חיפוש
עמוד הבית » פייסבוק » כיצד מתכננים קמפיין ממומן בפייסבוק?

כיצד מתכננים קמפיין ממומן בפייסבוק?

הרשתות החברתיות תפסו את אחד המקומות המשמעותיים בחיינו. אנחנו מפרסמים כל "פיפס" וצעד שאנחנו עושים, ובדומה לכך, עסקים בוחרים במדיות האלו כדי לפרסם את מוצריהם ושירותיהם. אם אתם מתכננים מסע פרסום ממומן בפייסבוק, אל תעשו צעד לפני קריאת המדריך הבא.

בשלב הראשון, חשוב לערוך כמה בדיקות ומחקרים שיובילו אתכם להכיר את הקהל שלכם יותר לעומק. זאת, כדי שתוכלו לדעת כיצד למקד את המודעות הממומנות שלכם. כדאי להתחיל עם שאלות כמו: 1) מה קהל היעד אוהב? 2) מה טווח הגילאים של קהלי היעד? 3) אילו אינטרסים יש להם? וכן הלאה. ודאו שהקהל מוגדר היטב לפני השקת הקמפיין, כך שתוכלו להבטיח שהאנשים הנכונים יראו את המודעות.

 

הגדרת היעדים הרלוונטיים לכם

לאחר שהגדרתם קהלי יעד עבור שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים או גדולים יותר, זה הזמן להגדיר יעדים ומטרות. לאיזו פעולה אתם בעצם מכוונים? האם תרצו שהלקוחות ישאירו פרטים כדי להצטרף לניוזלטר? אולי תרצו הנעה לפעולה כמו רכישת מוצר? הרשמה לשירות?

במקביל להגדרת מטרות הקמפיין, חשוב לבחור בקפידה את הפלטפורמה הספציפית שבה תפרסמו. באופן כללי, פייסבוק מציעה מספר אפשרויות פרסום בתשלום, כולל הפלטפורמה המקורית או ב-"סטוריז". לאחר הגדרת שלבים אלו, חשוב להגדיר תקציב.

קמפיין ממומן בפייסבוק

הגדרת התקציב לשיווק בפייסבוק

לפני שאתם מתחילים להתעסק עם תוכן עבור קמפיין השיווק, זכרו כי שיווק בפייסבוק לעסקים מצריך הגדרת תקציב מדויקת. כאשר מגדירים תקציב, חשוב לקחת בחשבון פקטורים כמו גודל הקהל והדמוגרפיה שלו, סוג המודעות שברצונכם להציג ומשך הזמן שברצונכם להפעיל אותן.

כדי לקבל מושג לגבי עלויות קמפיין ממומן בפייסבוק, נסו לבדוק כמה משלמים עסקים אחרים על מודעות מהסוג שאתם מעוניינים לפרסם. באופן כללי, אם תחליטו להשקיע כמה עשרות שקלים ביום, לא בטוח שתצליחו לראות תוצאות. עבור עסקים קטנים, העלויות החודשיות יכולות לנוע בין כ-350 ₪ 750 ₪ ומעלה.

 

טעויות נפוצות בתכנון קמפיין ממומן בפייסבוק

אמנם אפשר לדבר עד מחר על טעויות במיקוד קהלי יעד, אבל אנחנו רוצים להדגיש היבט לא פחות חשוב. במהלך קמפיין שיווק בפייסבוק לעסקים, חשוב להראות לקהלי היעד שלכם את המעורבות הגבוהה שלכם. בפועל, זה אומר את הדברים הבאים:

  • עליכם להיות תגובתיים ולספק מענה לשאלות וסוגיות לא פתורות של לקוחות.
  • עליכם להקפיד להגיב על שאלות שצצות בשרשור המודעה הממומנת.
  •  חשוב לעצור לפעמים ולבדוק עד כמה המודעה תקינה או מצריכה שינויים.
  • שמרו תמיד על פסים מקצועיים, אל תגלשו לפסים אישיים, פוליטיקה וכו'.

לסיכומו של דבר, בהחלט אפשר להגיד שהרשתות החברתיות יותר ויותר תופסות מקום משמעותי בחיינו. ואם אתם עדיין לא מפרסמים בפייסבוק, קחו בחשבון שאתם מפספסים נתח אדיר של קהלי יעד ולקוחות פוטנציאליים. אם עדיין יש לכם איזו סוגייה לא פתורה, כדאי להפנות אותה לחברת השיווק שמלווה אתכם, להניע מנועים ולהתחיל למכור.

קמפיין ממומן בפייסבוק

אולי יעניין אותך גם