חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » כיצד משיגים רישיון ווינדווס 10?

כיצד משיגים רישיון ווינדווס 10?

ווינדווס 10 היא מערכת הפעלה של חברת מיקרוסופט, והיא כמובן דורשת רישיון על מנת שנוכל לעשות בה שימוש. קיימות לא מעט חברות שמציעות לכם לקבל דרכן רישיון לשימוש בווינדוס 10, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין באיזו חברה כדאי לכם לבחור על מנת לספק לעצכם את המערכת הזו.

 

ווינדוס 10

בכל מחשב, מערכת ההפעלה היא הדבר הכי חשוב. המערכת היא למעשה הממשק שמאפשר לנו לעשות שימוש במחשב, ומערכת הפעלה נוחה היא תנאי הכרחי לכך שנוכל להשתמש במחשב בצורה נעימה. ווינדוס 10 היא אחת ממערכות ההפעלה הנפוצות בעולם, וסביר להניח שגם אתם תהנו מהשימוש בה. את המערכת ניתן לקנות בשתי צורות.

 

קניית דיסק קשיח

בחנויות דיגיטל אפשר לקנות את המוצר בצורה של דיסק או התקן. הדיסק הזה מכיל את כל מה שאתם צריכים כדי להתקין את מערכת ההפעלה במחשב שלכם, אולם לקנייה בצורה יש שני חסרונות. החיסרון הראשון הוא זמן ההתקנה, דבר שיכול להיות מורכב אם אין לכם ידע טכנולוגי טוב. בנוסף, הרישיון יכול להיות תקף למחשב אחד, מה שהופך להוצאה גדולה אם יש לכם כמה מחשבים.

 

הורדת רישיון לווינדוס 10

רישיון דיגיטלי לווינדוס 10 הוא רישיון שאותו אתם קונים באינטרנט ומקבלים באמצעות קוד. הקוד הוא הרישיון וברגע שביצעתם את הקנייה מערכת ההפעלה זמינה עבורכם לשימוש בלי לחכות עוד רגע אחד. הקנייה הזו בדרך כלל גם תהיה זולה יותר כיון שלא תצטרכו לשלם עלויות משלוח או התקנה, מה גם שאתם יכולים לקנות רישיון שמאפשר לכם שימוש במערכת במספר מחשבים.

חיסרון נוסף בקנייה של דיסק קשיח היא שאם החלפתם מחשב או מספר מחשבים אתם זקוקים לקנייה חוזרת של הרישיון. במקרה של קוד דיגיטלי אתם יכולים להוריד את המערכת למחשבים בלי הוצאה נוספת.

 

בדקו שהרישיון מקורי

ברשת קיימות לא מעט גרסאות למכירה של מערכות הפעלה שונות במחירים נמוכים, אולם במקרים רבים מדובר על רישיונות לא מקוריים שלא עברו תחת אישורה של חברת מיקרוסופט. לפני שאתם קונים רישיון, בין אם בצורה קשיחה ובין אם באופן מקוון בדקו שמדובר על רישיון מקורי שמאפשר לכם לעשות שימוש חוקי במערכת ההפעלה.

הסימן הטוב ביותר לכך שהרישיון אינו מקורי הוא מחיר שנמוך באופן קיצוני ממחיר השוק. כאמור, חבילה דיגיטלית זולה יותר מאשר קנייה של המערכת בצורה קשיחה, אולם עדיין המחיר צריך מעל רף מסוים.

 

לסיכום

מערכת ההפעלה ווינדוס 10 היא מערכת הפעלה של חברת מיקרוסופט שמאפשרת לכם לעשות שימוש נוח במחשב. המערכת מכילה את כל מה שצריך בשביל להשתמש במחשב בצורה יעילה, אולם נדרש רישיון על מנת לעשות בה שימוש. ניתן לקנות רישיון באופן קשיח, אולם הדרך המומלצת יותר היא פשוט לקנות קוד דיגיטלי שמאפשר לכם לקבל את מערכת ההפעלה למספר מחשבים גדול.

 

אולי יעניין אותך גם