חיפוש
עמוד הבית » כללי » אתה איש מכירות עצמאי? כך תוכל להשיג תוצאות יותר טובות

אתה איש מכירות עצמאי? כך תוכל להשיג תוצאות יותר טובות

אנשי מכירות עצמאיים עשויים לגלות ביום בהיר אחד שהם עומדים לבד מול מתחרים רבים שיכולים לגבור עליהם ברגע. תרחיש אימים זה אירע לנו לפני כמה חודשים והוביל לשינוי מהותי בהתנהלות שלנו. היום, כשאנו מביטים לאחור, ברור לנו שעשינו את הצעדים הנכונים, והחלטנו להעביר את המידע הלאה, לאחרים. הישארו כאן ותגלו איך תוכלו להפחית את החרדה ולהשיג תוצאות יותר טובות עבור העסק שלכם.

 

קודם כל – תתרגלו יוגה

טרם ערכנו מחקר מעמיק בנושא, אך אנו יודעים להעיד על כך שאנשי מכירות עצמאיים חווים משברים רבים, משום שהם מנהלים את העסק שלהם בגפם והדבר מוביל לא פעם לתסכול, קושי וחרדה. אם אתם רוצים להשיג תוצאות טובות יותר לעסק, עליכם להיות ממוקדים ובטוחים בעצמכם. מתרגלי יוגה ומדיטציה יגדירו את המצב האולטימטיבי הזה כ"סנטר" (מרכז). בשלב זה נמליץ לבצע תרגילי יוגה למתחילים בבית באופן קבוע, כדי שתוכלו להיכנס ל"זון" הדרוש. שימו לב, תוכלו להתקדם הלאה בביטחון, רק לאחר שתעשו זאת.

מסופון לאנשי שטח ומכירות

תשתמשו במכשור מתקדם לניהול העסק

זה לא סוד, אנשי מכירות עצמאיים צריכים לעקוב אחר פעולות שונות בעסק. מדובר בתהליכים מורכבים שמצריכים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. שכן, אלה מרכזות את כל המידע הדרוש ומציגות בפני בעלי העסקים את הנתונים הסופיים. אם אתם שוברים את הראש בכל הנוגע לביצוע פעולות אלה, אתם כנראה לא מחזיקים במכשירים המתקדמים הללו, כדוגמת מסופונים לאנשי מכירות. אם כך, זה הזמן להביא לשינוי שיקל עליכם מכל הבחינות.

 

תבצעו קידום ברחבי הרשת

אנשי מכירות לא יכולים להסתפק במכירות רק בפרונטליות שנעשות על ידי מסופון לאנשי שטח ומכירות. שכן, אלה צריכים לקדם את השירות או המוצר הנמכר ברחבי הרשת. כך יתאפשר להם להגיע לקהל יעד רחב ולהגדיל את ההכנסה באופן ניכר. נציין בהזדמנות זו שתוכלו לבצע את הקידום בדרכים שונות, למשל:

  • קידום אורגני או ממומן בגוגל
  • קידום ממומן ברשתות חברתיות ועוד

 

תצאו במבצעים אחת לזמן מה

כידוע, הישראלים עורכים סקר שוק קפדני לפני שהם מבצעים רכישה של מוצר או שירות. עליכם להכיר בעובדה זו מקרוב, כדי שתוכלו להגדיל את המכירות של העסק העצמאי שלכם. נמליץ לעקוב אחר ימי מבצעים קבועים שנערכים בימים מסוימים במהלך השנה. מדובר לצורך העניין במבצעים שעולים לקראת יום האישה, יום הקניות הסיני ומועדי ישראל.

 

מילים אחרונות לסיום

אנשי מכירות עצמאיים לא צריכים להסתפק בתוצאות בינוניות ומטה. שכן, אלה יכולים ליישם את הטיפים שרוכזו כאן ולהביא לשינוי מהותי בעסק שלהם. כעת אתם מכירים בנושא מקרוב וברור לכם שתצטרכו לעבוד כדי להגיע לתוצאה טובה. לנו נותר רק להציע שתעבירו את הפרטים הללו לחברים, שכנים או קרובי משפחה שמחזיקים בעסק עצמאי שכולל מכירות, כדי שהם יוכלו להכיר במידע זה.

מסופונים לאנשי מכירות

אולי יעניין אותך גם