חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » מהו האורך האידיאלי למאמר שרוצים שיגיע למקום הראשון בגוגל?

מהו האורך האידיאלי למאמר שרוצים שיגיע למקום הראשון בגוגל?

לא רבים יודעי זאת, אבל אורך המאמר משפיע על החיפוש בגוגל.

לכן, חשוב מאד לדעת איזה אורך של מאמר צריך לעשות לצורך קידום מכירות, ולצורך קידום האתר באופן כללי.

קידום אתרים זו פונקציה חשובה מאין כמותה, ולכן חשוב לשים לב לפרטים הקטנים ביותר.

 

קידום אתרים – מה זה ומי צריך?

כשמחפשים בגוגל האתרים מסודרים לפי סדר. אי פעם חשבתם לפי מה הם מסודרים? זו המטרה של קידום אתרים. קידום אתרים משמעותו הוא לקדם את האתר שלכם בסדר החיפושים בגוגל, כך שיופיע בראש הרשימה ולא בעמוד השלישי.

קידום אורגני הוא תחום בו צריך לדעת איך אנשים מחפשים, מה הם מחפשים, ולפי זה להתאים את האתר לדפוסי החיפוש הקיימים כיום.

בגלל שרוב האנשים כיום מבצעים את הקניות, הזמנת אנשי שירות, וההתייעצות עם אנשי מקצוע באינטרנט, חשוב מאד להיות בראש הרשימה. לכן, כל בעל עסק שרוצה למשוך לקוחות חדשים ולשמר את הלקוחות הישנים שלו, חייב להשתמש בקידום אתרים לצורך המשימה הלא פשוטה הזו.

 

מהו אורך המאמר האידיאלי?

לאורך המאמר האידיאלי ישנם שלושה גורמים שמשפיעים:

זמן ריכוז

נעשו מחקרים רבים אשר מסקנתם היתה כי לאחר מספר מילים מסויים אנשים פשוט מפסיקים לקרוא. כך נמצא שאדם לא יקרא כתבה אם הדבר לוקח לו יותר מ7 דקות. אנשים קוראים בערך 200 מילים בדקה, ולכן מאמר של יותר מ1400 מילים הוא פשוט לא רלוונטי, זאת משום שאנשים יפסיקו לקרוא אותו באמצע

גם אורך הפסקאות משפיע, אין לכתוב פסקאות שארוכות יותר מ3-4 שורות במאמרכם. הדבר גורם לאנשים לאבד ריכוז, והם פשוט יפסיקו לקרוא את מה שכתבתם.

 

שיתוף לעמוד

מחקרים גם בדקו אילו מאמרים אנשים משתפים עם חבריהם או ברשתות החברתיות ראו כי ישנו סף מינימום. אנשים לא משתפים כתבות שהן קצרות מדי. הם משתפים רק כתבות ארוכות. גם זה מאפיין שצריך לקחת בחשבון בעת בחירת אורך המאמר

 

מילים לחיפוש

אנשים מחפשים בגוגל מילים או ביטויים, לכן הם צריכים להופיע במאמר שלכם. ככך שהמאמר יהיה ארוך יותר כך יופיעו בו יותר ביטויים. עם זאת זכרו גם את המשתנה הראשון בו נאמר כי מאמר צריך להיות לא ארוך מדי. לכן חשוב לאזן בין 3 המשתנים בצורה טובה ומאוזנת.

שימו לב שככל שיהיו לכם יותר מאמרים, כך יותר אנשים יגיעו לאתר שלכם.לכן חשוב מאד לפרסם מאמרי בשתי פלטפורמות. הפלטפורמה הראשונה היא האתר שלכם, בו צריכים להיות מאמרים המסבירים על הנושא בו עוסקת החברה.

הפלטפורמה השנייה היא אתרים חיצוניים. האתרים החיצוניים ישימו קישור לאתר שלכם וכך אנשים יגיעו אליו תוך שיטוט רנדומלי ברחבי האינטרנט. דרך המלך היא לבחור בשתי האפשרויות ולא להתקבע על אחת.

 

מחשב נייד

אולי יעניין אותך גם