חיפוש
עמוד הבית » כללי » האם ניתן לקשר מספר כוכבית למערכת CRM?

האם ניתן לקשר מספר כוכבית למערכת CRM?

כל עסק ששואף להשיג נתח משמעותי בשוק זקוק למיתוג ושירות איכותיים וייחודיים. תוכנת CRM נועדה על מנת לשפר את איכות היחסים בין הלקוחות לעסק, ולהעניק כלים בשביל לייעל תהליכים פנימיים חוצי ארגון. לצד התוכנה, צירוף חיוג מקוצר עם כוכבית לעסק מאפשרת פתיחת יתרון תחרותי לעסק, המשלב את שני המושגים הנ"ל. האם ניתן לקשר מספר כוכבית למערכת CRM? התשובה בכתבה שלפניכם.

 

קודם כל, מה זה מספר כוכבית?

אם תבחנו טוב את המותגים המובילים במשק, אשר כוללים נותני שירות משמעותיים או חברות גדולות, וודאי תשימו לב שלכולם יש מספר טלפון קצר בשילוב כוכבית שהופך אותם לזכירים ובעקבות זאת נגישים יותר. כוכבית לעסקים היא ללא ספק חלק מתהליך המיתוג של חברות גדולות ותורם לתהליך ביסוס התדמית שלהן בתור חברות שנוח לעבוד איתן.

 

למה כדאי לחבר לעסק מספר כוכבית?

חיוג מספר מקוצר עם כוכבית הוא אפקטיבי יותר בכל תהליך פרסומי, מכיוון שזה מקל על הלקוח ליצור קשר במהירות. כמו כן, גם בעת השהות ברכב, חיוג הכוכבית נגיש ונוח יותר. כאשר שירות הלקוחות נגיש יותר, הוא גם יעיל יותר.

הודות למספר הכוכבית הלקוחות זוכרים במידה רבה יותר את העסק, יוצרים קשר ואף ממליצים לאחרים ביתר קלות. יש לציין שבאופן הזה, ניתן למנוע חיפוש בגוגל של העסק שחושף את הלקוחות גם למתחרים, והוצאות קידום ממומן. פרסום המספר המקוצר מתאים לרדיו, טלוויזיה, כלי רכב, שלטי חוצות ולכל חשיפה מהירה וקצרה.

 

ומהי מערכת CRM?

המושג CRM הוא ראשי תיבות של Customer Relationship Management – "ניהול קשרי לקוחות". מדובר במערכת ממוחשבת אשר בכוחה לאפשר לעסקים ניהול קשרים עסקיים עם לקוחות, ולשלוט היעילות במידע הקשור לקשרים עימם.

למשל, באמצעות המערכת ניתן לאחסן במיקום מרכזי אחד פרטי יצירת קשר של לקוחות קיימים ופוטנציאליים, כמו גם את המידע על כל לקוח. ללא ספק, מערכת CRM איכותית עשויה בהחלט לשפר באופן ניכר את רווחיות העסק.

 

כיצד פועלת מערכת CRM?

בסיס יחסים טובים עם לקוחות מתבצע על ידי יצירת קשר עם אנשים אשר זקוקים למוצר הנמכר. אולם הקשרים העסקיים נעשים מורכבים יותר ככל שהחברה צומחת וגדלה, מכיוון שכבר לא מדובר בעסקאות פשוטות בין מוכרים לקונים אלא בכמות קשרים שמתפתחים לאורך זמן – בין עובדי החברה הרבים לבין עובדים רבים מטעם הלקוח.

מהסיבה הזו קמה מערכת CRM, אשר משמשת כמרכז לניהול קשרים בין עסק גדול ללקוחות. זרמי הנתונים הרבים המגיעים מאנשי המכירות, מחלקות השיווק ושירות הלקוחות מתורגמים למידע עסקי שמיש. כאשר היסטוריית הפניות מרוכזת, מתאפשרת הענקת שירות לקוחות יעילה.

 

כיצד מערכת CRM עוזרת בניהול העסק?

מערכת CRM מאפשרת חסכון בזמן, מכיוון שהיא מאפשרת אוטומציה של תהליכים כמו שליחת מיילים או קליטת לידים מאתרי אינטרנט. כמו כן, היא מאפשרת ריכוז ושיתוך מידע בין העובדים, ועל ידי כך הקלה על זרימה מהירה של תהליכי עבודה בעסק המסועף.

חסכון בזמן שווה לחיסכון בכסף – המערכת מכילה כלים אשר מייתרים לחלוטין את הצורך בתוכנות נוספות כמו סליקת אשראי או הנהלת חשבונות. חשוב לציין גם את היתרון האדיר שבשמירה על סדר וארגון כתוצאה מהגדרת התהליכים המסודרת, אפשרות ניהול משימות ושמירת מסמכים ועוד, אשר מפנות זמן יקר להשקעה בקידום העסק.

 

לסיכום, האם ניתן לקשר מספר כוכבית למערכת CRM?

ברור שכן! אפשר לבחור באינטגרציה בין מספר כוכבית לבין מערכת CRM, ואף מומלץ לעשות כן. כאמור, כל עסק ששואף לנתח משמעותי בשוק צריך לחשוב כיצד לפתח במקביל את איכות המיתוג שלו ואת השירות שהוא מעניק ללקוחות. שילוב בין שני הכלים מספר כוכבית ומערכת CRM נותן מענה מושלם לעסק שלכם, כדי לענות על שני הצרכים הללו.

וורדפרס

אולי יעניין אותך גם