חיפוש
עמוד הבית » מיתוג עסקי » כרטיס ביקור דיגיטלי – מה הוא ואיך הוא עובד

כרטיס ביקור דיגיטלי – מה הוא ואיך הוא עובד

בין אם אתם בעלי עסק, אנשי מכירות או סוכני נדל"ן, סביר מאוד שאתם משתמשים בכרטיסי ביקור עבור הפעילות העסקית היום יומית שלכם ונעזרים בהם בכדי להגיע ללקוחות ולתת להם דרך התקשרות נוחה אליכם.

בעוד שכרטיסי הביקור הישנים נהפכו למעט מיושנים וללא רלוונטיים בעידן המודרני, כרטיסי הביקור הדיגיטליים מהווים פתרון מושלם עבור אלו הנעזרים בכרטיסי ביקור, ומכילים יתרונות רבים שלא ניתן להשיג באמצעות כרטיסי ביקור רגילים. במאמר הבא, סיכמנו עבורכם את כל הפרטים החשובים על כרטיסי ביקור דיגיטליים ואיך הם בכלל עובדים.

 

מה זה בכלל כרטיס ביקור דיגיטלי?

כולם יודעים למה מתכוונים כשמדברים על כרטיסי ביקור – כרטיס נייר או קרטון הכולל פרטים על בית העסק, כתובת ודרכי התקשרות שנועדו להקל על הלקוח ליצור קשר עם בעל הכרטיס והעסק שלו. אבל מה זה בעצם כרטיס ביקור דיגיטלי, ומה הופך אותו לשונה מכרטיס ביקור רגיל? ובכן, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה נגזרת של כרטיס הביקור הרגיל, אך אינו כרטיס פיזי אותו אתם נותנים ללקוחות.

כלומר, כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא למעשה מעין "אתר קטן" שלכם או של העסק שלכם, אליו ניתן לגשת בקלות מכל טלפון חכם או מחשב עם גישה לאינטרנט. בניגוד לכרטיסי הביקור הרגילים אותם הייתם צריכים להדפיס בכמויות גדולות ולתת באופן פיזי ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, את כרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן לשלוח בקלות במייל או ב- WhatsApp, וכן לפרסם אותו במנועי החיפוש וברשתות החברתיות באינטרנט.

כמו כן, כרטיסי הביקור הדיגיטליים מאפשרים ממשק עם אפליקציות כגון Waze, אפליקציות מייל והרשתות החברתיות בכדי לאפשר נוחות שימוש מרבית עבורכם ועבור הלקוחות שלכם.

 

מה כלול בכרטיס ביקור דיגיטלי?

בדומה לכרטיסי הביקור הרגילים והמוכרים, גם כרטיסי הביקור הדיגיטליים כוללים את כל הפרטים החשובים לכם וללקוחות שלכם בכרטיס ביקור: שם, כתובת ודרכי התקשרות. בנוסף, כרטיסי הביקור הדיגיטליים יכולים להכיל מגוון רחב של אפשרויות נוספות, החל מקביעת תורים ופגישות ועד לגישה לגלריית תמונות ומחירים של המוצרים והשירותים שלכם.

 

איך מכינים כרטיס ביקור דיגיטלי?

הכנה של כרטיס ביקור דיגיטלי היא תהליך פשוט הרבה יותר ממה שאתם חושבים. הדבר היחיד שעליכם לעשות הוא להירשם, לבחור עיצוב מועדף, להכניס את הפרטים הרלוונטיים והמומחים באתר כבר יעשו את השאר. הכנה של כרטיס ביקור דיגיטלי תאפשר לכם לשנות את העיצוב הכרטיס שלכם כמה שרק תרצו, וכל זה בלחיצת כפתור!

 

מה היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?

מעבר לנוחות השימוש הברורה של כרטיסי הביקור הדיגיטליים לעומת כרטיסי הביקור הרגילים, ישנם יתרונות נוספים רבים למעבר לכרטיס ביקור דיגיטלי. קודם כל, השימוש בכרטיסי ביקור דיגיטליים מוריד את הנטל הסביבתי העצום הכרוך בשימוש בכרטיסי ביקור מודפסים, ותורם רבות לשמירה על איכות הסביבה – נקודה חשובה במיוחד בתקופה הנוכחית.

כמו כן, כרטיסי הביקור הדיגיטליים יאפשרו לכם להגיע לקהל גדול הרבה יותר ובקלות, בעזרת פרסום יעיל ונכון של כרטיס הביקור שלכם במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.

כרטיס ביקור דיגיטלי

אולי יעניין אותך גם