חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » 4 טיפים מבונה אתרים שיקחו את האתר שלכם צעד קדימה

4 טיפים מבונה אתרים שיקחו את האתר שלכם צעד קדימה

האם תוך חמש שניות מרגע הנחיתה באתר האינטרנט שלכם, האם המבקרים שלכם יכולים לקבוע מה החברה שלכם עושה? האם משתמשים יכולים לנווט בקלות לבלוג אם הם צריכים? האם קל להבין את פריסת התמחור שלכם? האם לאתר שלכם יש שיעור יציאה מדף כניסה נמוך? כל השאלות הללו יעזרו לכם להתכוונן לכיוון שייקח את האתר שלכם ויוציא ממנו את המיטב.

 

לקחת את האתר שלכם צעד אחד קדימה

אם אתם מוצאים את עצמכם עונים 'לא' לשאלות אלו, אולי הגיע הזמן להסתכל היטב על הדרך שבה עיצבתם את האתר שלכם וכיצד היא משרתת אותו. אתר אינטרנט מצטיין באמת כאשר יש לו עיצוב שמזין את חווית המשתמש, הפונקציונאליות של האתר שלכם ומשלים כראוי את התוכן שלכם. זה יכול להיות קל מאוד אפילו למעצב אתרים מקצועי להזניח את הדברים האלה, מתוך מחשבה שהעדכונים האלה הם הדבר הנמוך ביותר שצריך לדאוג לגביו בעמוד העדיפויות של האתר שלכם. עם זאת, לאתר מצליח יש גם תוכן בעל ביצועים גבוהים וגם חווית משתמש יוצאת דופן שמבטיחה שהעיצוב שלכם צועד צעד אחד קדימה.

 

הטיפים

  1. הסירו הסחות דעת והפחתת החיכוך
    אלמנטים מסוימים באתר שלכם הולכים לגרוע מהערך ומהמסר שאתם מנסים להעביר. אנימציות מסובכות, תוכן ארוך מדי ותמונות אתר "גדושות" הן רק כמה דוגמאות. עם קהל שיש לו רק טווח קשב של שמונה שניות, אתם צריכים להבהיר היטב מה המשתמש שלכם ילמד בדף שבו הוא צופה ואסור שהעיצוב שלכם יגרע מכך. זה מתחיל בכך שתוודאו שיש לכם הנחיות מותג עקביות שאתם יכולים לעבוד מהן.
  2. הוסיפו נוכחות חברתית
    אם אתם קונים כמו רוב האנשים כשאתם באמזון, רוב הסיכויים שאתם נוטה למוצרים המכילים בעיקר ביקורות של ארבעה עד חמישה כוכבים מאנשים שכתבו את החוויות שלהם עם מוצר. על כן חשוב שתחברו בין האתר למנוע החיפוש של גוגל ולנוכחות שלכם ברשתות החברתיות.
  3. שכרו מקצוענים
    אנשי מקצוע שחיים ונושמים בניית אתרים יוכלו לספק לכם את הנגיעה הדרושה שתיקח את האתר שלכם צעד קדימה אל עבר יוקרה ובהצלחה.
  4. יישום קריאות לפעולה
    ברגע שהמבקרים שלכם נוחתים באתר שלכם, עליכם להדריך אותם למקומות באתר שלכם שיעזרו לטפח אותם להמרה. אנשים עצלנים, אז תקלו עליהם. כוונו אותם לכיוון הנכון כדי שהם לא יצטרכו להיאבק כדי למצוא את מה שהם מחפשים, באמצעות כפתורים יעודיים.

 

לסיכום

בנוף השיווקי של היום, האתר שלכם הוא כלי חזק יותר מאי פעם. האתר שלכם הוא בעצם איש מכירות 24/7, וככזה, יש לו את הפוטנציאל להיות הנכס החזק ביותר שלכם והמרכז של מאמצי השיווק שלכם. על כן חשוב שתקדישו את תשומת הלב והתקציב, במטרה לקחת את האתר שלכם צעד אחד קדימה, באופן שיקרין מקצועיות על העסק שלכם, הארגון, והמטרה שלכם.

מחשב נייד

 

אולי יעניין אותך גם