חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » מגן מסך לאייפון 11, זכוכית ללא פשרות

מגן מסך לאייפון 11, זכוכית ללא פשרות

האייפון 11 אותו מכשיר שרבים נוטים לחשוב שאפל השקיה בגלל הרצון שלה להתגבר על משבר כלכלי, כבר כמעט איתנו כאן בישראל.

בתוך ימים ספורים הולך המכשיר לכבוש את שוק האייפוניסטים המקומי, אבל באם באמת המכשיר הזה הוא מיוחד וחזק כמו שמוכרים לנו או שאולי מדובר באותו מכשיר כמו קודמיו רק עם שיפורים קלים.

למרות כל הקונספירציות והדעות שיש המכשיר החדש שאפל משיקה, בהחלט ניתן לומר שאפשר להפתיע ולחדש בתחום הסלולר גם אם לא מביאים את שיא החדשנות במלא עוצמתה.

אייפון 11 הוא לא רק יישור קו של אפל

האייפון 11 הוא לא רק עוד מכשיר שנועד ליישר קו עם מכשירי העל של המותגים המתחרים, מדובר במכשיר חזק ועוצמתי במיוחד, עם נתונים שגם יצרניות העל המתחרות באפל יתקשו לספק.

שיפורים קלים הם לא תמיד דבר, המכשירים הקודמים של האפל בסדרות הישנות יותר, מאופיינים בנתונים מרשימים, מה שמקשה על פיתוח מכשיר מתקדם הרבה יותר מקודמיו.
השיפורים הקלים אותם מבצעים זאת הדרך הטובה ביותר לשמר את אחוזי הרווח הכלכלי של כל חברה.

ברגע ששרשרת הייצור נשמרת, היא שומרת על שולי הרווח, אבל בעייני הצרכנים השיפורים הקלים נראים כהתקדמות. (למרות שבראייה מעמיקה זה נראה יותר כמו גאדג'ט קל שהוסיפו למכשיר).

גימיק או חידוש מהפכני – צריך להגן עליו

גם אם מדובר על גימיק או אפילו על חידוש מהפכני (למרות שניתן לומר באופן חד משמעי, שמדובר רק על שיפורים קלים ביחס למכשירי האייפון הקודמים) בכל מקרה המכשיר הזה לא יהיה זול.

העלות של אייפון 11 תעמוד על 5000 ₪ לערך למכשיר המשופר ביותר, ותתחיל בעלות של 3500 ₪ למכשיר הפשוט יותר בסדרה.

לכן, במחירים כאלו אנו רוצים להגן ולשמור על המכשיר וחייבים למצוא מגן מסך לאייפון 11 פרו מקס שבאמת יעשה את עבודתו.

איך נדע אם מגן המסך אותו אנו רוכשים הוא איכותי מבלי לעשות ניסיונות שבירה ?

יש כמה דרכים לבצע זאת, ראשית אין כל ספק כי מרגע הוצאת המכשיר מהקופסא, הדבר הראשון אותו יש לבצע הוא הדבקת מגן מסך איכותי.

אייפון

כמה טיפים שיעזרו לבחור מגן מסך לאייפון 11 פרו מקס

פורומים

יש לא מעט כאלו, במיוחד שזה מגיע לאייפון, ישנם פורמים בהם משתמשים לא מעט אייפוניסטים מושבעים שניסו כמעט כל דבר אפשרי עם המכשירים האלו.

בתוך הפורומים תוכלו לבקש המלצה על מגן מסך איכותי, שימו לב שלא מדובר רק במשווקים שרוצים למכור את המגן שלהם, נסו למצוא תגובות של אנשים אמיתיים.

השוואת מחירים

באתרי השוואת מחירים אפשר לראות דירוגים, כנסו לאתרי השוואת מחירים, בדקו את הדירוגים שיש למוצר ולפי זה תוכלו לקבל את ההחלטה איזה מגן מסך לרכוש וגם לראות כמה הוא עולה בכל מקום.

 

 

אולי יעניין אותך גם