חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » האם קידום אורגני עדיף על קידום ממומן בגוגל?

האם קידום אורגני עדיף על קידום ממומן בגוגל?

אם יש לעסק שלכם אתר אינטרנט, או שאתם מתכננים לפתוח אתר כזה, חשוב מאוד שתקראו את הכתבה הזו. בטח אתם כל הזמן שומעים על החשיבות הרבה שיש לקידום האתר שלכם. זה לא סתם, אם תפתחו אתר אינטרנט הסיכוי שהוא יביא לכם עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים בלי לקדם אותו הוא די נמוך.

אבל יש כמה שיטות וטכניקות כיצד לקדם אתר אינטרנט. מהן השיטות ומי מהן עדיפה? אם אתם צריכים ללמוד על הנושא הזה הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם מדריך קצר וברור שיסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה לכם.

 

איך מקדמים אתרים?

באופן כללי ישנן שתי טכניקות עיקריות שאיתן מקדמים אתרים. טכניקה אחת היא קידום ממומן בגוגל. מה שעושים בטכניקה הזו זה בעצם לשלם למנוע החיפוש הרלוונטי (ככל הנראה גוגל) ובתמורה לכך מנוע החיפוש יקדם את האתר שלכם. כך, אם מישהו יחפש באינטרנט את השירות או המוצר שאתם מציעים, אתר האינטרנט של העסק שלכם יופיע אצלו בין התוצאות הראשונות.

התשלום למנוע החיפוש יהיה עבור כל לחיצה על האתר, בהתאם לתקציב שנקבע מראש. הטכניקה  העיקרית השנייה נקראת קידום אורגני. מה שעושים בטכניקה הזו הוא פשוט לייפות את האתר, לשפר את התכנים שמופיעים בו, ולהפוך אותו לנגיש, ידידותי, ומזמין יותר. אם רוצים לקדם את האתר כמו שצריך בשיטה הזו זה לוקח לא מעט זמן, ויכול להגיע לעבודה של חצי שנה.

 

איזו שיטה עדיפה?

אחרי שהבנו מהן השיטות העיקריות לקידום האתר שלנו ננסה להבין איזו שיטה עדיפה. לקידום ממומן יש יתרונות משמעותיים מאוד שכוללים: הופעה במקום גבוה מאוד בתוצאות החיפוש מהרגע הראשון, תשלום אך ורק על פי קליקים, תקציב גמיש לפי בחירה, הגדרת החיפוש על פי ביטוי שאתם קובעים, והפנייה ממנוע החיפוש לדף ספציפי באתר.

החסרונות העיקריים בשיטה זו הן שישנם ענפים מסוימים שבהם מילות המפתח עולות הרבה מאוד כסף, אין אפקט מתמשך, וברגע שהתקציב נגמר האתר לא מופיע במילות החיפוש. קידום אורגני לעומת זאת לא דורש תשלום לפי קליק, מביא לחשיפה ארוכה יותר לאורך זמן, ממתג את האתר, ומהווה השקעה לטווח הארוך.

החסרונות העיקריים שלו הם שגם זמן ההמתנה עד לתוצאות הוא ארוך, חייבים כל הזמן לתחזק את האתר ולשמור על רמה גבוהה, וכמובן שבסופו של דבר אתם תהיו תלויים לחלוטין במנוע החיפוש.

 

סיכום

בסופו של דבר, אין שיטה יותר טובה, יש שיטה יותר מתאימה. אם אתם רוצים להבין תוצאות מהירות כאן ועכשיו אז אין ספק שהשיטה של קידום ממומן בגוגל היא השיטה המתאימה לכם. אם פחות לחוץ לכם מה שקורה כאן ועכשיו עדיף להתמקד בקידום אורגני. אנו ממליצים כמובן לשלב את שתי השיטות וליהנות מהיתרונות של שתיהן. השקיעו בטווח הקצר וגם הארוך.

מחשב

אולי יעניין אותך גם