חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » מדבקות שם וואווי – הדבר הגדול הבא בדיגיטל

מדבקות שם וואווי – הדבר הגדול הבא בדיגיטל

מדבקות מודפסות עם שמות פרטיים, שמות משפחה, שיום חפצים, ברכות לחג או ליום הולדת הן לא מדבקות רגילות או פשוטות.

אלו מדבקות השם של וואווי שכבר ממזמן הפכו לדבר הגדול הבא בדיגיטל – על כך במאמר הבא.

 

מדבקות ליום הולדת

כאשר ילדים חוגגים יום הולדת בגן או בכיתה והחברים שלהם מכינים להם מתנות ניתן לעצב עבורם מדבקות שם וואווי בצורה מושלמת, נוחה ופשוטה. הילד יכול להחליט על ברכה שאותה הוא רוצה להדפיס על המדבקה, להוסיף עיצוב מגניב, צורה עגולה או מלבנית, גודל ולהכין לחבריו שלל מדבקות שישמשו אותו להכנת מתנת יום ההולדת. ניתן ליצור מדבקות זהות או שונות על פי הצורך והטעם האישי.

 

מדבקות לחגים

בישראל חוגגים לא מעט חגים ומכינים בבית או בגן מתנות למשפחה. המתנות צריכות להיות אסתטיות, עטופות וחשוב אף לצרף אליהן ברכה. האתר של וואווי מעניק את האפשרות ליצירת מדבקות כאלו אונליין בשילוב של דמויות מצוירות מגניבות, כיתוב אטרקטיבי, גופנים שונים, צבעים מרהיבים ועיצוב שלא ניתן למצוא באתרים מתחרים. כל מה שצריך הוא לכתוב "חג שמח" ולבחור את העיצוב המתאים.

 

מדבקות למחברות

כידוע בבית הספר ישנה דרישה לסמן את המחברות בשמות ובעטיפות שונות כדי שהילדים יוכלו לזהות אותן בקלות ולדעת לאילו מקצועות הן שייכות. בדרך כלל רוכשים מדבקות מלבניות פשוטות שנקרעות אחרי יומיים, מתלכלכות והורסות גם את העטיפה. לעומת זאת, המדבקות של וואווי עמידות בפני לכלוך ומים, הן אינן נקרעות או מתקמטות ויכולות להחזיק מעמד עד סוף השנה ואף יותר. מעבר לכך, היכולת לעצב אותן אישית היא מעניינת ומסקרנת עבור הילדים שמשתעממים מהמדבקות הסטנדרטיות.

 

מדבקות לחפצים אישיים

מכירים את זה שהילד חוזר מבית הספר ללא ספר הלימוד, המחברת, כלי הכתיבה ואפילו ללא התיק. המדבקות האיכותיות של וואווי ישימו קץ לזה. באמצעותן ניתן לסמן את חפציו האישיים של הילד בכיתוב שמו הפרטי, שם משפחתו ומספר הטלפון של אחד ההורים וכך לקוות שהמוצא הישר יחזיר את החפץ שאבד. בצורה כזו הורים רבים יחסכו הרבה כסף עבור קניית ציוד חדש. כך גם כרוצים לסמן מעיל, מטריה, בגדי ספורט וכד' שהילד לוקח לבית הספר, את המפתחות של הבית, המכשיר הנייד ועוד חפצים נוספים.

 

מדבקות לזיהוי השם

ילדים צעירים שעדיין לא מזהים את שמם יכולים מהר מאוד ללמוד זאת באמצעות מדבקות השם המעוצבות של וואווי. הדמות המצוירת אותה בוחרים בעיצוב מייצגת את השם שלהם. הם בהתחלה יזכרו אותה ותוך זמן קצר הצילום החזותי של שמם יהדהד בראשם והם אף ינסו לכתוב אותו. אם מדובר בגן ילדים, רבים מהילדים מזהים עד סוף השנה גם את שמות חבריהם ויודעים בעל פה איזו דמות מצוירת יש לכל אחד ואחד.

 

מדבקה צהובה

אולי יעניין אותך גם