חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » 5 היתרונות בבניית אתר וורדפרס

5 היתרונות בבניית אתר וורדפרס

בעולם המודרני והטכנולוגי שאנחנו חיים בו – הרבה מאוד אנשים נדרשים לבנות אתר אינטרנט. בין אם אתם בעלי עסק, שרוצים לבנות דף נחיתה על מנת ליצור נוכחות אינטרנטית, בין אם אתם סוחרים שמנסים להשתלב בעולם המסחר המקוון (eCommerce) המתפתח ואפילו אם אתם פוליטיקאים, מנהיגי קהילות או יזמים – בניית אתר היא דבר שלא תוכלו להתחמק ממנו.

 

מה הם היתרונות של בניית אתר וורדפרס

יש כיום כמה וכמה פלטפורמות המאפשרות בנייה של אתרי אינטרנט. הפופולרית שבהן היא וורדפרס (WordPress). סביב הפלטפורמה קמה תעשייה שלמה – החל בעיצוב או בניית אתר וורדפרס, ועד יצירת הרחבות ותוספות. ריכזנו עבורכם חמישה יתרונות של בניית אתרים דווקא דרך וורדפרס:

 

  1. מחיר

בניגוד לעבודה בפלטפורמות מתחרות, עבודה על בניית אתר וורדפרס היא פשוטה יחסית. בשל העובדה שבניית אתר וורדפרס לוקחת פחות זמן ודורשת פחות משאבים – החברות שמתמקצעות בבניית אתרים, יכולות לדרוש מכם מחיר נמוך יותר עבור העבודה שלהן.

 

  1. ידידותי לקידום אתרים

כמו שכל בעל עסק יוכל לומר לכם, לפתוח חנות זה כמעט אף פעם לא מספיק. בשביל שהעסק שלכם יצליח, אתם חייבים לפרסם אותו במגוון של דרכים, ליצור מאגר של לקוחות ולהתבלט מעל למתחרים. גם באתרים, אי אפשר לשקוט על השמרים אחרי שפתחתם את האתר.

אתם חייבים לדאוג לקידום תמידי של האתר שלכם על ידי פרסום, שיפור ושינוי האתר כך שהוא יתאים לאלגוריתמים של מנועי החיפוש ועוד. תחום קידום האתרים נקרא גם SEO, והמפתחים של וורדפרס מודעים לחשיבות שלו לבעלי האתרים. לכן אתרי וורדפרס בנויים כך שהם יתאימו בצורה אופטימלית לתהליכי SEO מקצועיים.

 

  1. מהירות טעינה

בתחילת השימוש באינטרנט, היינו צריכים לבחור בין קו טלפון לבין קו האינטרנט, ולחכות דקות ארוכות עד שהאתר היה עולה. מאז ועד היום עבר האינטרנט שינויים ופיתוחים רבים – כולל שיפור ניכר במהירות הטעינה של האתרים.

אולם, לא כל פלטפורמות האתרים עולות באותה המהירות. הצרכנים התרגלו למהירות טעינה גבוהה, ואתר שנטען לאט – יאבד גולשים במהירות. אתרי וורדפרס ידועים במהירות הטעינה שלהם.

 

  1. תחזוקה

אתרי וורדפרס נחשבים לא רק קלים יחסית לבנייה – אלא גם פשוטים יחסית לתחזוקה. אתרי אינטרנט, ממש כמו חנות פיזית, זקוקים לתחזוקה שוטפת. אתר שקל יותר לתחזק – מאפשר לערוך שינויים ושיפורים בקלות, כך שלא תפסידו גולשים ולקוחות פוטנציאליים.

 

  1. אבטחה

כמו בעולם האמיתי, גם במרחב האינטרנטי ישנה פשיעה. פריצות, זיופים והרס של אתרים קורים כל יום. לכן חשוב מאוד לבחור בפלטפורמה בטוחה ומאובטחת לבניית האתר שלכם. וורדפרס נחשבת לאחת הפלטפורמות המאובטחות ביותר – זאת על אף (ואולי דווקא בגלל) שהיא נכתבת בקוד פתוח.

 

סיכום

לסיכום, כשאתם בונים אתר אינטרנט לעסק – זכרו את וורדפרס. וורדפרס היא הפלטפורמה המומלצת ביותר על ידי מרבית בוני ומעצבי האתרים המקצועיים – ולא לחינם.

מחשב נייד

 

אולי יעניין אותך גם