חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל?

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל?

גם אם לעסק שלכם יש כבר אתר איכותי, בלי שמבצעים לו קידום אתרים, סביר להניח שהלקוחות שלכם פשוט לא ייחשפו אליו. כדי לפרסם את האתר ולהביא אותו לעיניים של כמה שיותר לקוחות, יש צורך לעשות קידום אתרים. כיום, יש שתי שיטות מרכזיות לקידום אתרים בגוגל, קידום אורגני וקידום ממומן, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על ההבדלים ביניהן.

 

קידום אתרים

לא משנה באיזה תחום נבצע חיפוש קצר בגוגל, סביר להניח שבתוך שנייה או שתיים נחשף למגוון אדיר של תוצאות חיפוש. כדי למנוע מצב שבו האתר שלכם הולך לאיבוד בים המידע האדיר שקיים בכל נושא, חשוב לבצע קידום אתרים, כזה שדואג שהאתר שלכם יישאר בקדמת הבמה. בתור בעלי עסקים, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא למצוא חברה מומלצת לקידום אתרים בגוגל.

קידום אתרים הוא עבודה מורכבת, וההצלחה שלה תלויה בצורה כמעט מוחלטת במי שיעשה אותה עבורכם. אז גם אם לא בחרתם עדיין באיזו דרך אתם רוצים לבצע קידום אתרים, חשוב שתהיה לכם חברה מקצועית שתעשה עבורכם את התהליך הזה. בינתיים, אנחנו נסביר לכם על ההבדלים בין שני סוגי הקידומים שקיימים כיום.

 

קידום אורגני

הקידום האורגני הוא כזה שנוגע לבניית האתר, והוא למעשה נועד להתחקות אחר דירוג האתרים של גוגל. חברת גוגל עצמה מחליטה אלו אתרים יופיעו במקומות הראשונים בעזרת דירוג מסוים, ועל פיו בנוי אלגוריתם החיפוש של החברה. ברגע שנדע לבנות את האתר שלנו כך שהוא יענה על הדרישות של אלגוריתם החיפוש, האתר שלנו יזכה לככב במקומות הראשונים.

 

איך עושים קידום אורגני?

קידום אורגני הוא תהליך שבו באתר שלכם מוטמעות מילות מפתח שרלוונטיות לתחום שבו אתם עוסקים. חשוב גם למלא את האתר שלכם בקישורים ולדאוג שהוא יעניק לגולשים שלו מהירות גלישה גבוהה. כל אלו דברים שיעניקו לו דירוג גבוה יותר בגוגל, וכך יובילו אותו לראש המצעדים של תוצאות החיפוש בתחום שבו אתם עוסקים.

 

קידום ממומן

קידום ממומן הוא דרך פשוטה יותר, שמזכירה את הדרך שבה מפרסמים מוצרים אחרים. בקידום אתרים אתם משלמים לחברת גוגל כסף עבור האתר שלכם, והיא כבר דואגת שהוא יגיע לעיניים של הגולשים באתרים אחרים, או סתם במהלך חיפוש אקראי שקשור למוצר שלכם.

הקידום הממומן לא דורש מכם לעצב את האתר מחדש, והוא למעשה מושך אליכם קהל בצורה פחות ממוקדת. מחיר הקידום הממומן משתנה לפי ההיקף שלו וכמובן הזמן שבו אתם רוצים לערוך את קמפיין הפרסום.

 

לסיכום

כדי לקדם אתרים בגוגל יש שתי דרכים מרכזיות, קידום אתרים וקידום ממומן. בעוד שקידום ממומן הוא פשוט דרך לשם לגוגל כסף כדי לפרסם את האתר שלנו, בקידום אתרים אנחנו בונים את האתר בצורה נכונה יותר. הדבר הכי חשוב הוא למצוא חברה מומלצת שתקדם אתכם.

גוגל

 

אולי יעניין אותך גם