חיפוש
עמוד הבית » בניית אתרים » כיצד ניתן לזהות מקדם אתרים מקצועי

כיצד ניתן לזהות מקדם אתרים מקצועי

קידום אתרים הפך לשירות בסיסי לכל עסק ולכל חברה המבקשים להגדיל את הרווחים שלהם, ולהרחיב את מעגל הלקוחות. אנשים רבים מציגים את עצמם כמקדמי אתרים, ולעיתים קשה לבחור מבין ההיצע הרחב שיש בשוק. במאמר זה נבקש לתת מספר כלים לזיהוי מקדם אתרים מקצועי ואיכותי, על מנת להבטיח שהעסק שלכם יקבל את הטוב ביותר.

 

מה זה קידום אתרים

ראשית נסביר בקצרה מה זה בכלל קידום אתרים. כאשר אדם מחפש משהו בגוגל (או בכל מנוע חיפוש אחר), הוא מקבל מאות אלפי תוצאות. גוגל מדרגת את התוצאות על פי פרמטרים שונים, על מנת להציג למחפש את התוצאות הטובות ביותר, התואמות לחיפוש שלו בצורה הטובה ביותר. כאשר עסק מבקש להופיע בתוצאות הראשונות עליו "לשכנע" את גוגל שהוא איכותי ושהוא תואם את מילות החיפוש.

הליך זה קרוי "קידום אתרים", והוא נועד לגרום לאתר של העסק לעלות בדירוג התוצאות, ולהופיע בתוצאות החיפוש הראשונות. קידום אתרים נעשה באמצעות כלים רבים, כאשר המרכזי שבהם הוא הוספת תוכן לאתר. גוגל מזהה את האתר כאתר איכותי ועשיר בתוכן, וממילא "מקפיץ" את הדירוג שלו בתוצאות החיפוש.

כיצד ניתן לזהות מקדם אתרים מקצועי

איך מזהים מקדם אתרים מקצועי

ניתן לזהות מקדמי אתרים מקצועיים כמו לירן ווטרו, באמצעות מספר פרמטרים:

 

תוצאות

המדד החשוב ביותר הוא מבחן התוצאה. אם מקדם האתרים שלכם לא מרחיב את מעגל הלקוחות שלכם, לא מכניס לכם עבודות חדשות, לא מגדיל את מחזור הכספים שלכם – יש פה בעיה. כמובן שלעיתים הנסיבות מגבילות את עבודתו של מקדם האתרים, וחשוב לזכור שמדובר בתהליך ארוך שעשוי לארוך מספר חודשים, אולם בשורה התחתונה המבחן הוא מבחן התוצאה.

 

רמת התוכן

קידום אתרים נעשה על ידי הוספת תוכן לאתר העסק (בין השאר). מקדם אתרים מקצועי יקפיד על העלאת תוכן איכותי ומדויק בלבד, ללא התפשרות. רמת התוכן עשויה ליצור את ההבדל בין לקוח פוטנציאלי ללקוח בפועל.

 

משחק על פי הכללים

כללי הדירוג של גוגל הינם מורכבים, וחשוב להכיר אותם בצורה טובה כאשר עוסקים בתחום. מקדם אתרים מקצועי יקפיד למשל על כותרות וכותרות משנה, הצבת מילות מפתח במקומות הנכונים, הוספת קישורים וגרפים, הוספת מלל בצד סרטונים ותמונות וכדו'.

 

שירות

העבודה מול מקדם אתרים היא תהליכית, כך שצפויה לכם עבודה משותפת ארוכה. רמת השירות הניתן לכם תשפיע רבות על אופי העבודה, וחשוב להתייחס לנקודה זו. שירות עשוי להתבטא בזמינות, ביחס אותו אתם מקבלים, בנכונות לשינויים, בשקיפות העבודה של מקדם האתרים מול בעל העסק וכדו'.

 

המלצות

מקדם אתרים מקצועי מחזיק בתיק המלצות של לקוחות עבר, כך שניתן להתרשם מחוות דעת קודמות שנכתבו עליו. קידום אתרים הוא תחום שדורש ניסיון וידע, וניתן לראות שמקדמי אתרים מקצועיים ואיכותיים תמיד מתפתחים ותמיד ערים לשינויים הטכנולוגיים האופפים תחום זה.

כיצד ניתן לזהות מקדם אתרים מקצועי

אולי יעניין אותך גם