חיפוש
עמוד הבית » כללי » כל היתרונות של שעונים חכמים לעומת שעונים דיגיטליים

כל היתרונות של שעונים חכמים לעומת שעונים דיגיטליים

כאשר בוחרים שעון חכם יש לוודא שהוא תואם את המכשיר הסלולרי שלכם. יש צורך שמערכת ההפעלה של השעון תוכל להסתנכרן עם הטלפון החכם ולפעול יחד אתו בכל השימושים הצפויים. גם שעון חכם וגם שעון דיגיטלי יכולים לשמש כאביזר עיצובי המשלים את הלבוש של החובש אותו  ושניהם גם מציגים את השעה כמובן אך בזאת מסתיים הדמיון ביניהם ולשעון החכם יתרונות רבים.

 

לשלוט בטלפון

היתרון הגדול ביותר של השעון החכם הוא היכולת לענות דרכו, הן לשיחות והן להודעות של הטלפון האישי. השעון מתממשק עם הטלפון וניתן לנהל את השיחות הנכנסות והיוצאות בקלות גם מבלי להחזיק את המכשיר ביד. הדבר מאפשר שלא להוציא את הטלפון מהכיס בכל פעם שהוא מזמזם ומאפשר לבדוק הודעות גם במהלך פגישות בהצצה קטנה. ראו מגוון שעונים חכמים לרכישה כאן.

 

כושר וספורט

יתרון נוסף של שעונים חכמים על פנו אלו הדיגיטליים הוא יישומי הכושר השונים. ניתן להתקין מגוון אפליקציות כושר שונות שיכולות  להציע מגוון של תכונות מצוינות בהתאם לסוג הפעילות הספציפי שאתם עוסקים בו. ניתן לראות קצב פעילות, מרחקים, שריפת קלוריות ועוד. השעון החכם הינו כלי מצוין לעידוד המוטיבציה לפעילות גופנית עבור רבים המעוניינים בכך.

 

בריאות ותפקוד

ישנם כיום שעוני גברים חכמים ומתקדמים שמאפשרים מעקב אחר מדדי הבריאות ומעודדים אורח חיים בריא יותר. ישנם אפליקציות שונות שבאמצעותן ניתן לעקוב אחר לחץ נפשי, קצב פעילות הלב, אורך ואיכות השינה. ישנם גם פיצ'רים שיכולים להתריע על רמות סוכר גבוהות או רמת החמצן בגוף ולשדר לרופא המטפל דו"חות מעקב גם מרחוק.

 

שליטה בבית החכם

השעון החכם מאפשר לשלוט במגוון מכשירים חכמים אחרים בבית והינו מרכיב נוסף באינטרנט של המכשירים ובהפעלה חכמה של הבית מבחינה אנרגטית. ניתן באמצעות השעון להפעיל מכשירים שונים, תוך שימוש בפקודות קוליות ולשלוט גם מרחוק בהפעלת דוד שמש חכם, מזגן חכם וכל מכשיר חשמל ביתי נוסף המחובר למערכת בקרה ושליטה מרכזית באינטרנט.

 

תשלום בחנויות בקלות ובנוחות

יתרון נוסף של שעון חכם על פני שעון דיגיטלי הוא היכולת לשלם באמצעותו מבלי להוציא את כרטיס האשראי באופן פיזי בחנות. התשלום הינו קל ומהיר והוא אפשרי במגוון כרטיסי אשראי ושירותי תשלום נוספים הפועלים ברשת מבלי להידרש להקשת קוד סודי. למעשה ניתן לשלם בשעון החכם במרבית הארנקים החכמים הפועלים במכשיר הטלפון האישי הרגיל.

 

סיכום יתרונות שעונים חכמים

לסיכום הנושא, במאמר זה סקרנו יתרונות רבים שיש לשעון החכם על פני השעון הדיגיטלי. כפי שציינו, שניהם מראים את השעה המדויקת ומשמשים כאביזר אופנתי ולשעון החכם מגוון יתרונות למי שאינו מפחד מקדמה טכנולוגית. כאמור, ניתן לשלם באמצעותו בחנויות, לשלוט במגוון מכשירים מרחוק, לענות ולנהל שיחות והודעות ולנהל מגוון של יישומי בריאות וכושר.

שעונים חכמים

אולי יעניין אותך גם