חיפוש
עמוד הבית » שירותי מחשוב » עובדים הרבה מול מחשב? חמש סיבות לשדרוג המקלדת

עובדים הרבה מול מחשב? חמש סיבות לשדרוג המקלדת

רובנו לא מקדישים יותר מדי מחשבה למקלדת שבה אנחנו משתמשים. רובנו טועים. אם גם אתם עובדים הרבה על המחשב, כנראה שהגיע הזמן לשדרג את המקלדת שלכם. מקלדת טובה יותר מאפשרת הקלדה מהירה יותר. אם אתם בקטע של גיימינג, מקלדת טובה תגיב מהר ומדויק יותר ללחיצות שלכם. וביננו, כל גיימר יודע שלחיצה אחת לכאן או לשם יכולה לחרוץ גורלות. אז גיימרים או לא, הנה כל הסיבות לשדרג את המקלדת שלכם.

 

למה מומלץ לכם לשדרג את המקלדת

 

סיבה ראשונה – הקלדה מהירה יותר

בין אם אתם סטודנטים, אנשי דיגיטל, הייטיקסטים או כותבי תוכן כמו כותבת המאמר הזה ממש – למהירות ההקלדה שלכם יש השפעה ישירה על מהירות העבודה שלכם. אם אתם רוצים להספיק יותר, תצטרכו להקליד מהר יותר. מהירות הקלדה ניתן ללמוד ולשפר עם שיטת הקלדה נכונה והרבה ניסיון, אך גם למקלדת עצמה יש השפעה על מהירות ההקלדה שלכם. מקלדות מתקדמות כיום הן בעלות מקשים שקל יותר ללחוץ עליהם, בלי שתצטרכו להפעיל לחץ בכלל. המשמעות היא שתוכלו להקליד הרבה יותר מהר ובקלות בהשוואה למקלדות רגילות.

 

סיבה שנייה – נוחות זה שם המשחק

כיום אנשים עובדים על המחשב שלהם שעות רבות ביממה, לפעמים אפילו במהלך רוב שעות הערות שלהם. הגיוני, אם כך, לבחור במקלדת נוחה לשימוש, שלא תגרום לכאבים. כיום, המקלדות המתקדמות בשוק מותאמות למבנה היד ולמנח היד בצורה טובה בהרבה מהמקלדות הפשוטות. מקלדות טובות ונוחות מתאימות לשימוש ארוך, שלא יפגע בידיים שלכם ולא יגרום כאבים.

 

סיבה שלישית -תאורה מותאמת

כיום מקלדות גיימינג מגיעות עם תאורה למקשים. אתם בוודאי שואלים את עצמכם כעת, בשביל מה אני צריך תאורה למקשים? קודם כל, כי זה נראה מגניב לאללה. חוץ מזה, כך תוכלו לצאת לסשן גיימינג ארוך בלילה כשהאור מכובה, בלי שהאצבעות יתבלבלו וילחצו על המקשים הלא נכונים בגלל החושך.

 

סיבה רביעית – הן עמידות יותר

כיום ניתן למצוא בשוק מקלדות שישרדו נפילה מהשולחן בלי להשאיר סימן ואפילו מקלדות שעמידות בפני מים. בנוסף, למקלדות רבות יש פיצ'ר שמסייע להן להישמר מאבק, באופן שמונע מחלקיקי האבק להצטבר בין המקשים. כתוצאה מכך המקלדות היום מחזיקות זמן רב יותר.

 

סיבה חמישית – הסוף לחוטים

אם אתם עדיין משתמשים במקלדת עם כבל כמו בימים עברו, מזמן כבר הגיע הזמן שתשדרגו למקלדת אלחוטית. מקלדת אלחוטית לא צריכה חוטים שמסרבלים את שולחן העבודה כדי לפעול, וניתן להשתמש בה גם ממרחק גדול מהמסך, אפילו מהמיטה או הספה, אם תחפצו בכך.

 

לסיכום

בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים, רובנו משתמשים במחשב חלק ניכר מהזמן שלנו. למקלדת טובה יש יתרונות רבים שיהפכו את העבודה על המחשב לקלה ויעילה יותר. מקלדת טובה מאפשרת הקלדה מהירה יותר, שימוש נוח ללא כבלים, ומנח נוח ומותאם לידיים שמונע כאבים באצבעות ובידיים.

מקלדות

אולי יעניין אותך גם