חיפוש
עמוד הבית » אינסטגרם » הדברים שכדאי לכם לדעת על האלגוריתם של אינסטגרם

הדברים שכדאי לכם לדעת על האלגוריתם של אינסטגרם

מי שבעל חשבון באינסטגרם בוודאי יודע כי כמות העוקבים היא דבר משמעותי ברשת.

אם גם אתם נמנים במשתמשים שרוצים להגדיל את כמות העוקבים והלייקים, כדאי שתכירו את האלגוריתם של הרשת החברתית.

על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מה זה אלגוריתם?

בפירוש הבסיסי של המילה, אלגוריתם מתאר רצף של פעולות שעשוי להוביל לפתרון של בעיה כלשהי. באופן יותר מפורט אלגוריתם מאפשר לבצע משימה באמצעות צעדים שיטתיים. כל תוכנית במחשב נחשבת כאלגוריתם או שמורכבת מכמה אלגוריתמים. קיימים אלגוריתמים שונים ביניהם ניתן למצוא אלגוריתמים שמטרתם למיין נתונים ולחפש ברשימות, אלגוריתם קורי העכביש שמטרתו לסדר מערכת גדולה והרשימה ממשיכה.

 

איך פועל האלגוריתם של האינסטגרם?

במידה ואתם מעוניינים להיות אושיית אינסטגרם, או אם אתם בעלי עסק שמעוניינים לעשות לו קידום ממומן באינסטגרם, כדאי שתכירו את המנגנון הספציפי שלו. הרשת החברתית כוללת מספר אלגוריתמים שכל אחד מהם מיועד עבור מטרה אחרת. אלגוריתם אחד הוא לסטורי, יש כזה לפרסומים בדפים (בפיד), אחד לעמוד החיפוש ואלגוריתם לתכני Reels.

 

אלגוריתם של פרסומים בפיד ובסטורי

האזורים ברשת החברתית בהם בעיקר ניתן לצפות בעדכונים של אחרים, הם הפיד והסטורי של כל משתמש. התכנים שנצפים במקומות אלה הם פוסטים שעלו בזמן האחרון ושותפו על ידי החברים שלכם או כל אדם שעשיתם לו עוקב. המערכת של אינסטגרם בודקת מידע מקיף על מה שפורסם, על מי ששיתף את הסטורי ועל מה שהמשתמשים ברשת הכי אוהבים. לאחר מכן, היא מייצרת סדר לפרסום של כל הפוסטים הן בסטורי והן בפיד.

 

ה"אותות" מחליטים

הצורה שבה נקבע איזה פוסט לפרסם מתי נקבעת באמצעות "אותות" שמראים לאלגוריתם של הרשת מהי רמת החשיבות של כל פוסט. קיימים מספר "אותות" ביניהם ניתן למצוא מידע על הפוסט שמראה פופולריות, תאריך פרסום ואורך. ישנו האות שנותן מידע על מי שפרסם את הפוסט וכן, הפעילות שלכם באינסטגרם מראה את הפוסטים שאתם אוהבים לראות וכך עוזרת גם להבין את אופן הפרסום של הרשת.

 

ככה תנצחו את האלגוריתם של האינסטגרם

אם תרצו להגביר את מספר העוקבים שלכם באינסטגרם תוכלו לעשות זאת באמצעות "ניצחון" של האלגוריתם של הרשת. תוכלו לעשות זאת באמצעות מספר דרכים הכוללות בין היתר: תזמון של הפוסטים שאתם מעלים בהתאם לזמנים בהם יש יותר משתמשים שפעילים ברשת, עקביות של הפרסומים שלכם לאורך זמן ולעיתים קרובות וכן, לנצל את כל התוכנות שהאינסטגרם מציע וכך להצליח להגיע לסוגים שונים של קהל.

 

בסיכומו של דבר

באינסטגרם יש מספר אלגוריתמים שלכל אחד תפקיד ומטרה שונים. על מנת להיות משתמש בולט ברשת, עם הרבה ליקים ועוקבים חשוב להבין את האלגוריתמים שלה ואת ה"אותות" שעוזרים לקבוע את סדר הופעת הפוסטים. בנוסף, תזמון ועקביות של הפוסטים יעזרו לכם לקדם את הפיד שלכם.

 

לוגו של אפליקציה

אולי יעניין אותך גם