חיפוש
עמוד הבית » דיגיטל » ככה מגייסים היום: הכירו את השיטות האפקטיביות ביותר לגיוס עובדים!

ככה מגייסים היום: הכירו את השיטות האפקטיביות ביותר לגיוס עובדים!

קשה להפריז בחשיבות של היכולת של ארגון לגייס לשורותיו את האנשים המתאימים והטובים ביותר. בעולם המהיר והגמיש של היום, שיטות הגיוס המסורתיות כבר לא תמיד יהיו היעילות ביותר. כדי להבין איך זה עובד, בואו להכיר כמה מהשיטות המודרניות והיעילות ביותר לגיוס עובדים, שיכולות לעזור לכם למצוא את המועמדים הטובים ביותר לארגון שלכם.

 

רשתות חברתיות ליצירת קשרים מקצועיים

המהפכה הדיגיטלית שינתה באופן דרמטי את הדרך בה אנו מחפשים מקומות עבודה ומעסיקים עובדים חדשים. אתרים כמו LinkedIn הפכו לפלטפורמות פופולריות הן עבור מחפשי עבודה והן עבור מעסיקים. באשר לגיוס אפקטיבי של עובדים, פרסום משרות פנויות בפלטפורמות הללו יכול לעזור לכם להגיע לקהל רחב ואיכותי של מועמדים פוטנציאליים.

רשתות חברתיות ליצירת קשרים מקצועיים

חבר מביא חבר

העובדים הנוכחיים שלכם יכולים להיות המגייסים הטובים ביותר. לשם כך, עודדו את הצוות שלכם להפנות חברים ומכרים שלדעתם יתאימו לחברה. הפניות לעובדים גורמות לעתים קרובות לגיוסים בעלי התאמה תרבותית טובה וביצועים מקצועיים טובים. כדי לייעל זאת, דאגו שעובדיכם יהיו מרוצים בארגון שלכם, תוכלו לעשות זאת בין היתר על ידי שילוב של פלטפורמות שיקלו על חייהם בארגון, לרבות פלטפורמה הייבוב.

 

מדיה חברתית

רשתות חברתיות מוכרות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם כבר מזמן לא מיועדות רק לשיתוף דעות ותמונות. שכן, חברות רבות משתמשות בפלטפורמות הללו כדי לפרסם משרות פנויות ולגשת לעובדים פוטנציאליים. זוהי דרך מצוינת להגיע באופן בלתי אמצעי למאגר גדול ומגוון של מועמדים.

 

סוכנויות גיוס ייעודיות

סוכנויות גיוס מתמחות במציאת העובדים המתאימים לענף הספציפי שלכם. יש להם גישה לרשת עצומה של מועמדים פוטנציאליים והם יכולים לעזור לייעל את תהליך הגיוס.

סוכנויות גיוס ייעודיות 

הערכות מיומנויות

לפעמים, קורות חיים לא מספרים את כל הסיפור. עריכת הערכות מיומנויות או מבחנים יכולה לעזור לך להעריך את יכולותיו של מועמד בצורה מדויקת יותר. זוהי דרך מעשית להבטיח שלמועמד יש את הכישורים הדרושים לתפקיד.

 

תרבות ארגונית אטרקטיבית

עובדים פוטנציאליים רוצים לדעת איך זה לעבוד בחברה שלכם. לשם כך, הצגת תרבות החברה שלכם באמצעות סרטונים ופוסטים ברשתות החברתיות יכולה לעזור למועמדים לטעום מהאווירה של הארגון שלכם ולהחליט אם הוא מתאים להם.

 

קבלת החלטות מבוססת נתונים

השתמשו בנתונים ובניתוחים כדי לעקוב אחר היעילות של שיטות הגיוס שלכם. נתח אילו ערוצים מביאים את המועמדים המתאימים ביותר והתאם את האסטרטגיה שלך בהתאם לכך. לשם כך, הקפידו לתעד ולארגן את הנתונים הרלוונטיים בצורה יעילה ומסודרת.

 

לסיכום – כך תגייסו את הטובים ביותר

הדרך בה מגייסים עובדים היום התפתחה הודות לאינטרנט ולטכנולוגיה. מינוף משאבים דיגיטליים, רשתות חברתיות והפניות לעובדים, יחד עם התמקדות בגיוון וקבלת החלטות מבוססת נתונים, יכולים לעזור לכם למצוא את העובדים המושלמים לחברה שלכם. המשיכו להתאים את השיטות שלכם כדי להישאר קדימה בעולם הגיוס המודרני!

ככה מגייסים היום הכירו את השיטות האפקטיביות ביותר לגיוס עובדים!