חיפוש
עמוד הבית » אינסטגרם » 3 טיפים לקידום ממומן באינסטגרם 

3 טיפים לקידום ממומן באינסטגרם 

אינסטגרם זו רשת חברתית פופולרית עצומה.

נכון ל2021, היא מונה כ – 3 מיליון משתמשים בישראל.

האינסטגרם זו פלטפורמה נוחה לקידום העסק או המיתוג שלנו, וחשיפתנו בפני קהל רב בצורה ממומנת ללא השקעת כספים רבה. 

אז איך עושים את זה נכון ללא תלות וכמעט ללא עלות?

קידום ממומן בא לשרת מספר מטרות, ובינהן הגדלת מספר העוקבים וחשיפה לתוכנו של בעל החשבון, קידום אתר או מוצר מסוים וכו׳.

 

מודעת הבייבי שלנו

בשביל להגיע למודעה הנראית לעין, הגלויה למספר רב של אנשים, עלינו  לגרום לקהל הנחשף אליה לא ״לדפדף הלאה״, אלא להתעניין ולצפות בה שוב.

עלינו להשקיע במודעה שלנו ולהעלות תמונה אטראקטיבית שצועקת: ״תראו את התוכן הלא שגרתי שלי!".

מומלץ להוסיף כיתוב הממחיש את מיקומו של העסק, את תוכנו ואת המוצר שיש לבעל החשבון להציע. כמו כן כדאי שלא להפציץ את המודעה בפילטרים (מסננים) שלא תואמים למציאות מאחר ואנו רוצים לגרום לאותנטיות ולמודעה מציאותית ככל האפשר.

 

מיקוד קהל היעד שלנו

העלאת תוכן ממומן באינסטגרם היא דרך פשוטה המתאימה לכל משתמש ולכל כיס. ניתן ליצור מודעת פרסום בדף הבית הנקרא: ״פיד״, וב: ״סטורי״. על בעל החשבון לוודא כי הוא ממקד את קהל היעד שאליו הוא מכוון בצורה היעילה והאידיאלית ביותר.

בפרסום תוכן ממומן, עלינו לבחור מיקום (למשל באר שבע והסביבה) כדי למקסם את תוצאות החשיפה לקהל הספציפי שאנו שואפים אליו. כמו כן באפשרותנו לבחור מגדר, אם העסק שלנו קשור לנשים מניקות למשל, נבחר במגדר הנשי לשם זאת.

אם ישנו עוקב שעשה לנו לייק בעבר, או שמר פוסט שלנו, שיתף פוסט, לאינסטגרם יש את היכולת לאתר את האנשים הללו ולהראות להם את המודעה שאנו נפרסם בזכות המיקוד וזה: ״סינון״ שנעשה.

 

אינטראקציה עם קהל היעד שלנו

שיטות טובות להגיע להצלחה שכזו היא לערוך סקרים בסטורי שלנו, פרסום עם שאלות ותשובות או העלאת תיבת מידע קטנה שבה העוקבים יכולים לרשום וכך לתקשר איתנו.

צריכה להיות עקביות בתוכן וכמו כן לא לייצר תוכן מאוס החוזר על עצמו כל הזמן.

בזכות האינטראקציה, ניחשף ליותר אנשים המתעניינים בתוכן שלנו, ובכך התוכן הממומן יתרחב למספר גדול יותר של אנשים עם תחומי עניין דומים לשלנו.

בזכות שיטה זו, אנו יוצרים קירבה ביננו לבין לקוחותינו, דבר זה עונה לצרכים של: ״רשת חברתית״ כמו אינסטגרם – תהיו חברתיים, הלקוחות כבר יגיעו מעצמם.

 

הטיפים הללו רק נגעו בקצה המזלג

עוד ניתן ללמוד ולהתרשם על טיפים לקידום ממומן באינסטגרם באתר: קידום ממומן באינסטגרם

עם יתרונות והסברים מדויקים המלווים אותך מ- א׳ עד ת׳ בקידום התוכן שלך.

כל בעל חשבון שרוצה לקדם את אחת מהמטרות שדוברו כאן, חייב לדעת לפני כן איך לקדם את החשבון שלו, בעיקר ברשת האינסטגרם שהיא מבין המובילות בעולם עם קהל המשתוקק לדברים חדשים ולתוכן יצירתי ופופולרי.

 

אפליקציות

אולי יעניין אותך גם