חיפוש
עמוד הבית » שיווק דיגיטלי » כך תוכלו לטרגט את קהל היעד שלכם בעזרת שיווק דיגיטלי

כך תוכלו לטרגט את קהל היעד שלכם בעזרת שיווק דיגיטלי

כל חברה מעוניינת להצליח ולהגיע לקהל היעד שלה. בין אם רק התחלתם בשיווק או שאתם חברה מנוסה בת שנים רבות, במאמר הבא נציג לכם ארבע שיטות שונות לטרגוט הקהל שלכם. שיווק דיגיטלי פועל בצורות ודרכים שונות, וכעת תכירו אותן גם אתם.

 

בניית פרסונות ללקוחות

הדרך הראשונה להבין את קהל היעד שלכם, למעשה היא לייצר "פרסונות" עבור הלקוחות. מדובר בדמויות פיקטיביות שמייצגות את כל אחד מסוגי הלקוחות שיש לכם. הפרסונה נבנית על בסיס המידע שכבר קיים לכם על הלקוחות, שמסתמך על אנשים שפגשתם, או לחילופין על מחקר שוק שעשיתם.

לכל פרסונה תרצו לייצר סוג של תעודת זהות, שתציג את הצרכים של הלקוחות שלכם ותקטלג אותם תחת סוגי לקוחות שונים. נרצה להבין מהן הבעיות והדרישות של הפרסונות מהמוצר הקיים וכך גם, מיהו הקהל אותו נמשוך מתוך סך הפרסונות שבינינו.

 

קידום אתרים

אפשר למצוא היום חברות קידום אתרים במרכז, בצפון או בדרום, שיעשו עבורכם את העבודה. מדובר בחברות מקצועיות אשר בונות עבורכם את האתר ועוסקות בתהליך השיווק הדיגיטלי. מקדמי אתרים יודעים לחקור ולהבין מיהו הקהל שלכם, איך להגיע אליו ולתת לו את מה שהוא מחפש. כך, תוכלו להגדיל אינטראקציה ולהרחיב את תחום השיווק שלכם על ידי שירות של אנשים מקצועיים מהתחום.

 

ניתוח נתונים

אם כבר קיים לכם אתר שפועל ורץ, תוכלו לנתח אותו. כיום, ישנם אתרים שונים שמציעים ניתוח אנליטי של האתר שלכם. אתרים כאלו, כמו למשל גוגל אנליטיקס, יודעים לזהות מיהו הקהל שמבקר באתר שלכם על בסיס קבוע. הם יודעים לקחת נתונים דמוגרפיים כמו גיל, מין ומקום מגורים, וגם דפוסי התנהגות של הקהל אשר מבקר באתר, וכך מאפשרים לבצע מוניטציה ומעקב אחרי הקהל. בשיטה זו, תוכלו לזהות את הדפוסים, אך לא בהכרח תדעו לתת מענה לצרכים של הקהל בצורה חכמה ובזמן.

 

סקרים וראיונות דיגיטליים

דרך נוספת ללמוד את הקהל שלכם אונליין, היא בעזרת סקרים וראיונות דיגיטליים. בשיטה זו, תוכלו לבנות שאלונים וסקרים, ולהפיץ אותם באתר הקיים או ברשתות חברתיות למשל, כדי לקבל תגובות ולהבין מיהו הקהל שלכם. שיטה זו תדרוש מכם בנייה של שאלון, הפצה שלו, ומעקב אחרי תשובות, דבר שיכול לקחת זמן ואנרגיה. מעבר לכך, לוקח זמן לקבל מענה ובחלוף הזמן, הקהל שלכם עלול להשתנות.

 

מחקר מילות מפתח

הדרך האחרונה שנציג לכם לטרגוט לקוחות היא חיפוש אחר מילות מפתח. כדי לטרגט ולהגיע ללקוחות שלכם, אתם צריכים להבין אותם ומה הם מחפשים. ניתן לעשות זאת על ידי אתרים שמציגים את מילות המפתח הנפוצות ביותר בתחום. אם למשל אני מוכרת שוקולד, ארצה לחפש מילות מפתח בתחום שלי כמו ממתקים, שוקולד מריר וכדומה, כדי להבין מה אנשים שואלים ומחפשים ברחבי האינטרנט שקשור לתחום שלי. השאיפה היא לתת להם מענה הולם.

 

לסיכום,

בעזרת שיווק דיגיטלי חכם אפשר לטרגט את קהל היעד שלכם. בחרו את אנשי המקצוע המיומנים שיוכלו לסייע לכם בכך.

שיווק דיגיטלי

אולי יעניין אותך גם