חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » הכירו את Sbitsoft

הכירו את Sbitsoft

תחום המחשבים רחוק ממכם וזה בסדר, אבל כל בעל עסק או חברה יודע, שהקמת שרת ייעודי, אפיון ERP ואפילו הקמת אתר, הם חלקים בלתי נפרדים. בואו להכיר את החברה שתעשה לכם את החיים קלים נוחים יותר ואפילו תבינו את העולם הזה, יותר לעומק.

 

החברה שתעשה את החיים שלכם יותר נוחים

אם החלטתם להקים מערכת ERP או CRM ייעודית עבורכם, Sbitsoft היא בהחלט הכתובת. עם מעל 12 שנות ניסיון, מפתחים מכל העולם ויותר מ-200 סיפורי הצלחה Sbitsoft מציעה הקמה של אתרים, מערכות ERP או מערכות CRM שיהפכו את העסק שלכם, לקל יותר לתפעול ואת יכולות ניתוח הנתונים לגבוהות משמעותית.

 

הקמת אתר

קיימים סוגים שונים של אתרים ברחבי הרשת. כל אחד מהאתרים האלו שונה והמטרה שלו שונה, כך שהוא נמדד לפי תוצאות אחרות.

אתר סחר (אתר מכירות) – אתר שמוכר סחורה כלשהי ללקוח

אתר תדמית – אתר שמטרתו להציג את העסק שלכם או את השירותים שאתם מציעים

אתר פורטל – אתר מידע שבעיקרו מציע תכנים ומתן מידע לגולשים

דף נחיתה – One Page שמטרתו בדרך כלל להיות כמו כרטיס ביקור, או לחלופין לשרת אתכם למען איסוף לידים

כל אחד מסוגי האתרים האלו מקבל תמחור אחר, בעיקר בגלל אופי העבודה והזמן הכרוך בהקמה. עם sbitsoft, תוכלו ליהנות מתהליך מקצועי, יעיל וממוקד על מנת שתגיעו למטרות שלכם בצורה המהירה ביותר.

 

בניית מערכת ERP

בתהליך בניית מערכת ERP, אנחנו בעצם מתאימים את הכל לצרכים שלכם. במהלך התהליך נתחיל קודם כל מהבנת תהליכי העבודה הפנים ארגוניים, נתכן איך ומה ניתן ליעל ולשפר ועל בסיס זה נבנה אוטומציות שיעזרו לכם לנהל את הארגון בצורה הטובה ביותר.

לא בטוחים מה אתם צריכים? ב- Sbitsoft מציעים לכם פגישת ייעוץ חינם.

 

בניית מערכת CRM

המערכת מיועדת על מנת לנהל קשרי לקוחות קיימים וגם חדשים. מערכת ה-CRM היא חלק בלתי נפרד ממימוש הפוטנציאל העסקי שלכם ומאפשרת לבצע ניתוחי נתונים בצורה נוחה. בעזרת מערכת CRM טובה, תוכלו להדק את הקשרים עם הלקוחות שלכם, להבין את ההעדפות שלהם ולזהות מגמות שונות.

בנוסף לכך, תוכלו לחסוך זמן עבודה רב בעזרת מערכת מותאמת אישית, כיוון שתוכלו בקליק אחד לקבל דוחות מורכבים ובעזרתם לקבל תובנות על העסק שלכם.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים בבניית אתר, הקמת מערכת CRM או בניית מערכת ERP, שישפרו את התוצאות העסקיות שלכם, אין ספק ש-Sbitsoft היא הכתובת. בראש ובראשונה, תוכלו לבצע את כל הממשקים באמצעות חברה אחת ולא לפצל את העבודה לכמה חברות שונות, מה שבהחלט מיעל את תהליכי העבודה.

יתרה מזאת, החשיבות של הניסיון במקרה הזה משמעותית וחשובה מתמיד, מדובר על מערכות רגישות וככל שהחברה בה תבחרו, תהיה מקצועית יותר ובעלת נסיון רב יותר, ככה יהיו פחות באגים וכשלים. בהצלחה!

מחשב נייד

 

אולי יעניין אותך גם