חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים אורגני » המדריך לקיצור קישורים

המדריך לקיצור קישורים

משתמשים רבים משקיעים מאמץ רב ביצירת תוכן נהדר, ולכן כאשר תוכן שהם משתפים ברשתות החברתיות לא זוכה לכניסות רבות הם מתייאשים ולא מצליחים להבין את הסיבה לכך. כשמדובר בויראליות, תוכן באיכות גבוהה הוא רק חלק מהעבודה. כאשר חלק חשוב נוסף הוא הויזואליות של הפרסום, כל פרט ופרט החל בכותרות, תמונות ועוד ללינק אל התוכן צריך להיות מושך. על כן, מוצג בפניכם המדריך לקיצור קישורים.

דבליו דבליו דבליו

למה לקצר קישורים?

לפני שתהנו מספירת הצפיות השיתופים והלייקים בתוכן שלכם עליכם להבטיח שאנשים יתפתו להיכנס אליו, דרך קלה וחשובה למשיכת משתמשים היא לינק קצר ומושך.

כמו כן, שירותי קיצור קישור יספקו לכם מידע חשוב על אודות המשתמשים שבחרו להיכנס לתוכן אותו פרסמתם, מידע זה יכול לכלול את כמות הלחיצות על הקישור, המדינות מהן הגיעו הגולשים ועוד.

מה הם מקצרי כתובות אתרים?

מקצרי כתובות אתרים ממירים כתובות URL רגילות לפורמטים קצרים ופשוטים יותר. בדרך כלל הם הופכים כתובתURL ארוכהומסורבלת לכתובת קצרה ואלגנטית יותר. שירותים אלו שימושיים במיוחד כאשר עובדים עם עם כתובות URL מורכבות ולכן הן פופלאריות בקרב אנשי פרסום רבים.

איך לעשות זאת?

ברוב האתרים שמספקים שירות של קיצור לינק התפעול הוא פשוט ודי דומה. לרוב נצטרך להיכנס אל האתר ולאחר מכן בדף הראשי ייחשף בפנינו מסך שיכלול תיבה ובה מקום להדיב את הלינק אותו נרצה לקצר, בחלק מהאתרים גם יופיע אזור בו נוכל לבחור את הסיומת של הקישור ואת ההתחלה שלו. לאחר מכן נצטרך ללחוץ על "קצר"

לאחר ביצוע פעולת קיצור בקישור,תופיע בפנינו הכתובת המקוצרת שנוצרה על ידי השירות, בחלק מהאתרים יסופק מידע בסיסי על הקישור כמו כותרת הדף אליו הקישור מפנה. ישנה אפשרות כי הקישור בו חשקתם תפוס מכיוון שמשתמש אחר באתר יצר אותו ובהמשך לכך תתבקשו לבחור תחילית או סיומת קישור אחרת.

חשוב לדעת כי לא כל האתרים שמספקים שירותי קיצור לינק מאפשרים למשתמשים שלהם ליצור קישור מותאם אישית, לכן אם זה חשוב לכם, כדאי לוודא זאת מראש.

מחקרים הראו כי לינקים מותאמים אישית מגדילים באופן משמעותי את כמות הלחיצות על קישור בשיעור שיכול להגיע גם ל-34 אחוזים. בנוסף, פשוט וקל יותר לנהל קישורים בעלי משמעות שכן תוכלו לדעת לאן כל אחד מהם מפנה גם מבלי ללחות על הקישור עצמו. לאחר יצירת הקישור ניתן למחוק אותו ולעדכן אותו.

הרשמה לשירות לטובת קבלת נתונים על המשתמשים

לרוב כדי לקבל מידע על אודות השימוש בקישור שפרסמתם יש להירשם לשירות, אל רוב האתרים ניתן להירשם באמצעות חשבון גוגל, פייסבוק וכן באמצעות כתובת מייל וסיסמה. הרשמה לשירותים הללו תספק את המידע הבא:

רשימת הלינקים אותם קיצרתםשתאפשר לכם לעקוב אחרי כלל הקישורים שלכם בקלות ובמהירות.

כמות הלחיצות על הקישור

המדינה ממנה גלשו המשתמשים באתר.

סוג המכשיר ממנו בוצעה הגלישה לאתר.

אולי יעניין אותך גם