חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » האם היום ניתן לקנות סקטבורדים מקצועיים אונליין

האם היום ניתן לקנות סקטבורדים מקצועיים אונליין

קודם כל התשובה היא כן!! אבל לפני שאתם מתחילים לחפש נספק לכם קצת רקע על סקייטבורד בכלל או סקייטבורד מקצועי בפרט.

מה חשוב לדעת לפני שקונים, למי זה מתאים, טווח מחירים ואיפה מומלץ לקנות.

כל מה שרציתם על סקייטבורד תוכלו למצוא כאן, גם אם מתחילים וזו הפעם הראשונה שאתם רוכשים סקייטבורד ובין אם אתם סקייטרים ותיקים.

כמובן, גם אם אתם הורים שמעוניינים לרכוש סקייטבורד לילדים, הכתבה הזאת בשבילכם.

 

קצת על סקייטבורד

סקייטבורד הינו כלי תחבורה לא ממונע שמשמש להתניידות אך גם למשחק וספורט. הסקייטבורד מורכב מלוח עץ צר יחסית עם כמה שכבות שמתחתיו מורכבים ארבעת הגלגלים כ-2 זוגות: קדמי ואחורי. את הסקייטבורד המציאו גולשי גלים באמצע המאה ה-20, כאשר המטרה הייתה לגלוש מחוץ למים ובכך לא להיות תלויין במזג האוויר. התנועה מתבצעת כך שרגל אחת עומדת על הסקייטבורד ואילו הרגל השנייה משמשת לדחיפה כדי לייצר תנופה. הסקייטבורד יכול לשמש לפעלולים עם גלגלים קטנים או לנסיעה יותר מהירה-לונגבורד.

 

אבולוציה של הסקייטבורד

הסקייטבורד הסטנדרטי שהומצא במאה הקודמת התפתח רבות ויש לו הרבה גרסאות היום. פרט למספר סקייטבורדים מיוחדים המשמשים לפעלולים ואף לתחרויות סקייטבורד, יש גם את הלונגבורד כאמור לנסיעה מהירה וכיום ניתן לרכוש גם סקייטבורד ממונע או חשמלי, כאשר הממונע הומצא ב 1975 בקליפורניה אך פחות נמצא בשימוש וגם אסור לייבוא לישראל עקב המסוכנות שלו ואילו הסקייטבורד החשמלי שהומצא ב 1993 גם כן בקליפורניה ויותר נפוץ היום, אך גם הוא עבר מספר שינויים עד להגיעו לגרסה הנפוצה היום.

 

רכישת סקייטבורד בחנויות ובאון ליין

ברחבי הארץ פזורות חנויות סקייטבורד ייעודיות שמוכרות רק סקייטבורדים וציוד נלווה ומתאימות לכל הסקייטרים המקצועיים. בנוסף, ניתן למצוא דגמי סקייטבורדים, בעיקר לילדים, גם בחנויות צעצועים או בחנויות ספורט. פרט לחנויות הרגילות ניתן לרכוש סקייטבורד גם באינטרנט, או דרך אתרי האינטרנט של החנויות הייעודיות שהוזכרו לעיל או דרך חנויות אחרות שמוכרות צעצועים ודברים נוספים באינטרנט. בנוסף, כמו כל דבר שקונים באינטרנט, אפשר למצוא גם באמזון, איביי, אלי אקספרס וכדומה. טווח המחירים נע בערך בין 100 שקלים לדגמים פשוטים ועד 500-600 שקלים לסקייטבורדים מקצועיים לפעלולים.

 

לסיכום

הסקייטבורד שהיה נפוץ מאד בשנות ה-90 חזר לאופנה בכל הכוח ומדובר בכלי תבורה לא ממונע בעל ביקוש רב אצל ילדים, פרט לאופניים. הסקייבורד יכול להיות רגיל או חשמלי וניתן למצוא אותו בחנויות סקייטרים, חנויות צעצעוים וחנויות ספורט אך בהחלט ניתן ומומלץ לרכוש אותו אונליין במגוון רחב של אתרים. החנויות האינטרנטיות מספקות מבחר גדול של דגמים שונים בכל המידות וגם כל הסוגים, כולל לונגבורד וסקייטבורד חשמלי. ישנו גם ציוד נלווה כמו מיגון ואפילו ביגוד ממותג של חברות סקייטרים, כאשר הכל ניתן למצוא ברשת.

 

תרגיל

אולי יעניין אותך גם