חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » 10 טיפים חשובים לעיצוב לוגו לעסק דיגיטלי

10 טיפים חשובים לעיצוב לוגו לעסק דיגיטלי

לא לעצב לבד

עליכם לדעת כי עיצוב לוגו זה משימה מורכבת וקשה ומעטים יכולים לעשותה ברמה גבוהה. על כן אתם חייבים להבין כי לוגו זה לא משהו שאפשר לעצבו לבד וכי תמיד עדיף לפנות אל חברה שתסייע לנו בעיצוב הלוגו.

 

לשים לב לניסיון של חברת העיצוב

כאשר אתם באים לבחור חברת עיצוב בשביל הלוגו שלכם אתם חייבים לבחון עד כמה היא מנוסה. ככל שהיא תהיה יותר מנוסה כך היא תדע טוב יותר איך לעצב את הלוגו שלכם ולכן ניסיון הוא קריטי בעולם עיצובי הלוגו.

 

לבחון לוגואים קודמים שהחברה עיצבה

עליכם לדעת כי כאשר אתם באים לבחור חברת עיצוב ללוגו שלכם כדאי לכם ללכת ולראות עיצובים אחרים שהחברה עשתה בעבר. כך תבינו האם החברה היא איכותית ומקצועית והאם אתם מתחברים לסגנון שלה ואוהבים את העיצובים הקודמים שלה ולכן סביר שגם תאהבו את העיצוב ללוגו שלכם.

 

לא לבחור את החברה הזולה ביותר לעיצוב לוגו

עליכם להבין כי לא כדאי לכם לבחור את החברה הזולה ביותר לעיצוב הלוגו שלכם וזאת מכיוון שפעמים רבות חברות זולות במיוחד עושות עבודה גרועה במיוחד. אז אנו לא אומרים לכם לבחור את החברה היקרה ביותר לעיצוב הלוגו אך גם לא את החברה הזולה ביותר.

 

לא לבחור חברה מחו"ל לעיצוב הלוגו

עיצוב לוגו לעסק ישראלי מחייב היכרות עם ישראל ועם הקהל הישראלי. עליכם להבין כי רק חברה ישראלית תכיר את השוק הישראלי וחברה מחו"ל לא תוכל לעצב לכם לוגו ברמה גבוהה וזאת מכיוון שהיא לא מכירה את הקהל הישראלי ולכן לא תוכל לעצב לכם לוגו.

 

לא לחקות לוגו של חברת אחרות

חיקוי הוא אסון בעולם הלוגואים והוא עלול לפגוע בחברה שלכם. לכן אם אתם פונים אל חברה בשביל עיצוב לוגו וודאו כי היא לא מחקה חברות אחרות ויוצרת לכם לוגו מקורי וחדש.

 

לבצע מחקר על השוק שבו החברה פועלת

כאשר אתם פונים אל חברה שתעצב לכם את הלוגו החברה הזאת חייבת לנתח את המתחרים בשוק, את הלקוחות בשוק ועוד ועוד גורמים בכדי לעצב לכם את הלוגו המתאים ביותר בהתאם למצב בשוק שבו החברה שלכם פועלת.

 

לצאת מן הקופסא בעיצוב הלוגו

עוד נקודה שאנו חייבים לציין היא שמקוריות בעיצוב הלוגו שווה זהב מכיוון שהיא מבטיחה עיצוב חדשני שיתפוס את העין ולכן חובה לצאת מן הקופסא בעת עיצוב הלוגו שלכם.

 

לחשוב על העתיד

כאשר אתם פונים אל חברה בשביל עיצוב הלוגו אל תסתכלו רק על ההווה אלא בחנו גם מה יהיה בעתיד וכך תבטיחו כי העיצוב יהיה רלבנטי גם עוד עשרים שנה.

 

לשים לב למלל בלוגו שלכם

לוגו זה לא רק ציור אלא גם מלל ולכן אתם חייבים לשים למלל בלוגו שלכם ולוודא כי הוא תואם את המטרה של החברה שלכם ופונה אל הלקוחות בשפה שלהם.

 

לוגו עגול

אולי יעניין אותך גם