חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » למה חשוב שאתר השופיפיי שלכם יהיה בעברית?

למה חשוב שאתר השופיפיי שלכם יהיה בעברית?

העתיד נמצא במכירות אונליין, ומיום ליום יותר ויותר אנשים לומדים לקנות ולמכור בדרך  זו. קנייה אונליין פותחת בפני הרוכשים עולמות חדשים. היא מאפשרת להם להגיע למבחר גדול של מוצרים, לקבל מחירים טובים, והיא גם פתרון במקרים של קושי להגיע פיזית לחנות.

שופיפיי היא חברה בינלאומית למסחר אונליין, שמאפשרת למוכרים לפתוח חנות אינטרנטית מקוונת באינטרנט. אתר שופיפיי בעברית מאפשר לכם, המוכרים הישראלים, לפתוח חנות בפלטפורמה זו שמיועדת לקהל הישראלי.

 

למה חשוב שהאתר יהיה בעברית ?

אומנם אנשים רבים בארץ הינם דוברי אנגלית, אולם אין כמו אתר שפונה לקהל היעד בעברית. אנשים תמיד יעדיפו אתר שדובר בשפה שלהם. אתר שופיפיי בעברית מאפשר לכם, המוכרים, לדלג מעל מחסומי השפה, ולהגיע לקהלים שנרתעים מכניסה לאתרים דוברי אנגלית, מחשש לקושי בהבנה או קושי ביצירת קשר עם שירות הלקוחות באנגלית.

אתר בעברית יאפשר לכם להגיע לקהלים חדשים, שיתכן ועד היום נמנעו מלרכוש אונליין בשל מחסום השפה.

אתר אינטרנט

אתר שתפור בדיוק למידות שלכם

בשופיפיי תוכלו לבנות את האתר שמתאים בדיוק לצרכים שלכם. תוכלו לבחור בגודל האתר המתאים לכם, תוכלו לנהל בקלות את מסד הלקוחות שלכם, תקבלו שירות הכולל ניהול לוגיסטי של החנות, ושל המוצרים שאתם מוכרים, תקבלו כלים נוחים לניהול משלוחים, תשלומים, שירות לקוחות ואפשרויות נוחות לסליקת אשראי.

 

שירות לקוחות נגיש וידידותי לקונה

אתר שופיפיי בעברית יאפשר לכם להציע לקהל הישראלי שירות לקוחות בעברית. שירות לקוחות מקצועי וקשוב לקונים בשפה המקומית הוא כלי רב ערך, ויכול לסייע רבות בהצלחת החנות האינטרנטית. לקוח שיודע שהוא יכול לפנות בקלות ובמהירות כדי לקבל מענה לתלונותיו, הוא לקוח מרוצה ולכן הוא לקוח חוזר.

שירות לקוחות

מענה מתאים למוכר הישראלי

השוק הישראלי במכירות אונליין גדל משנה לשנה באופן משמעותי, משום שיותר ויותר ישראלים מגלים את עולם הקניות האינטרנטי. שופיפיי מאפשרת לכם, כמוכרים ישראלים, להתאים את האתר שלכם למנטליות והתרבות הישראלית, כך שיוכל לקלוע היטב לקהל היעד שלכם. תמורת דמי מנוי חודשיים תקבלו פלטפורמה ומענה מקצועי, שיאפשרו לכם לפנות בקלות ובמקצועיות לקהל הישראלי.

 

היתרון היחסי שלך – אתר שופיפיי בעברית

במכירות בעולם מודרני וגלובלי, יש למצוא את היתרון היחסי שלכם מול חנויות אחרות. אתר שופיפיי בעברית נותן לכם יתרון יחסי מול המתחרים הגדולים בשוק, משום שהוא מאפשר ללקוחות הישראלים לבצע את קניותיהם במרחב בו הם חשים בטוחים ביכולת שלהם להבין מה הם רוכשים, כיצד הם משלמים, כיצד הם מקבלים את מה שרכשו, ובמידה ועולה צורך – גם יש שירות לקוחות זמין בעברית.

 

לסיכום

אם חלמתם להתחיל למכור אונליין או אם רציתם להרחיב את העסק שלכם למכירות אונליין, אתר שופיפיי בעברית יאפשר לכם להגשים את החלום שלכם כבר היום.

אתר Shopify