חיפוש
עמוד הבית » אחסון אתרים » מה הוא השרת המומלץ לאחסון אתרים?

מה הוא השרת המומלץ לאחסון אתרים?

כל אתר צריך אחסון, זה לא משנה אם מדובר על אתר תדמית, אתר איקומרס, קטלוג או אתר חדשות. אחסון הוא בעצם כמו "שכירות" של הנכס הדיגיטלי שלכם והוא סופר משמעותי לחווית הגלישה שלכם. מי שבדק קצת או מכיר, יודע שיש המון שרתי אחסו וחבילות שונות, אז איך בוחרים את מה שהכי יתאים לנו? כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם.

 

הכירו את שרת VPS

אם במקרה לא שמעתם עליו, אז ממש כדאי שתכירו אותו שרת VPS הוא שרת עם טכנולוגיה מתקדמת וחדישה, כזאת שמובילה את השוק היום. שרת VPS בעצם יעניק לכם ביצועים עוצמתיים וזמני תגובה מהירים מה שישפר את החוויה כולה.

אירוח אתרים

למי יתאים שרת VPS?

שרת VPS הוא שרת שיתאים יותר לאפליקציות מורכבות או תוכנות מורכבות, תוכנות ששוקלות הרבה. בנוסף לכך, ניתן להתאים את את השרת לצרכים שלכם בדיוק. קיימ ות כמה תוכניות שונות לשרת VPS שניגע בהן בהמשך המאמר.

 

למה דווקא שרת VPS?

שרת VPS מביא איתו הרבה יתרונות לשולחן, ריכזנו כמה מהם:

 

מיקום

מי שמגיע מהתחום יודע, שהמיקום בו נמצא השרת חשוב ומשמעותי לפעילות. למה? כי בסופו של דבר המרחק הוא פקטור משמעותי למהירות הגלישה.

 

מהירות

וזה בדיוק לוקח אותנו לסיבה השנייה בגינה שרת VPS כל כך אהוב ופופולרי. מהירות הגלישה במאצעות שרת VPS משפרת את חווית הגלישה של המשתמשים מה שמשפיע באופן ישיר על איכות האתר וכפועל יוצא על קידום האתר.

אירוח אתרים

אבטחה

היום, אנחנו לא מעט פעמים משאירים פרטים מאוד אישיים באתרים שונים. זה יכול להיות כרטיסי אשראי, מידע רפואי, תמונות, תעודת זהות ועוד ועוד. תחשבו מה יכול לקרות אם המידע הזה יגיע לידיים לא נכונות. שרת VPS מציע אבטחה מוגברת, מה שמאפשר לכם ולגולשים להיות בראש שקט.

 

תמיכה

אחד הדברים החשובים ביותר בעולם התוכנה, זה התמיכה הטכנית. למה? כי תחשבו שכמעט כל העסק שלכם נמצא על השרת, הענן, האחסון וכד'. המשמעות היא שאם משהו קורס ואין מי שיעזור לטפל בכך העסק עלול להיות מושבת.

 

ומה לגבי גיבויים?

אחד הפרמטרים החשובים ביותר כאשר אנחנו בוחרים אחסון, ז גם פונקציית הגיבוי. זאת על מנת שלא יעלם כל המידע שלכם במקרה של תקלה כזו או אחרת. שרת VPS מאפשר לקהל גיבויים עד 7 ימים רטרו. כמו כן, אפשר כמובן לבצע גיבויים נקודתיים (חשוב להבין כי זה יהיה על חשבון שטח האחסון).

 

סיכום

אז כמו שהבנתם, אין לכם אופציה "להתחמק" מאחסון אתר על גבי שרת 😊 ואם כבר אתם צריכים לבחור אחסון, ההמלצה היא לבחור בפתרון הטוב ביותר עבורכם, כמו שרת אחסון VPS. במאמר מנינו את היתרונות של שרת האחסון ולמה כדאי לכם לבחור דווקא ב-VPS. בהצלחה!

אירוח אתרים

 

אולי יעניין אותך גם