חיפוש
עמוד הבית » פרסום באינטרנט » דרכים שניתן לפרסם בגוגל ולהגיע למודעות

דרכים שניתן לפרסם בגוגל ולהגיע למודעות

לרוב, פרסום בגוגל מתבצע בשני מיקומים עיקריים, כאשר האחד הוא רשת החיפוש והשני הוא רשת המדיה.

בעוד שרשת החיפוש של גוגל כוללת את כל האתרים הקיימים בו, רשת המדיה כוללת מעל שני מיליון אתרים, וכמו כן, גם אפליקציות וסרטונים.

ברשת החיפוש של גוגל מתאפשרת הצגה של מודעות, הן מודעות המיועדות בעיקרן להתקשרות טלפונית. ברשת המדיה, לעומת זאת, פורמט המודעות מאפשר פרסום של מודעות באופן רחב יותר ולמעשה, ניתן לפרסם גם מודעות וידאו, מודעות תמונה, מודעות טקסט ועוד.

 

יצירת קמפיין בגוגל

במידה ונרשמתם לגוגל, תוכלו ליצור דרכו קמפיין, כאר תהליך יצירת קמפיין כולל כמה שלבים שיהיה עליכם לבצע, החל מלחיצה על לשונית קמפיינים וכלה בבחירת הקמפיין המתאים עבורכם. לאחר מכן, יהיה עליכם להגדיר את הקמפיין שבחרתם, לתת שם לקמפיין ולבחור את סוגו.

 

מערכת הפרסום של גוגל

פרסום בגוגל מתאפשר באמצעות מערכת הנקראת  Google adsומאפשרת למפרסם לעורר התעניינות של לקוחות רלוונטיים ע"י הצגה של מודעות שמפנות את הגולש לעמודי נחיתה ו/או לאתרים. בקידום ממומן בגוגל, המפרסם משלם אך ורק עבור מודעות עליהן הגולשים הקליקו ולפיכך, ניתן לומר כי פרסום ממומן בגוגל מבסס על תוצאות. מערכת הפרסום של גוגל פועלת עפ"י שיטה של מכרז המתבטאת בכך שכאשר שמפרסם המודעה בוחר במילות המפתח שהוא מעוניין להציג והוא קובע מראש את התעריף שהוא מעוניין לשלם על כל הקלקה של לקוח פוטנציאלי.

 

אילו יתרונות יש בפרסום בגוגל?

ניתן למנות כמה יתרונות חיוניים שיש בפרסום בגוגל:

  1. ניכר, כי פלטפורמת הפרסום של גוגל מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד פוטנציאלי ולמשוך אליהם לקוחות, שיהפכו בסופו של דבר ללקוחות משלמים. ניתן לומר כי בממשק הפרסום של גוגל טמון פוטנציאל רווחי גדול עבור עסקים, בפרט שהם יכולים להחליט מראש לגבי התעריפים שהם ישלמו עבור חשיפתם לקהל היעד.
  2. בשונה מקידום אתרים אורגני, שעבורו נדרשת סבלנות והוא נחשב לתהליך ארוך יחסית, בפרסום בגוגל, ניתן להגיע לתוצאות באופן מהיר יותר ואפילו באופן מיידי, מיד לאחר שהקמפיין שהקמתם – אושר.
  3. קבלת תוצאות מהירות באמצעות פרסום בגוגל מאפשר לבצע שינויים בקמפיין, במידה והם יידרשו, על מנת לקדם אותו ולנגדי את יעילותו.

 

הגדלת המודעות

השימוש בקמפיין בגוגל עשוי לאפשר לכם להגדיל את מודעות הגולשים לעסק או למותג שאותו אתם מפרסמים, גם אם אינם הקליקו על המודעה שפרסמתם. הגעה למודעות הינה התקדמות חשובה, בכל הנוגע לפרסום בגוגל, שכן היא גורמת לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם להיחשף אליכם, גם אם הם לא יהפכו ללקוחות באופן מיידי (אלא בטווח הרחוק).

 

לסיכום

פרסום בגוגל מהווה אפיק שדרכו ניתן להגיע לקהל פוטנציאלי ולהגדיל את רווחיו של העסק המפרסם, במידה ומבצעים את הפרסום באופן נכון ומושכל ומנתבים אותו לכיוון שאליו מעוניינים להגיע.

 

מחשב נייד

אולי יעניין אותך גם