמת יש מאות של פרמטרים, אבל העיקריים והחשובים ביותר הם אלה שנפרט כאן:

  • חווית משתמש – בשנים האחרונות גוגל שמים דגש ענק לנראות של האתר שלכם, יחסי ההמרה וזמן השהייה של הגולשים. זאת בכדי להבין האם כדאי לחשוף אותו יותר או שהוא מאכזב ולא נוח ולכן כדאי לשבץ אותו במקומות נמוכים יותר בתוצאות. הקפידו על האתר וצרו חווית גלישה איכותית ומעניינת.
  • תוכן – האינטרס של גוגל בסופו של דבר הוא להיות מנוע החיפוש עם התוצאות הכי רלוונטיות. במילים אחרות לקלוע לרצון של המחפש שיושב בקצה השני של המחשב. ככל שיהיה לכם יותר מידע ותוכן רלוונטי לגולש שלכם ככה האתר שלכם ייחשף יותר.
  • קישורים – המלצות של אתרים אחרים על השירותים שלכם או המוצרים שלכם על ידי הוספת קישור מעבר לאתר שלכם גורמת לגוגל להבין את שיש לאתר הזה גם קשרים עסקיים ולהבין את הכוח שלו. אומנם רוב הקישורים לא אורגניים באמת ולכן יש הזדמנות גם לעסקים קטנים לעקוף חברות ענק עם עבודה נכונה.

 

לסיכום

אנשי עסקים חכמים משווקים נכון בגוגל. בסופו של דבר אף אחד לא מגיע לדף הרביעי או החמישי בחיפושים של גוגל – זה כמו להיות לא קיים בכלל. לכן אנחנו מציעים לכם לנצל את האפשרות שיש לכם עכשיו להיות בולטים יותר מכל אחד אחר!

מנוע חיפוש

 

אולי יעניין אותך גם