חיפוש
עמוד הבית » קידום ושיווק » הכירו את גוגל

הכירו את גוגל

גוגל כבר מזמן חצתה את גבולות מנוע החיפוש, והיא שולחת ידה בתחומים רבים נוספים. תחום בו החברה מגלה הצטיינות יתרה הינו תחום השיווק. כיום, כל עסק יכול לפרסם בגוגל בעלויות יחסית נמוכות, מה המאפשר לבעלי העסקים לבנות שם למותג שלנו, להגיע למספר לקוחות גדול יותר, לייצר לידים חדשים ובסופו של יום להגדיל את המכירות. תהליך הפרסוםפשוט במיוחד, ולא מצריך יותר מפתיחת חשבון והגדרת מספר פרמטרים בסיסיים. כתבו את המודעה שלכם – ופרסמו אותה. זה עד כדי כך פשוט. לאחר פרסום המודעה גוגל אף יצרה כלים לעקוב אחר התקדמות הקמפייןעל מנת שנוכל לבצע התאמות במידת הצורך.

איש שיווק

מהן מודעות בגוגל?

Google Ads הינן שירותי מודעות אינטרנטיות המנוהל ע"י חברת גוגל ומאפשרות לבעלי עסקים לפרסם עצמם ברשימת התוצאות בגוגל. המודעות נראות כמעט וזהות לתוצאות חיפוש רגילות, ויופיעו בראש או בתחתית העמוד.

איך עובד הפרסום בגוגל?

הפרסום בגוגל פועל בשיטת ה-PPC, כלומר, אנו נשלם אך ורק על המודעות עליהן הלקוח הקליק. גוגל יצרה פלטפורמת פרסום קלה ונוחה כך שכל אחד יוכל ליצור, לפרסם ולנהל את הקפיין שלו כמעט ללא ידע מוקדם. הצגת המודעות למשתמשים מושפע מפרמטרים כגון מיקום גיאוגרפי, שעה ביוםושיוך לאוכלוסייה מסויימת. אלו מוגדים ע"י המפרסם בעת יצירת הקמפיין, ומאפשרים לייצר קמפיין מדוייק ויעיל.

לאחר שפתחנו חשבון והגדרנו את הפרמטרים ואת התוכן למודעה, המודעה תשלח לגוגל לבדיקה. התהליך בדר"כ לוקח עד ל-24 שעות ונועד לודא כי כל המודעות עולות בקנה אחד עם תקון הפרסום של גוגל. לאחר קבלת האישור מגוגל המודעה תתחיל להתפרסם בהתאם לפרמטרים שהגדרנו.

מה הסוד לפרסום מוצלח?

קמפיין פרסום בגוגל מוצלח יחשוב על מה הלקוחות הפוטנציאלים שלו בעצם מחפשים, כאשר הם מחפשים, ואיזה תוכן במודעה יהיה הכי משכנע. אם הכנסו שיקול זה אל הקמפיין וניהלנו אותו בהתאם לניתוחים הסטטיסטיים על המודעה, נוכל למנף את מסע פרסום בגוגל להגדלת העסק, ואף לחדד אותו עד כדי כך שיפנה במיוחד לקהלים שזיהינו שהם באחוזי המרה גבוהים.

עלויות

כפי שציינו, כמפרסמים בגוגל אנו נשלם אך ורק על המודעות שהוקלקו ונכנסו אליהן. כמה כל מודעה כזאת עולה?הסכום משתנה בהתאם למילות החיפוש שהגדרנו והביקוש שלהן.

לדוגמא, בתחום הרכב על מילות החיפוש “Cars for sale” נשלם כ-2.46$, ולמילות החיפוש “Tax services”בתחום ניהול החשבונות נשלם 6.4$.

הערכת עלויות הפרסום

על מנת לאמוד כמה יעלה לנו הפרסום בגוגל, החברה השיקה כלי שיסייע לנו לבחור את מילות החיפוש אותן נרצה להגדיר ויגיד לנו כמה הן יעלו. במהלך חישוב האומדן, חשוב לקחת בחשבון מהו הרווח אותו אנו יכולים להפיק מהפרסום לעומת ההשקעה בו. שיקול זה עשוי להשפיע על מילות החיפוש ושאר הפרמטרים שנגדיר, והוא למעשה המפתח ליצירת קמפיין מנצח. אז קדימה, בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם