חיפוש
עמוד הבית » פרסום באינטרנט » איך להקטין את אחוז הנטישה באתר האינטרנט שלכם?

איך להקטין את אחוז הנטישה באתר האינטרנט שלכם?

המומחים של חברת מדיה ווב נותנים לכם את הטיפים החשובים ביותר בתחום, זאת כדי שתוכלו להגדיל את ההכנסות ולעצור את נטישת הגולשים

 

אתר מותאם - בצבע כחול

 

אחוזי נטישה גבוהים באתר – הפסד אדיר של כספים

בניית אתרים, עיצוב אתרים וקידום אתרים הן שלוש פעולות הכרחיות כדי להגדיל את החשיפה לבית העסק. אולם, על מנת לגרום להמרה של גולש לרוכש ישנה חשיבות רבה להענקה של חווית משתמש יוצאת מגדר הרגיל, וזאת כדי למנוע את נטישת האתר. חשוב לציין כי לגוגל יש אלגוריתם מיוחד אשר פותח על ידה ואשר יודע לזהות כמה זמן שהה כל גולש באתר ומתי הוא נטש. ניתן להתקין תוכנת גוגל אנליטקס כדי לראות את הנתונים הסטטיסטים הללו, אך על מנת למנוע את הנטישה חשוב להיעזר בחברה מקצועית וזאת על מנת שההשקעה הכספית שלכם אכן תהיה נכונה וכי לא תפסידו כסף כתוצאה מנטישה של גולשים. על כן, כיצד נמנע נטישת גולשים? להלן הטיפים.

פעולות לביצוע בתחום בניית אתרים

ישנן מספר פעולות חשובות אותם יש לבצע, כאמור בעזרתה של חברה מקצועית וזאת כדי לגרום לגולש להישאר באתר ולבצע פעולה של רכישה של המוצר/השירות אותו אנו מציעים:

  • תוכן איכותי – על מנת לגרום לכך שהגולש יישאר זמן ככל האפשר באתר ואף יבצע רכישה, חשוב לספק לו תוכן איכותי ומעניין. ככל שהתוכן יהיה מעניין ומרתק יותר, כך סביר להניח כי הוא ירצה לבצע את הרכישה.
  • אתר רספונסיבי – רוב הגולשים כיום מבצעים את הרכישות שלהם דרך המכשיר הנייד. על כן, חשוב לבנות אתר אשר מותאם למובייל וזאת כדי לספק לגולש חווית משתמש נעימה כמו גם אפשרות לרכישה מאובטחת, זאת כדי למנוע את הנטישה שלו כתוצאה מאתר אשר לא ניתן לפתוח באופן מיטבי והרכישה בו איננה מאובטחת.
  • שיפור זמן הטעינה – גולשים הם לרוב חסרי סבלנות ורוצים לבצע את הרכישות שלהם במהירות רבה. לכן, אתר אשר לוקח זמן עד שהוא נפתח עלול לגרום לנטישה של גולשים ועל כן חשוב לוודא כי האתר נפתח באופן מהיר ויעיל.
  • קל לניווט – אתר מקצועי הוא אתר שקל לנווט בין הדפים השונים שלו ואיננו עמוס יתר על המידה. על כן, בדקו היטב כי כל הדפים באתר נפתחים במהירות וכי זמן הטעינה של כל עמוד לא עולה על יותר מדקה.
  • עבודה עם חברה מקצועית – במידה ואתם מבחינים כי אחוזי הנטישה של האתר הם גבוהים, מומלץ לגשת לחברה מקצועית אשר תבצע בחינה מעמיקה של הפרמטרים השונים באתר וזאת על מנת לעלות על הטעויות השונות. חברה כזו היא חברת מדיה ווב אשר מתמחה בבניית וקידום אתרים אשר מאפשרת לכם לקבל את כל המידע הנחוץ לכם תוך ליווי אישי לכל אורך הדרך.

אולי יעניין אותך גם