חיפוש
עמוד הבית » שיווק דיגיטלי » לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן – הכל על החשיבות שבלוקליזציה בקידום האתר

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן – הכל על החשיבות שבלוקליזציה בקידום האתר

העובדה שלעסק שלכם יש אתר מאפשרת לכם להגיע לקהל יעד רחב יותר, אולם חשוב להבין שקיומו של האתר לא מספיק בפני עצמו. הרשת מוצפת כיום בכמות אדירה של אתרים, ולא משנה מה התחום שבו אתם נותנים שירות. כדי להעלות את רמת החשיפה לאתר שלכם, חשוב לבצע קידום אתרים, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על הגרסה הלוקלית של הקידום הזה. 

 

קידום אתרים

בקידום אתרים ישנן מספר שיטות מרכזיות שבהן אנחנו מביאים את האתר של העסק למסך של כמה שיותר גולשים. השיטות המרכזיות בתחום הן שימוש במילות מפתח, הטמעה של קישורים ותכני מדיה וכמובן תשלום למנועי החיפוש השונים. השיטות הללו הן כמובן הבסיס לכל קידום, אולם בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את החשיבות של קידום לוקלי.

קידום אתרים

לוקליזציה

בתור עסק שנמצא באזור מסוים, ברור לכם שקהל היעד הטבעי שלכם הוא מי שגרים באזור. זו בדיוק הסיבה שאם אתם תושבי נתניה, קידום אתר בנתניה יכול להיות אפקטיבי במיוחד. בשיטת הקידום הזו אנחנו לא סתם מגיעים לתפוצה רחבה יותר של לקוחות, אלא גם עושים את זה בקרב מי שגם ככה נמצאים במקום שקרוב גיאוגרפית לעסק שלנו.

 

שיפור יחס ההמרה

אחד האתגרים הכי גדולים בכל הנוגע לקידום אתרים הוא יחס ההמרה. למרבה הצער, לא תמיד אנחנו רואים קורלציה בין מספר הגולשים לבין מספר הלקוחות. ייתכן שהרבה מאוד אנשים ייחשפו לאתר שלנו, אולם רק מעטים מהם יהפכו להיות לקוחות. כיום, בעזרת כלי ניתוח מתקדמים אנחנו יכולים לדאוג שהפרסום יגיע לקהל יעד מסוים.

גם אם בחישוב הכללי פחות אנשים ייחשפו לתכנים שלנו, מי שכן ייחשפו אלו אנשים שיש סיכוי גבוה יותר שאנחנו מעניינים אותם. מי שנמצאים קרוב אליכם מבחינת מקום ויקבלו תזכורת לקיום שלכם דרך הרשת, סביר להניח שיוכלו להפוך להיות לקוחות קבועים של העסק שלכם.

קידום אתרים

מי יכול לבצע את זה

קידום אתרים יכול להיעשות רק עזרת חברה מקצועית. מדובר על תחום מורכב שמשלב בתוכו מספר תחומי ידע. כאשר אתם מחפשים חברה שתקדם את האתר שלכם, נסו לראות מה הניסיון של החברה ומה בדיוק העבודות הקודמות שלה. בצורה הזו תוכלו להיות בטוחים שהחברה שבחרתם היא כזו שמחזיקה בניסיון מוכח, ושאתם יכולים להיות רגועים בכל הנוגע לקידום האתר שלכם.

 

לסיכום

קידום אתרים מקומי מאפשר לכם לא רק לקדם את האתר שלכם כך שהוא יגיע לקהל יעד רחב יותר, אלא גם לעשות את זה בקרב קהל שנמצא באזור הגיאוגרפי שבו העסק שלכם נמצא. בזכות קידום אתרים לוקלי אנחנו יכולים להעלות את יחס ההמרה בין מי שנחשפו לאתר לבין מי שיהפכו להיות לקוחות שלנו בפועל. כל מה שנותר לכם זה רק למצוא את אנשי המקצוע הנכונים שיעשו את זה.

קידום אתרים