חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » 6 טריקים לדף נחיתה שמעביר את המסר השיווקי

6 טריקים לדף נחיתה שמעביר את המסר השיווקי

דפי נחיתה הפכו לכלי שימושי במיוחד עבור קידום ושיווק דיגיטלי. מטרתו של דף נחיתה הוא למכור מוצר או שירות ספציפיים, כאשר לעיתים הם מאפשרים השארת פרטים לצורך מכירה או כניסה לרשימת תפוצה.

לדפי נחיתה ישנם יתרונות על פני אתר אינטרנט שלם למכירה של מוצרים ספציפיים: מדובר בדף אחד שממקד את תשומת ליבו של הגולש מצד אחד, ומצד שני כך נחסכים משאבים.

בעוד אתרי אינטרנט הם בדרך כלל הבסיס הדיגיטלי של העסק, דפי נחיתה הם מן שלוחה של שירות או מוצר ספציפיים והם מתאימים מאוד למטרה זו. במאמר זה ניתן לכם מספר טיפים ליצירה של דפי נחיתה מעוצבים ומוצלחים.

 

  1. זכרו כי הדף צריך להיות ממוקד

בניגוד לאתר אינטרנט רחב שמכיל מידע מפורט על מגוון מוצרים ושירותים, מטרתו של דף נחיתה הוא להציג מוצר או שירות אחד באופן ממוקד תוך העברה של המסר השיווקי. בדף נחיתה חשוב להביא את התועלות של המוצר באופן קצר, ואין צורך להרחיב על שירותים אחרים של העסק או להפנות לקישורים חיצוניים.

 

  1. בקשו אך ורק פרטים שאתם צריכים

בשנים האחרונות המודעות לפרטיות עולה ומשתמשים מעדיפים שלא לתת יותר מדי מפרטיהם האישיים. אם אתם מבקשים פרטים אישיים רבים מהמשתמשים אתם מסתכנים בכך שהם פשוט יוותרו ולא ישאירו פרטים כלל. לכן בקשו אך ורק את הפרטים שאתם חייבים.

 

  1. הגדירו את קהל היעד

דף נחיתה הוא אמצעי שיווקי, ובכל פעולה שיווקית עלינו לחשוב מה מטרתה ובעיקר – למי היא מיועדת. חשוב לבנות פרופיל לקוח: מה גילו? האם הוא גבר, אישה או שהמוצר לא מזוהה מגדרית? היכן הוא מתגורר? מה מצבו הכלכלי? הגדרות אלו מסייעות לכם להתמקד ולדעת לבנות את דף הנחיתה בצורה המתאימה.

 

  1. סרטון קצר יכול לסייע להעברת המסר

סרטונים הם אמצעי שיווקי נהדר ויכולים להעביר ולתמצת את המסר. על פי רוב המיקום המתאים לסרטון יהיה בראש העמוד ולצידו נמקם את הפרטים להרשמה. הסרטון מעביר מידע על המוצר או השירות שאנחנו משווקים, ועליו להיות קצר, ממוקד ומעניין.

 

  1. לדחוף לפעולה באמצעות הגבלת זמן

למשל, אם אתם מפרסמים מבצע על מוצר מסוים מומלץ להגביל אותו בזמן. הגבלה בזמן של מבצע מסייעת למנוע התעכבות של הלקוח שכן ההזדמנות לרכוש את המוצר במחיר נמוך עלולה לחלוף. למשל, תוכלו להציג שעון שסופר את הזמן עד תום המבצע וכך להגביר אפקט זה.

 

  1. הדגישו מסרים חשובים

בואו נהיה כנים – לרוב משתמשים לא קוראים את כל המידע בדף הנחיתה. לכן חשוב להדגיש מידע שחשוב לנו במיוחד שידעו ולעשות שימוש באמצעים ויזואליים שימשכו את העין. כך למשל בהמשך לסעיף הקודם, אם ישנו מבצע מוגבל בזמן חשוב להדגיש את ההגבלה.

 

מחשב נייד

אולי יעניין אותך גם