חיפוש
עמוד הבית » בניית אתרים » 3  דגשים שחובה לשים בעת בניית אתר מכירות

3  דגשים שחובה לשים בעת בניית אתר מכירות

הפלטפורמה החזקה ביותר לשיווק כיום הינה האינטרנט.

האדם הממוצע מבלה מספר רב של שעות בשיטוט ברשת, תוך נבירה באתרי קניות אונליין.

מתוך כך, בניית אתר מכירות הפכה למשימה הראשונה בצ'ק ליסט של מי שמעוניין בהעמקת קהל הלקוחות על ידי האינטרנט.

שוקלים לבנות אתר מכירות? לרוב נוהגים לעשות זאת תוך סיוע של בעל מקצוע בעל ניסיון בתחום, אשר יוכל להתחייב לתוצר לא פחות ממושלם, שכולל את כל האלמנטים והפיצ'רים שהיה חשוב לכם שינוהלו במסגרת האתר. להלן מספר דגשים שחובה לשים בעת בניית אתר מכירות.

 

מהו אתר מכירות?

אתר מכירות מהווה למעשה מעין חנות אינטרנטית. ההבדל בין החנות הממשית לאתר המכירות הוא השימוש בחושים – אין אפשרות לגעת, למדוד או להריח את המוצר טרם רכישתו. אתרי המכירות השונים כוללים מגוון רחב של שירותים ומוצרים, החל מביגוד והלבשה ועד למוצרי ניקיון או כלים לבית.

הרעיון שעומד מאחורי אתר המכירות, הוא מתן אפשרות רכישה מהירה וידידותית למשתמש. רכישה דרך אתר מכירות חוסכת מהלקוחות את הצורך לצאת מהבית, להתנייד עד לחנות ואז להתחיל במסע של מדידות וחיפושים. כאן הם יכולים לבצע רכישות כשהם ישובים על הספה בסלון, מזפזפים באתר המכירות החדש שלכם ובוחרים את המוצרים או השירותים הרלוונטיים.

 

  1. חקירה מעמיקה של מתחרים

כאשר האתר החדש שלכם עולה לאוויר, הוא מצטרף לשורה של אתרי מכירות שמציעים מוצרים או שירותים דומים לשלכם. חלקם ייראו איכותיים ומקצועיים, ואילו חלקם פחות. במעמד בניית אתר מכירות, חשוב לבצע מיפוי של המתחרים, להיכנס לאתר המכירות שהם מנהלים ולהבין מה ההיצע שהם פורשים לעיני קהל הלקוחות שלהם. בתוך זה, יש לשים דגש על חווית המשתמש הקיימת באתר, לאופן הניווט בין חלונות שונים ועל מידת הנגישות שלו לאנשים בעלי זיקה טכנולוגית נמוכה. מתוך המידע הזה תוכלו להבין מהו ערך המוסף שאתם יכולים להציע לאותו קהל הלקוחות, ובכך להתמקד במעמד בניית האתר.

 

  1. מבנה נכון לאתר

תכנון ובנייה נכונה של אתר מכירות תורם במספר היבטים – הן לחוויית המשתמש ולהתמצאותו באתר שלכם, והן להבנתו של גוגל אודות השירותים המוצעים. כדי שהדפים החשובים ביותר באתר יהיו מדורגים היטב במנוע החיפוש גוגל, עלינו להדגיש את זה היטב. כך גם נגדיל באותה נשימה את החשיפה לעמודים הנבחרים שמשרתים את המטרה.

 

  1. בניית אסטרטגיה של תכנים והעלאתם לאתר

לפני הספירה לאחור, הזמנת קהל הלקוחות להביט באתר שלכם וההתלהבות מעצם העשייה – גבשו לכם אסטרטגיית תוכן. לאסטרטגיה זו יש הרבה נגזרות שמתעסקים בהן בשוטף: תכנון התקציב, איתור כותבי תוכן, היקף התוכן ומידת הבקיאות שלכם בו וכו'. את כל המידע הזה יש לגבש ולארגן עוד טרם עלייתו של האתר, כך שכאשר הוא יהיה באוויר, תדעו בכל נקודת זמן מה להעלות ולאן.

 

קניית מוצר

אולי יעניין אותך גם