חיפוש
עמוד הבית » כללי » האם ללמוד ערבית מדוברת זה קשה?

האם ללמוד ערבית מדוברת זה קשה?

אחת השפות הפופולריות בעולם, המחזיקה במעמד של שפה שנייה בישראל, היא השפה הערבית. למידתה מאפשרת לייצר שיח מקרב ומקדם עם שכנינו, ובנוסף פותחת צוהר אל אחת התרבויות העתיקות והעשירות ביותר בעולם. רוב דוברי העברית יגלו כי קל מאוד ללמוד ערבית מדוברת, וכי היא שימושית ביותר, הן בעולם העסקים והן בסקטור הציבורי.

 

למה בכלל ללמוד ערבית

ערבית היא שפת אם עבור 22% מאוכלוסייתה של מדינת ישראל. השפה נחשבת לשפה רשמית במדינת ישראל, לצד עברית ואנגלית. במרחב הציבורי בישראל נעשה שימוש תכוף ויום יומי בשפה הערבית.

רכישת השפה הערבית מאפשרת גישה ישירה אל משרות בסקטור האזרחי, וסגירת עסקאות עסקיות בתוך ומחוץ לארץ, במיוחד עם מדינות נסיכויות המפרץ הזוכות לפריחה כלכלית בשנים האחרונות. נכון לשנת 2022, ערבית היא שפתם הראשונה של לא פחות מ-290 מיליוני אזרחים בכל רחבי העולם, והיא נחשבת לשפה החמישית בתפוצתה.

 

התרבות הערבית

מי שאוהב וגדל על סרטים ערביים ועל אום כולתום ופריד אל אטרש, יגלה כי באמצעות למידת קורס של ערבית מדוברת ייפתח בפניו עולם תוכן עשיר וגדול הכולל יצירות ספרותיות שזכו למעמד של יצירות מופת יחד עם שפע בלתי נגמר של מוזיקה בשלל סגנונות.

הקולנוע הערבי אף הוא נחשב וזוכה להתחדשות בשנים האחרונות. רכישה של ערבית מדוברת מאפשרת ללומדיה ליהנות מהקולנוע הערבי בצורה ישירה ובלתי אמצעית, וליהנות מידיעתה של אחת השפות בעלות המורשת התרבותית העשירה ביותר.

 

למידת ערבית מדוברת – קל וחשוב

קרבתה לשפה העברית הופכת את למידת ערבית מדוברת לקלה עבור כל מי שדובר עברית ברמה בסיסית. דוברי עברית נהנים מיתרון משמעותי בלמידת ערבית מדוברת, שכן שתי השפות דומות מאוד בצורתן וברמת הדקדוק שלהן. עבור מי שמעוניין לרכוש שפה זרה, המהווה יתרון משמעותי בתוך הרזומה האישי והמקצועי, למידת ערבית מדוברת מהווה לרוב את האופציה הקלה והזמינה ביותר.

 

קורס ערבית מדוברת אונליין

ניתן ללמוד קורס ערבית למתחילים יחד עם קורס ערבית מדוברת וערבית למתקדמים מהבית, תוך שמירה על גמישות מרבית בהחלטה של היכן, מתי, ובאיזו תדירות אנו מעוניינים לתרגל את לימודי השפה. קורס ללמידת ערבית אונליין מלומד מפיהם של מורים מקצועיים ומנוסים, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות.

כל אחד יכול ללמוד ערבית בצורה מקוונת, בכל גיל ובכל רמה, בקורס פרטני או קבוצתי, על פי בחירתכם, באמצעות סרטונים הכוללים את כל מה שצריך לדעת על השפה – אוצר מילים בסיסי, הצגה עצמית בערבית, בניית משפטים והטיית פעלים בצורה נכונה, ועוד.

 

לסיכום

קורס ערבית מדוברת מתאים לכל מי שמנהל מגע יום יומי עם אוכלוסיות שונות הדוברות את השפה. אלה יכולים להיות קבלני ומפקחי בניה, צוותים רפואיים, אנשי ונשות עסקים, וכל מי שחפץ בידיעת השפה החשובה והמיוחדת הזו. מעוניינים לרכוש את השפה? הירשמו עוד היום לקורס ערבית אונליין.

ללמוד ערבית

אולי יעניין אותך גם