חיפוש
עמוד הבית » בניית אתרים » כמה אמורה לעלות בניית אתר וורדפרס?

כמה אמורה לעלות בניית אתר וורדפרס?

בנייה של אתר באינטרנט מאפשרת לכם להציג תכנים, נתונים ולהנות מאתר אינטרנט שאתם בעצמכם עיצבתם. על מנת לבנות אתר אינטרנט יש צורך בפלטפורמה שעל גביה נבנה את האתר, וכיום יש לא מעט פלטפורמות כאלו. אחת הפלטפורמות הפופולריות בתחום בניית האתרים היא וורדפרס, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על המחיר של בניית אתר על גביה.

 

וורדפרס

וורדפרס היא פלטפורמה יחסית ותיקה שמשמשת לבניית אתרים באינטרנט. הסיבה שהיא הפכה להיות כל כך פופולרית נובעת מכך שהיא חינמית, ולכדי לבנות באמצעותה אתר אתם לא צריכים לשלם לאף אחד. כמובן, העובדה הזו אינה הסיבה היחידה, ובנוסף, הבנייה של אתר דרך וורדפרס נחשבת יחסית פשוטה, כך שגם למי שאין ניסיון בתחום מדובר על משימה אפשרית בהחלט.

 

בנייה עצמאית או קבלת שירות מקצועי

הגורם הראשון שישפיע על המחיר של בניית אתר דרך וורדפרס זו השאלה האם תבצעו את הבנייה בכוחות עצמכם או שתפנו לקבלת עזרה מאיש מקצוע. למרות שניתן לבנות אתר האתר לבד, אין מה להשוות בנייה מקצועית לזו שתעשו אם אין לכם ניסיון בתחום. הדבר הזה יבוא לידי ביטוי בתוצר הסופי, כך שאם האתר שלכם חשוב לכם, לא בטוח שכדאי לבנות אותו לבד. למידע נוסף על בניית אתר וורדפרס בתשלום לחצו כאן >>>

 

אפשרויות מתקדמות

למרות שוורדפרס מציעה את השירות שלה לבניית אתרים בחינם, היא מציעה לשדרג את האתר, כאשר השדרוגים הללו עולים כסף. אתם יכולים לבחור לבנות אתר האתר שלכם בלי להשתמש באותם שדרוגים, אולם בדיוק כמו בבחירה של איש מקצוע, זה פשוט יהפוך את האתר שלכם להיות פחות טוב. בדקו מה השדרוגים שכדאי לכם לבצע והשקיעו בהם כמה שנדרש מכם.

 

אחסון אתרים

אחת הבעיות המרכזיות באתרי אינטרנט נוגעת למהירות גלישה. מחקרים רבים מצביעים על קשר ישיר בין מהירות הגלישה באתר לבין מספר הכניסות אליו. לכן חשוב שהאתר שלכם יספק לגולשים מהירות גלישה טובה. באתר שבנוי בצורה פשוטה עלול להיווצר מצב של עומס מידע על האתר, ולכן כדאי לבצע אחסון אתרים.

אחסון אתרים נעשה בשרת של חברה חיצונית וכדי לקבל את השירות הזה עליכם לשלם לחברה הזו. עם זאת, מדובר על צעד חשוב מאוד שיאפשר לכם לספק מהירות גלישה טובה לגולשים באתר שלכם.

קידום אתרים

קידום אתרים

כדי שהאתר שלכם יזכה לחשיפה, חשוב שהוא יופיע במקום גבוה ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל. הדבר הזה יעלה לכם לא מעט כסף, ויש לקחת את זה בחשבון. עם זאת, זו האפשרות היחידה שלכם להבטיח שהאתר שלכם יקבל חשיפה אז כנראה שלא כדאי לוותר עליה.

לסיכום

בנייה של אתר בוורדפרס לא אמורה לעלות לכם כסף. עם זאת, התוצאה שאותה תקבלו אם תבקשו עזרה מאיש מקצוע ותרכשו פיצ'רים שונים עבור האתר שלכם תהיה הרבה יותר טובה. בנוסף, כדאי לכם לבצע אחסון וקידום אתרים לאתר שלכם.

בניית אתר

אולי יעניין אותך גם