חיפוש
עמוד הבית » קידום ושיווק » הטריק שמאחורי האינסטגרם – איך להשיג הרבה עוקבים

הטריק שמאחורי האינסטגרם – איך להשיג הרבה עוקבים

אם השתמשת ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר כדי לבנות קהל ולשווק את העסק שלך, אינסטגרם היא ערוץ שיווקי נהדר להוסיף.

אינסטגרם היא רשת חברתית המאפשרת לך לתקשר עם אנשים באמצעות תמונות דרך הטלפון הנייד שלך. אתה פשוט מעלה תמונה מהטלפון שלך, בוחר פילטר כדי לשנות את התמונה שלך ולפרסם אותה באינסטגרם. תוכלו גם לשתף תמונות אחרות ממשתמשי אינסטגרם אחרים, להגיב עליהן לעשות להם לייק.

מה שהופך את אינסטגרם לרשת חברתית חשובה שתשתמש בה כערוץ שיווקי הוא שישנם מאות מיליונים של משתמשים חודשיים פעילים. בנוסף, המעורבות באינסטגרם גבוהה פי 7 מאשר בפייסבוק ובטוויטר. מכיוון שאינך יכול להוסיף קישורים הניתנים ללחיצה לפוסטים שלך אלא רק בקטע הפרופיל בחשבונך, אינסטגרם אינה רוויה בהודעות שיווקיות.

אז השאלה היא איך אתה מגדיל את עוקבי האינסטגרם לקהל מספיק גדול כדי להגביר את המודעות למותג ולקדם את העסק שלך?

 

דרכים בעזרתן תוכלו להשיג עוקבים באינסטגרם

ראשית, כדי לקבל עוקבים נוספים באינסטגרם, התאם אישית את חשבונך כך שיהפוך להיות ראוי למעקב. במילים אחרות, וודא שהביוגרפיה שלך מלאה ויש לך תמונת פרופיל. על הביוגרפיה שלך לכלול קריאה לפעולה, להפנות אנשים למשפך המכירות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר ביטוח והמסלול שלך מתחיל בפגישת ייעוץ טלפונית בחינם, וודא שאתה כולל קריאה לפעולה כגון:

'כדי לגלות כיצד לחסוך בביטוח בריאות ולדבר עם אחד הנציגים שלנו, הזמין את הייעוץ החינמי שלך כאן'

ואז, כדי לקבל עוקבים נוספים באינסטגרם, פרסם תמונות באופן עקבי שהן ייחודיות, מעניינות או מהנות. תמונות של אנשים ללא שימוש בפילטרים נוטים להיות פופולריים יותר באינסטגרם.

 

מעורבות

הסוד השני להשיג יותר עוקבים באינסטגרם הוא לאהוב ולהגיב לתמונות של אנשים אחרים. משתמשי אינסטגרם נוטים לעקוב אחר אנשים שהם הכי מעורבים ופעילים. כך שככל שתעסוק יותר בתכני משתמש אחר, כך תקבל יותר עוקבים. בנוסף, כשאתה עוסק בתכני משתמש אחר, קישור המפנה לפרופיל שלך יוצג ליד הפוסט כדי שכולם יוכלו לראות. המפתח הוא לעסוק בתוכן פופולרי ומעניין לקהל היעד שלך.

 

קידום לא מקוון

טריק מספר 3- קידום חשבון האינסטגרם שלך במצב לא מקוון, למשל בעזרת כרטיסי ביקור או פליירים, ובאופן מקוון באמצעות הרשתות החברתיות האחרות שלך או אפילו על ידי שליחת הזמנה בדוא"ל למסד הנתונים שלך. בנוסף, הוספת ווידג'ט אינסטגרם באתר שלך תקדם גם את חשבונך עוד יותר כמו גם הוספת כרטיסיית אינסטגרם בדף הפייסבוק שלך.

 

מעקב הדדי

הסוד הרביעי הוא לעקוב אחר אנשים. ככל שתעקוב יותר אנשים, כך יהיו לך יותר עוקבים, מכיוון שאנשים נוטים לעקוב חזרה. על ידי מעקב אחר כמה אנשים ביום, צפו מ 20% או 30% מהם לעקוב חזרה, בתנאי שחשבונך ראוי למעקב.

 

תחרויות

הסוד האחרון הוא אירוח תחרויות. אם הפרס שלך מקורי ובעל ערך גבוה, רוב הסיכויים שהרבה יותר אנשים מהרגיל ירצו לעקוב אחריך ולהשתתף בתחרות. בנוסף, תחרויות בעלות ערך גבוה נוטות ליותר שיתוף מאשר פוסטים סטנדרטיים, ולכן מאפשרות לך להתנסות בשיווק "מפה לאוזן".

 

לייק

אולי יעניין אותך גם