חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » הכירו את מכשירי סמסונג גלאקסי Z

הכירו את מכשירי סמסונג גלאקסי Z

אם אי פעם יצא לכם להתקל, במישהו מקפל את המכשיר הנייד שלו לאחר השימוש, כנראה שנתקלתם במכשיר מסדרת סמסונג גלאקסי Z. הסדרה הזאת מציעה לבעליה נוחות מקסימלית וטכנולוגיה מתקדמת במכשיר קטן מצד אחד, עם אפשרות למסך ענק מצד שני.

 

סדרת גלאקסי Z

מבין המכשירים השונים בסדרת Samsung galaxy Z אתם יכולים לבחור בין מכשיר המתקפל כמו ספר, או מכשיר המתקפל כמו צדפה, בכל אופן, זה בהחלט הדבר העיקרי שמייחד את הסדרה הזאת. אבל היא ממש לא מסתכמת בכך, לצד הייחודיות והקומפקטיות המאפיינים את העיצוב החדשני שהסדרה מביאה עימה, ישנם מגוון איכויות נוספות.

 

Samsung galaxy z fold 3

המסך של המכשיר הזה פשוט ענקי ונפתח כמו ספר. מי שנהנה לצרוך סרטונים, יוכל ליהנות מגודל מסך שטרם חווה במכשיר נייד, לצד רזולוציית מסך מצויינת. המכשיר כולל מסך מתקפל בגודל 7.6" ומסך חיצוני בגודל 6.2". המעבד של המכשיר הינו מדגם Snapdragon 888 שנחשב לעוצמתי.

המכשיר כולל זיכרון של 12GB RAM ואחסון של 256GB. ובואו לא נשכח את המצלמות, 3 מצלמות אחוריות ו-2 מצלמות קדמיות המאפשרות חוויית צילום מתקדמת וחדשנית.

 

Samsung galaxy z flip 4

הגרסה המקבילה של ה-Samsung galaxy z flip 3 עם פתיחה בדומה לצדפה. המכשיר כולל מסך גמיש בגודל 6.7 ומסך חיצוני בגודל 1.9. המעבד של המכשיר הזה שונה ממקבילו, במכשיר הגלקסי Z flip 3 קיים מעבד Snapdragon 8 + Gen1 4NM.

לצד אלו, המכשיר בעל 3 מצלמות, עם מצלמה ראשית 12MP. זיכרון ה-RAM של המכשיר הוא 8GB. הסוללה של המכשיר הזה עוצמתית במיוחד וכוללת 3,700mAh וטעינה מהירה של 25W.

 

Samsung galaxy z flip 3

גם המכשיר הזה מתקפל באופן של צדפה, עם מסך בגודל 6.7" ומסך חיצוני של 1.9". בדומה ל-flip4 גם למכשיר הזה יש מעבד Snapdragon 888 וזיכרון RAM של 8GB. אחד החסרונות של המכשיר הוא דווקא המצלמה. מדובר על 2 מצלמות אחוריות באיכות של 12MP. חיסרון נוסף הוא שאין אפשרות להרחיב את זיכרון המכשיר, על אף שהוא בהחלט גבוה (256GB).

בנוסף לאלו, המכשיר מאפשר טעינה אלחוטית, ויש לו סוללה חזקה הכוללת 3,300mAh לעומת הדגם השני, שעוצמת הסוללה שלו רבה יותר. אומנם המצלמה שלו לא המתקדמת ביותר, אבל מי שרוצה ליהנות ממכשיר קומפקטי, נוח, קטן ובאיכות בהחלט מעולה, המכשיר הזה בדיוק עבורו.

 

לסיכום

בכתבה שלפניכם, סקרנו את 3 המכשירים מסדרת Samsung galaxy Z. הסדרה הזאת מאופיינת בחדשנות שסמסונג הביאה, באמצעות קיפול המסך בצורת ספר, או בצורה צדפה, תלוי במכשיר. לצד זאת, אין ספק שהמכשירים עם איכות טכנית גבוהה במיוחד, אך לצד אלו, יש למכשיר כמה תכונות (כמו המצלמה לדוגמא) "רגילות" שניתן למצוא מכשירים המציעים רמה טובה יותר, אך לקומפקטיות פשוט אין תחרות.

אפליקצית טיקטוק

 

אולי יעניין אותך גם