חיפוש
עמוד הבית » כללי »  הכי טובות בארץ: איפה המסעדות הכי שוות

 הכי טובות בארץ: איפה המסעדות הכי שוות

מסעדה היא אחד הבילויים החביבים על ישראלים על גווני החברה שבה. כל אחד מחזיק בדעות מוצקות וקשה לקבל תשובה אחת לגבי השאלה איפה המסעדות טובות יותר. לכל אחד מאיתנו האמונות שלו, ההרגלים והטעמים שהוא אוהב ומכיר. וכל זאת בלי להתעסק בשאלה למה הגענו למסעדה מסוימת, מה הייתה האווירה ומי היו השותפים לארוחה. אז איך יודעים איפה המסעדות הכי שוות? ננסה לעזור.

מה אוהבים?

טעם הוא דבר סובייקטיבי, כל אחד אוהב סוג אחר של אוכל. לכן באופן ברור הטעם האישי קובע עבור כל אחד מאיתנו את המסעדות החביבות עליו. כל בלוג מסעדות יוכל להפנות אתכם למקומות מצוינים, אבל במידה ואתם טבעוניים, מסעדת בשר מעולה, היא מחוץ לתחום עבורכם. ככה שחשוב קודם כל להגדיר מה אתם אוהבים.

 

מהו קהל היעד

הבילוי במסעדה הוא נגזרת של השותפים לחוויה. בהנחה שאתם זוג בחופשה רומנטית תוכלו לומר שהמסעדה שיש בה רק שולחנות זוגיים ומגישה מנות מיוחדות היא המסעדה הטובה עבורכם, אולם משפחה עם ילדים תוכל לומר שהמסעדה השווה היא זאת שנותנת אופציות מגוונות ומעניקה שירות טוב לילדים. לכן חשוב להגדיר את קהל היעד שבאים לבחור את המסעדות השוות.

 

תחפשו ביקורות

מצאתם מסעדה שנראית לכם, קחו עוד שתי דקות, תחפשו מה יש לרשת להגיד על המסעדה, חוכמת ההמונים יכולה לספר לכם הרבה על יחס לילדים, או אפילו לבעלי חיים אם זה חשוב לכם, הביקורות הן אינדיקציה שיכולה להיות מועילה. בנוסף אפשר לראות אם בלוג מסעדות מסוים התייחס למסעדה והעביר עליה ביקורת חיובית או שלילית. לפעמים מילה אחת של ביקורת נכונה תעזור לכם לבחור את המסעדה השווה עבורכם.

תחפשו ביקורות

חומרי הגלם

מצאתם כבר מסעדה, הבנתם מה היא הולכת להגיש לכם, תנסו לבדוק מה המטבח שלה מציע. תגלו שמסעדה שמגישה אוכל על בסיס מוצרים מהאזור הגאוגרפי דוגמת יקבים או בתי בד למשל הנמצאים בקרבת המסעדה, יוכלו לתת לכם ערך מוסף של טריות וטעמים מדויקים המתאימים לאזור בו אתם נמצאים, כך תוכלו לשדרג את החוויה

 

תשאלו את המקומיים

הגעתם לאזור שאתם לא מכירים, יצאתם מאזור הנוחות שלכם ואתם באזור שונה בארץ. אל תתביישו, תשאלו את תושבי המקום איפה הם אוכלים. הם כנראה מכירים יותר טוב מכולם פינות קטנות או מקומות שאין להם חשיפה, בדיוק כמו בית הקפה הקטן ליד הבית שלכם שמגיש עוגות מעולות ומעטים מכירים אותו.

תשאלו את המקומיים 

סיכום

ארוחה במסעדה היא חוויה. אבל חוויה מורכבת ממספר רב של משתנים שכל אחד מהם יש לו יכולת להשפיע על החוויה שלנו. לכן ההגדרה של מסעדה שווה היא הגדרה לא פשוטה. כי מסעדה שווה לאחד היא מורכבת ולא מתאימה לאחר. לכן לפני שאתם בוחרים מסעדה, תעשו בדיקה קצרה, תחפשו ביקורת או המלצה ואז תגיעו. בתאבון

 הכי טובות בארץ: איפה המסעדות הכי שוות

אולי יעניין אותך גם