חיפוש
עמוד הבית » בניית אתרים » 4 דברים שחשוב לזכור בעת בניית האתר

4 דברים שחשוב לזכור בעת בניית האתר

בניית אתר הוא תהליך שלא מוכר לרוב האנשים. המון מונחים טכניים והחלטות שצריך לקבל במהלך התהליך. נכון, החברה לבניית האתרים היא זאת שאמונה על התהליך, אבל בתור בעלי העסק ובעלי האתר, כדאי שתזכרו את ארבעת הטיפים שבכתבה הבאה.

 

באופן כללי – מה כולל תהליך בניית אתר?

תהליך בניית אתרים מבוסס על 3 תהליכים מרכזיים:

 

1 | אפיון האתר

זה השלב בו מחליטים מה המתווה הכללי של האתר. איך יראה התפריט ומה הוא יכלול, איך יראה עמוד הבית ואיך תהיה פריסת הבאנרים בו, מה יהיה בפוטר (החלק התחתון של האתר), אילו עמודים פנימיים יהיו באתר, או בקיצור, כמו שמסרטטים בניין לפני שמתחילים בבנייה, ככה מסרטטים את האתר לפני שמתחילים בבנייתו.

 

2 | קופי ועיצוב

מה תהיה השפה בתוך האתר, קופי ומיקרו קופי. איך יראה האתר, מה תהיה הצבעוניות שלו ואיך יראה עמוד הבית, הבאנרים והעמודים הפנימיים?

 

3 | פיתוח האתר

אחרי שעברנו את שלב האפיון והעיצוב וכל התשתית מוכנה ומאושרת, הגיע שלב הפיתוח. בשלב הזה בעצם מפתחים את האפיון והעיצובים כל שיהיו בעצם אתר.

 

יש כמה דברים שאתם חייבים לזכור

בסופו של דבר, האתר הוא הנכס הדיגיטלי שלכם. הוא בעצם שטח הנדל"ן שלכם בעולם האינטרנט והרבה פעמים הוא גם מהווה כרטיס ביקור לעסק שלכם.

 

1 | היעזרו באתרים שאהבתם מחו"ל

לפעמים מבלבל להבין מאיפה כדאי להתחיל. לכן, התחלה טובה תהיה לשוטט ברחבי האינטרנט ולחפש אתרים בתחום שלכם שאתםל אוהבים ומתחברים אליהם. עשו צילומי מסך ותנו אותם כרפרנס לחברה לבניית אתרים.

 

2 | השקיעו בעיצוב וקופי

בעלי עסקים רבים, אשר מחליטים לבנות אתר לא תמיד מבינים את החשיבות הרבה של העיצוב ושל הטקסטים באתר. מדובר על פרמטרים חשובים ומשמעותיים בחווית המשתמש, בחיבור למותג שלכם ובסופו של דבר בהחלטה האם להיעזר בשירותים שלכם, או לרכוש את המוצרים שאתם מציעים.

 

3 | SEO

הקמתם אתר, השקעתם בעיצוב ובאמת הכל יצא וואו! אבל אם אף גולש לא יחשף, לאתר שלכם, כל המאמצים האלו היו לשווא. לכן, חשוב כבר בשלב בניית האתר להתחשב ב-SEO על מנת שתוכלו להופיע במקומות ראשונים בגוגל בחיפושים הרלוונטיים עבורכם.

 

4 | QA

סיימתם את הפיתוחים והאתר מוכן לגולשים חדשים נכון? עוד לא. לאן אתם ממהרים? חשוב תחילה שתעברו על האתר, על כל הלינקים העמודים הפנימיים ועל כלל הבאנרים ותראו שהכל נראה טוב והלינקים לא שבורים. הדברים האלו קריטיים לחוויית המשתמש (כדאי לעשות את זה מהמכשיר הנייד)

 

לסיכום

תהליך בניית אתר הוא תהליך מאתגר, מלמד ובעיקר הכרחי בשנים האחרונות. למרות שלקחתם את כלל הגומרים המקצועיים, חשוב שתכירו את נקודות התורפה של התהליך ותזכרו לשים עליהם דגש לאורך הדרך. שיהיה בהצלחה!

מסכים

 

אולי יעניין אותך גם