חיפוש
עמוד הבית » נכסים דיגיטליים » החיים זה כאן – הכל על ניהול טיקטוק

החיים זה כאן – הכל על ניהול טיקטוק

בשנתיים האחרונות יש מטאור חדש בשמי הרשתות החברתיות: הרשת החברתית טיקטוק. אם בעבר חשבנו שאף רשת חברתית לא תצליח לדגדג את פייסבוק ואינסטגרם העצומות, אז שטעינו בגדול. הרשת החברתית הסינית שבה אנשים מפרסמים סרטונים קצרים הפכה ללהיט ענק.

כמעט כל הצעירים כבר נמצאים בטיקטוק, וגם לא מעט מבוגרים. הרשת החברתית הזו סופר פופולרית, ואנשים שעד לפני רגע היו אנונימיים לחלוטין הפכו לכוכבי ענק עם מאות אלפי עוקבים וצפיות. אז אם אתם מבינים את החשיבות של פרסום ברשת הטיקטוק, הכנו כאן במיוחד עבורכם מדריך קצר לניהול דף טיקטוק.

 

אז מה זה טיקטוק בכלל?

אם עדיין לא יצא לכם להכיר את הרשת החברתית הזו, נעשה לכם כאן היכרות קצרה. טיקטוק היא רשת חברתית סינית שהמשתמשים בה מעלים סרטונים קצרים. הסרטונים שאורכם עד דקה מתעדים את המשתמשים עצמם, כאשר ניתן כמובן לערוך אותם ולהוסיף להם אפקטים, כתוביות, לידים, ועוד.

טיק טוק

מה היתרונות שיש לפרסום בטיקטוק?

לפרסום בטיקטוק יש שתי יתרונות עיקריים. היתרון הראשון נוגע לפלח האוכלוסייה שמשתמש ברשת החברתית הזו. אם רוב הלקוחות שלכם הם צעירים ובני נוער, אפשר להניח ברמה גבוהה של ודאות שברחבי הטיקטוק מסתובבים הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים מבחינתכם. הם לא יראו את הפרסומות שלכם בפייסבוק או באינסטגרם, ולכן חשוב שתפגינו נוכחות גם בטיקטוק. הסיבה השנייה והרחבה יותר היא עלות הפרסום.

כמו שאתם בטח יודעים, כדי להגיע לחשיפה רחבה ברשתות החברתיות שמאפשרת לפוסטים שלכם להפוך לוויראליים צריך לשלם לא מעט כסף. היופי בטיקטוק הוא שהכל תלוי נטו בתוכן. לכל חשבון טיקטוק יש אפשרות להעלות תוכן שיהפוך לוויראלי, הכל תלוי בתוכן ואין קשר לכמות העוקבים של החשבון. כמובן שכתוצאה מכך הפרסום הוא חינמי לגמרי ולא עולה לכם אגורה.

 

איך מנהלים חשבון משתמש בטיקטוק?

קודדם כל צריך להבין שלנהל דף בטיקטוק זה לא דומה לניהול של דף פייסבוק או אינסטגרם. כי להעלות את אותם תכנים מהפייסבוק לטיקטוק, זה כמו להגיע לאירוע חגיגי עם בגדי עבודה, זה פשוט לא מתאים. מעבר לזה, ניהול טיקטוק לעסקים שונה כמובן מניהול חשבון טיקטוק אישי.

כדי לנהל חשבון טיקטוק בצורה מקצועית חייבים להיות מחוברים אליו כל הזמן. בכל שנייה מתפתחים בטיקטוק טרנדים חדשים, סאונדים שעוד לא היו, ועוד. מדובר על רשת תזזיתית מאוד, ומי שממצמץ לרגע פשוט מפספס את הרכבת שממשיכה ליסוע.

 

אז מה עושים?

אם כל זה הלחיץ אותכם, אין לכם מה לדאוג. כיום ישנם אנשי מקצוע שמבינים היטב את הטיקטוק ויכולים לנהל עבורכם את דף המשתמש. אנו ממליצים בחום להשתמש בשירות זה, מכיוון שלפרסום בטיקטוק יש פוטנציאל אדיר.

 

סיכום

פרסום בטיקטוק הוא זול יחסית ובעל פוטנציאל עצום. רוב העסקים עדיין לא שם, וכדאי מאוד להיות מהראשונים שקופצים למים.

הַנהָלָה

אולי יעניין אותך גם